După ce Disney a preluat Marvel Entertainment, iată că Warner Bros. cumpără compania DC Comics şi îi dă chiar un nou nume, DC Entertainment, în cadrul unui efort de a duce cărţile de benzi desenate pe ecrane, conform Variety. Dacă cele două fuziuni au coincis ca timp -deşi ele sunt programate de ani întregi - concordanţa lor va avea un impact semnificativ la Hollywood.
Cel mai important semn va apărea pe marile ecrane, o dată ce benzile desenate vor ajunge în sălile de cinema, iar filmele ar fi bine să fie cu supereroi. Asta pentru că studiourile vor prefera să producă şi să distribuie filme nu numai pentru a câştiga la box-office, ci şi pentru a deveni mărci înregistrate care vor atrage încasări considerabile din vânzările ulterioare de jucării, materiale promoţionale, licenţe, site-uri web, DVD-uri şi altele. Iar supereroii ajută la asta.
Într-o conjunctură în care studiourile caută să frâneze costurile, cărţile de benzi desenate pot fi o opţiune mai ieftină, ţinând cont că ele nu au nevoie de nume mari ale ecranului. Personajele ele însele sunt centrul de interes.
Diane Nelson, executiv la DC Entertainment, ştie cum supereroii ajung să alimenteze brandurile, după ce a supervizat brandul „Harry Potter” lansat de studiourile Warner în 2000. De asemenea, în calitate de şef al diviziei Warner Premiere (care lansează filme direct pe DVD), a lansat mai multe desene animate de succes cu personaje memorabile.
Din partea studiourilor Warner Bros., Jeff Robinov declară că doreşte ca procesul de asimilare a personajelor DC Entertainment să se desfăşoare cât mai rapid : „Am crezut de mult timp că sunt multe de făcut. Sunt multe personaje şi poveşti, ca şi posibilităţi”.
Se pare că Superman va zbura din nou, iar The Flash, Wonder Woman, Green Arrow şi Justice League vor intra din nou din cărţile de benzi desenate pe marile ecrane, deşi personaje mai puţin cunoscute precum Jonah Hex, Lobo and the Losers vor face primul pas, având dejao dată de lansare la cinema. Pentru fiecare din personaje, o strategie de marketing este foarte atent pusă la punct, lansarea personajului sincronizându-se foarte atent cu lansarea brandului aferent şi a produselor respective. „Dorim să folosim acelaşi tipar ca şi pentru Harry Potter”, declară executivul DC Entertainment.
Însă fanii personajelor de benzi desenate nu sunt neapărat încântaţi. Unii se tem că Disney pur şi simplu ar cosmetiza personajele Marvel, punând urechi de Mickey Mouse pe capul lui Spider Man. Însă Disney s-a angajat că va lăsa lui Marvel autonomie creativă, la fel cum i-a lăsat lui Pixar după achiziţia din 2006. De fapt, Pixar a putut creşte după ce a intrat în familia Disney.
Între timp, Warner Bros lucrează pentru readucerea în atenţie a desenelor animate semnate Hanna Barbera cu „Tom şi Jerry”, „Yogi Bear” şi „The Jetsons”.
Părerea ta
Spune-ţi părerea