Filme care ar merita o continuare

de Gloria Sauciuc în 15 Iul 2011

Am îndrăgit atât de mult personajele, am fost atât de captivaţi de poveste ori am detestat finalul, pentru că vroiam o soartă mai bună pentru eroi, sau pur şi simplu pentru că vroiam să-i vedem iar în acţiune; nu avem nevoie de foarte multe motive ca să dorim cu ardoare o continuare la un film.

Subiectul dificil pentru spectator ori încasări mai slabe decât cele plănuite ar putea fi două dintre motivele care le fac pe studiouri să se gândească de două ori înainte de a demara pre-producţia unui sequel.

Noi vă propunem o listă de filme care trebuie continuate. Tu pentru continuarea cărui film ai fi în stare să faci o petiţie către studiourile aferente de producţie?

Afișează:
1 din 8

Părerea ta

Spune-ţi părerea
kensu pe 15 iulie 2011 11:00
Stiu ca la watchmen regizorul a spus clar ca nu va mai face o continuare. Atat regizorul Watchmen cat si regizorul Inception. La Inception ar strica farmecul primului film, ca ar trebui sa dezvaluie daca pica sau nu titirezul....
myhay25 pe 15 iulie 2011 12:33
titirezul pica uitate mai atent ;)
MelkorTP pe 16 iulie 2011 02:20
:))) chiar aia ii ideea ca conteaza, acesta era motivul care a stat la baza primului "inception" facut in film.
xerses pe 15 iulie 2011 11:16
E.T. cred ca merita o continuare....
zeno.marin pe 15 iulie 2011 11:27
Gloria, din cate am observat cu totii (sau ma rog, macar unii dintre noi) majoritatea sequel-urilor se lasa cu "sechele". Daca nu cu sechele, atunci macar cu un gust acru spre amarui.

Cred ca nu m-iar lua deloc mult sa fac pe loc o culegere de contiunari "ratate", dar poate ca ideea unui asemenea articol exista deja. Chiar sunt sigur ca exista, dar nu ar strica sa mai apara din cand in cand unul, macar asa, pentru promovarea ideii ca repetitiile nu sunt sanatoase decat pentru rotunjirea bugetului producatorilor.

Uite exemplul meu favorit ar fi (cu riscul de a avea parte de proteste needucate) Star Wars, in care continuarile sunt incomparabil mai slabe decat seria anteriaora. Sau Matrix, ca sa ramanem in aria filmelor ultra-populare.

Concluzie: hai sa lasam filmele bune sa ramana asa si sa nu le stricam cu continuari fortate.

Avathar pe 15 iulie 2011 12:35
Matrix? Matrix ii o capodopera din 3 parti, nustiu ce povestesti acolo. You need to unplug men, you`re delusional!:)))
zeno.marin pe 17 iulie 2011 22:06
@MelkorTP - e destul de greu sa-ti raspund cu argumente insirate pe puncte. Le-am vazut cu ceva vreme in urma totusi si nu am retinut decat concluzia: NU MI-A PLACUT. Uite iti citez, ceea ce cred si eu cu tarie, dar exprimat de altii: Entertainment Weekly il clasifica in "The 25 Worst Sequels Ever Made". De ce nu mi-a placut mie? Pentru ca urmatoarele doua Matrix-uri imi pareau clar fortate, chitite pe profit, repede repede, ca sa exploateze succesul primului, care era intr-adevar un SF reusit. Ce ai vrea pana la urma sa imi placa? Siroaiele de efecte speciale, scenele de actiune si cascadoriile? Cursele de masini interminabie si impuscaturile? Eu unul adorm la asa ceva ca Mr. Bean in montagne russe. Amandoua mi s-au parut cam la fel de inutil incarcate de actiune si obositoare, deci nu pot nici macar sa le pun pe un podium. Sau pot, Locul I Matrix. Locurile II si III nu se acorda. Dar ce sa spun, regizorul se pare ca ti se adresa tie si nu mie, pentru ca "I can't connect to that". Exista clar doua tabere: cea ahtiata dupa "trilogie" si cealalta care declara ca restul de "matrixuri" n-au stiut sa foloseasca decent ideea, altfel continuabila, a primului. Sper sa iti fi raspuns cat de cat mai exact.
septick pe 15 iulie 2011 11:29
Gloria, Kick-ass 2 e deja anuntat.
zeno.marin pe 15 iulie 2011 11:35
Brazil??? - Chiar as fi dezamagit daca nu chiar revoltat daca s-ar incerca o continuare a sa. :-\ Continuarile sunt pentru Batman, Spiderstein, Ropocrap etc.
simonadr pe 15 iulie 2011 11:37
Majoritatea filmelor prezentate aici sunt speciale tocmai pentru finalul deschis pe care l-au avut, pentru ca au lasat loc de interpretari, orice continuare ar strica farmecul filmului.
zeno.marin pe 15 iulie 2011 13:08
Asa e simonadr, foarte furmos, clar si concis formulat. Exact asta spuneam si eu.
legiune pe 16 iulie 2011 13:43
clar si concis
bloodthirst pe 15 iulie 2011 11:38
Fara actorii (acum prea batrani) ce au alcatuit filmul Inchisoarea ingerilor,o continuare mi s-ar parea inutila...
bloodthirst pe 15 iulie 2011 11:41
Ce spun eu sunt doar pareri si presupuneri,in ziua de azi orice este posibil.
piticot89 pe 15 iulie 2011 11:50
oricum ai mare dreptate...nici nu as vrea sa aud de o continuarea...ce'a fost, a ramas, si a ramas ca un film superb
Kable pe 15 iulie 2011 12:02
Pai ce sa zic, in majoritatea cazurilor a doua parte a unui film e mai proasta decat primul, cum ar fi:"Hellboy And The Golden Army" ; "Transformers:Revange of the Fallen"sau "The Twilight Saga:New Moon"
RaulR pe 15 iulie 2011 17:00
Transformers 3 la fel?
HB pe 15 iulie 2011 12:39
The Shawshank Redemption nu merita o continuare,ar strica filmul,pararea mea mea.Nu cred ca o a doua parte ar fi foarte reusita ,dar din de vedere a Boxoffice-ului ar fi ceva.
HB pe 15 iulie 2011 12:41
Watchmen poate ar merita o continuare dar Blade Runner si E.T. nu.O continuare la E.T. ar fi ceva de genul Home Alone 3 sau 4.Ar fi un film slab.
andu7zu pe 15 iulie 2011 13:21
The Shawshank Redemption e cel mai tare film facut vreodata....sincer da ar merita o continuare...
Crist11 pe 15 iulie 2011 16:24
Vrei sa ma dau cu capul de pereti 1 luna pana inebunesc? E cel mai bun film facut vreodata in istorie, o lectie pentru toate varstele... de ce vrei sa faca continuare, sa-l strice?
legiune pe 16 iulie 2011 13:42
Tatutzu ce sa continue???? Nu stiu de ce sa adus vorba despre el !!!!! doar asa casa avem ce vorbii. PS:ca suntem cativa care nu mai avem ce sa comentam pe la art. lui Stefan
Bayard pe 15 iulie 2011 13:21
Cum sa faci o continuare la Shawshank??? il bagi iarasi in inchizoare??? ar fi ingrozitor... ar strica si primul film. Majoritatea de aici nu mi se pare ca ar putea fi continuate..... poate Brazil? de filmul din '65 nici nu am auzit pana acum, m-am interesat putin legat de el .... ma intreb cum ar fi un remake sau o continuare in ziua de azi?? porno de-a dreptu? :) nu mersi.

Watchmen ar fi fost interesant de continuat, insa cu cel mai bun personaj omorat la sfarsit.... Rorschach si-ar pierde complet farmecul.

Mai bine le lasa asa cum sunt, fara remakeuri sau continuari.

Han_Solo pe 15 iulie 2011 14:31
Si eu as vrea o continuare la Watchmen insa cum ai spus si tu, Rorschach a murit iar inca un film fara el alar fi nasol + ca filmu nu s-a descurcat prea bine la box office.
tyby007 pe 15 iulie 2011 13:40
Fratilor ce continuare ati vrea voi la shawshank redemption a fost o poveste care s-a petrecut acum mult timp si care s-a incheiat.Cum naiba sa faca continuare? Poate sa se faca un alt film cu aceeasi poveste.Oricum nu va avea succesul acestuia.Pace
kakapiciu pe 15 iulie 2011 13:58
As face petitie pentru Watchman, singurul film care m-a impresionat din cele de mai sus.
Sorin87 pe 15 iulie 2011 15:24
Watchmen chiar ar merita si doua continuari
Klara pe 15 iulie 2011 15:29
Shawshank Redemption e genial asa cum e. L-am vazut de 20 de ori si nu pot sa spun decat ca povestea e absolut superba si COMPLETA; nu are nevoie de o continuare, care oricum nu are nici o sansa sa fie la inaltimea filmului origial (mai ales ca sequel-urile facute in ultima vreme sunt prea trase de par si fara substanta).
21robert pe 15 iulie 2011 15:49
ce cinefilu lu mama lui de ratat siar dorii continuari la 12 maimute, inchisoarea ingerilor sau brazil :OOOOOOOOO voi sunteti retarzi mintal... si la ET sa faci o cuntinuare ai arunca o capodopera Sf in aria filmelor de duzina cu extraterestii...nu imi vine sa cred ce ideii poroaste pot avea realizatorii acestui site...
legiune pe 16 iulie 2011 13:34
amuzant
Dragnuta pe 15 iulie 2011 16:08
Închisoarea îngerilor si Watchmen merita o continuare :) filmele sunt foarte bune!
zeno.marin pe 15 iulie 2011 16:21
Poate nu e cazul sa fii asa de vehement Robert... Nici eu nu sustin continuarea filmelor cu orice pret, ai vazut. Dimpotriva!

Articolul insa nu e rau in opinia mea, pentru ca da ocazia dezbaterii oportunitatii acestor continuari. In fond asta e sensul pana la urma, sa citim, sa ne amuzam, sa glumim, sa combatem elegant, cu stil, sau...sa ignoram daca nu ne place. In cazul de fata suntem aproape toti de acord, cu exceptii nesemnificative, ca NU treubie continuate filmele bune.

Oricum, spre marea noastra bucurie, in primul rand realizatorii de filme si-au dat seama ca figura cu continuarile...nu tine la toate categoriile de filme.

Crist11 pe 15 iulie 2011 16:32
Ma doare capul, si nu o spun ironic si in adevaratul sens al cuvantului. DURERE
Cum sa faci o continuare la niste filme care au aparut acum 20 de ani, unul acum 17 ani, unul acum 45 de ani, unul 30.... este de-a dreptul penibil, intr-un fel le pangareste reputatia filmelor facute cu sudoarea fruntii, si ei se gandesc dupa deceni sa le faca continuare. [aici ma refer la cei care au in cap aceasta continuare a unui film facut pe timpul lui bunicu`].
Watchmen, merita o continuare un film nou si bunicel, are ce improviza.
Nu va suparati pe mine sau sa ma criticati, ca ma cred nush cum si nush cum... dar asa este unii dintre voi nu gandesc inainte de a face niste afirmatii penibile.

zeno.marin pe 15 iulie 2011 16:39
Crist11, pot exista continuari admirabile: "Tunurile de la Navarone" cu "Uraganul vine de la Navarone" (traducerile romanesti parca). Acestea au fost realizate la diferenta de nu mai putin de 17 ani (!), amblee cu actori diferiti pentru aceleasi personaje. Ambele ecranizari au fost excelente si premiate pe masura. Situatiile sunt insa foarte rare...
Crist11 pe 15 iulie 2011 17:35
Da, este adevarat, dar continuarea filmului din anul x, tine si de genul acestuia.
De ex: acest film Tunurile de la Navarone cu continuarea precizata de tine mai sus se suprapun perfect... adica cel care a facut continuarea s-a gandit si a luat toate variabilele in considerare. Dar, daca ne uitam la lista facuta mai sus de catre cine a facut articolul [ca sa fim on- pe subiect] nu vad cu ce continuarea ar mai putea sa vina vre-un regizor pentru cele 6 filme, doar la Watchmen se mai poate realiza ceva.
Ca sa iti dau dreptate , inca o data, exista filme cu continuarea buna desi aceasta venind dupa 10-15 ani.
Dar sa faci o continuarea la un film vechii, iti trebuie. 1. Tupeu 2. Banii aruncati degeaga 3. Sa suporti multe. si stii bine ca nu se risca nici un regizor, doar daca filmul a avut un venit considerabil si dupa critici a fost un film bun.

ooo333 pe 15 iulie 2011 18:36
Ce e cu asta ? http://www.cinemagia.ro/filme/faster-pussycat-kill-kill-483963/
Gallagher pe 15 iulie 2011 20:17
Desi nu prea sunt de acord, Blade Runner va avea o continuare pana la urma.
Filmul original este un clasic ce a influentat multe generatii, a a vut o distributie superba, si un regizor care a stiut ce face la aceea vreme.
Nu stiu cati regizori vor avea curajul sa faca o continuare la filmul maestrului Ridley Scott ... desi ... la inceputul anului, Alcon Entertainment, o subdiviziune de la WB a cumparat drepturile pentru Blade Runner, singura conditie din contract fiind de a NU face un re-make.
Deci WB are la dispozitie 5 ani sa se hotareasca daca va face sau nu o continuare, fie ea serial tv, desene animate, sau chiar un alt film.
Totusi avand in vedere obsesia recenta a industriei de la Hollywood, este mai probabil ca vom vedea o poveste ce are loc inaintea evenimentelor din Blade Runner.

Vorador pe 15 iulie 2011 21:21
Blade Runner este bazat pe o carte scrisa de maestrul Philip K. Dick.Filmul nu este mai bun decat cartea,dar fata de alte filme bazate pe cartile sale este o capodopera,unul dintre cele mai bune,alaturi de Minority Report.
legiune pe 16 iulie 2011 11:02
In legatura cu Fundatia am spus noi ca se va face fimul, am dat vre un detaliu despre filmari, revezi ce am spus in comentariu. Blade Runner sunt o gramada de informatii si zvonuri deci, tot ce este posibill sa fi detinut informatii neadaptate ultimelor negocieri.
Vorador pe 15 iulie 2011 21:06
Consider ca nici un film de aici nu ar trebui sa aiba parte de o continuare(in afara de Faster, Pussycat! Kill! Kill!-pe care nu l-am vazut si nici nu cred ca am de gand),pe majoritatea le consider capodopere si nu au nevoie de asa ceva.
Dar imi aduc aminte de un film foarte bun care eu unul cred ca ar fi trebui sa aiba o continuare la acea vreme:America History X.Dar daca nu au facut o continuare atunci,nu as vrea sa mai apara acum.

^Neo^ pe 15 iulie 2011 21:30
Ce ziceti de un Incredibles 2?
legiune pe 15 iulie 2011 21:48
Dincele propuse inafara de watchman continuare la ce????
De exemplu Blade Runner (1982), sunt curios autorul carti a scris vreo continuare?? Din cate stim nu.
Hmmm are si zeno.marin dreptate.

E.Floares pe 15 iulie 2011 22:08
ET a avut buget de 10 mil., incasari de 700 si... nu cred ca pentru faptul ca nu are public, nu are continuare... mai degraba pentru ca a fost doar un "one time thing".
WipeOut pe 16 iulie 2011 02:48
nu am vazut nici unul din ele :(
robertinos pe 16 iulie 2011 11:07
Unele filme trebuie sa ramana asa ,fara vreo continuare.La Blade Runner (Philip K. Dick) cartea nu are continuare;E.T. iar disparea farmecul,oricum filme pe acest subiect au mai aparut;Watchmen o pacaleala de film;The Shawshank Redemption (Stephen King novella Rita Hayworth),nu are nevoie de continuare deoarece unele carti ,continuari,de-a lui Stephen King au fost slab cotate;12 Monkeys poate intr-un univers paralel;Faster, Pussycat! Kill! Kill! despre striptease si salvari in ultimul moment avem o intreaga panoplie;Brazil il traim in zilele noastre.
costin_costin pe 16 iulie 2011 15:11
nu cred ca ar trebuie sa se faca o continuare la The Shawshank Redemption , e cel mai bun fim ever! sunt sigur ca nici daca mai fac alte 100 de parti tot nu o sa fie la fel de bune!
alex_il_fenomeno pe 16 iulie 2011 18:20
unele raman clasice tocmai pentru faptul ca nu se vor face continuari ! acest aer se va strica daca vreunuia ii va veni ideea de a le continua !
Beliblis pe 17 iulie 2011 03:37
Majoritatea filmelor din lista intra in categoria de filme mind-fuck. Daca faci o continuare e ca si cum ai incerca sa explici un banc unor oameni care nu l-au inteles, stricand toata gluma...
Legat de Watchmen, se vede clar ca lumea a ramas doar cu ideea de cat de awesome a fost Rorschach. Filmul a stricat intregul graphic novel scris de Alan Moore.
Dupa parerea mea Hollywood-ul ar trebui sa-si inchida portiile sau sa o lase mai moale cu remake-urile si cu sequel-urile filmelor bune.

tibzone pe 17 iulie 2011 20:31
Slabe sanse sa citeasca comentu tau.. si sa faca asta :) si pe Subiect .. sper sa gasesc filmu ala din '65 :)
buicagabriel pe 29 octombrie 2011 13:53
dar godzilla....
margott pe 11 aprilie 2012 20:51
Americanii sunt in stare sa fac sequel-uri la orice film din dorinta de profit.
Tyybi1 pe 24 august 2012 15:38
La marea majoritate a filmelor le-ar mai trebui o continuare.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells