10 trucuri prin care ne cuceresc trailerele

de Cristina Grigore în 25 Iun 2013
Tonul filmului este adaptat dorinţelor publicului, sexul vinde, iar acţiunea în exces păcăleşte

Cum vinzi un film în două-trei minute? Ca orişice reclamă, trailerele se folosesc de toate tips & tricks-urile posibile pentru a seduce privitorul. Şi cum regulile prin care se realizează un trailer bun se subordonează factorului comercial, dorinţei de a atrage un anumit segment de public, descoperim adesea cum filmul ce ni s-a părut a fi o comedie este de fapt  o dramă, actorul celebru din secvenţa de început a trailer-ului are de fapt un rol insignifiant sau scenele de acţiune prezentate în trailer sunt tot ceea ce are pelicula mai incitant. Iată 10 moduri înşelătoare prin care realizatorii încearcă să ne câştige de partea lor şi să-şi maximizeze profitul.

Vezi galeria foto

Exploreaza subiecte similare:

Gremlins, Young Adult, Steve Martin, Michael Caine, The Bourne Ultimatum, Matt Damon, Horrible Bosses, Jennifer Aniston, Burn After Reading, Brad Pitt, The Man with the Iron Fists, The Girl With the Dragon Tattoo, Iron Man 3, The Expendables 2, Serenity

Alte știri din cinema

Regizorul iranian Mohammad Rasoulof, condamnat la biciuire și 8 ani de închisoare înainte de premiera noului său film la Cannes

Cel mai nou film al cineastului Rasoulof, The Seed of the Sacred Fig, va avea premiera în competiție la Cannes în mai.

28 Years Later, o nouă continuare a francizei cu zombie

Franciza 28 Days Later continuă cu al treilea film, 28 Years Later. Producția va avea premiera vara viitoare, pe 25 iunie 2025. Fanii seriei au așteptat 18 ani pentru o nouă poveste inspirată de hit-ul care l-a făcut cunoscut pe actorul Cillian Murphy.

Kristen Stewart și Oscar Isaac, cuplu căsătorit în thrillerul cu vampiri Flesh of the Gods

XYZ Films se ocupă de vânzările internaționale pentru acest film la viitorul Marché du Film de la Cannes

7 filme cu și despre tenis

Cu documentarul Nasty și lungmetrajul Challengers acum în cinematografe, haideți să trecem în revistă alte filme de care se pot bucura iubitorii sportului alb

Părerea ta

Spune-ţi părerea
cristi23 pe 25 iunie 2013 11:32
din pacate e adevarat......... de multe ori se intampla sa fi pacalit de trailer......
alex_il_fenomeno pe 25 iunie 2013 11:49
Mai toate sunt intalnite, cel putin in comedii am vazut ca este extras nucleul, cele mai bune poante, pentru ca in filmul propriu-zis sa stai jumatate de ora pana la glumele respective...
Ovidiu239 pe 25 iunie 2013 12:24
Numai fraierii judeca un film doar dupa trailer!
Costirik pe 25 iunie 2013 12:32
exact:)))
Gabriella98 pe 28 iunie 2013 13:10
Exact :))
darayawaus pe 25 iunie 2013 18:05
In esenta, cam asa e, dar mai depinde si cui i se adreseaza trailerul. Unii isi merita soarta, dar daca ai vazut cateva sute de filme e greu sa mai fii pacalit. Din exemplele de mai sus eu n-am vazut decat 4 filme, si pe alea la televizor. Dar Burn After Reading, de exemplu, merita vazut si la cinema, si nu pentru Brad Pitt. Insa, daca dai bani pe bilet doar pentru ca trailerul e plin de efecte speciale... asta e. Ultima data cand m-am lasat pacalit a fost la filmul 2012 (banuiam ca scenariul va fi slab, desi nu credeam ca va fi infect).
xerses pe 25 iunie 2013 20:08
Rareori ma uit la trailere.Daca imi doresc sa vad un film, chiar nu am nevoie de o prezentare "furata"
Skynet.Zbenga pe 25 iunie 2013 20:44
Nu ma ghidez niciodata dupa trailer. Poate in proportie de 3,75% :D
legolas05 pe 25 iunie 2013 21:01
Cea mai mare dezamagire a mea este Mandarinul din IM3
Vorador pe 25 iunie 2013 23:29
si trailerul din Star Trek Into Darkness este foarte inselator, povestea filmului este total diferita fata de cum iti lasa impresia trailerul,dar mai sunt unele trailere care sunt de fapt rezumatul filmului in 3 minute.
mechanic pe 27 iunie 2013 21:42
Un trailler are rolul de a vinde. Rolul cumparatorului e de a... fi precaut cu ceea ce cumpara. E adevarat ca Iron Man 3 nu a fost ceea ce parea din trailler dar pe de alta parte parca nici detergentul de vase nu curata totul singur ca in reclama.
In opinia mea cu cat se insista mai mult pe elementul de marketing cu atat mai mult are filmul de mai multe proptele. Astept sa vad World War Z pentru a-mi verifica teoria...

Arlequinade pe 29 iunie 2013 02:27
Ati uitat cel mai mare siretlic: montaj si muzica care promit ceva epic... cand filmul in sine este "anti-climactic" si neimpresionant.
sicone pe 29 iunie 2013 15:08
exemple:iron man 2,3,man of steel,battleship,batman 1,2,3

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells