Universal Pictures îl imploră pe Matt Damon să joace în noul film Bourne

de Răzvan Boboc în 11 Sep 2009
Universal Pictures îl imploră pe Matt Damon să joace în noul film Bourne

Matt Damon se află sub o presiune foarte mare din partea Studiourilor Universal Pictures care îl imploră să joace în noul film al seriei Bourne, scrie Femalefirst.co.uk. Actorul, care a mai interpretat rolul Jason Bourne în primele trei pelicule ale seriei, ar fi piesa de rezistenţă a noului film.

"Chiar dacă vom face un film prost, ar putea aduce bani, iar studiourile ştiu bine asta. Presiunea este foarte mare", spune Damon.

Trilogia Bourne a adus Studiourilor Universal venituri de 950 de milioane de dolari.

Primul film al seriei, The Bourne Identity, a fost lansat în 2002. A urmat The Bourne Supremacy, în 2004, iar cel mai recent a fost The Bourne Ultimatum - 2007.

Având în vedere că toate cele trei cărţi scrise de Robert Ludlum au fost deja ecranizate, cel de-al patrulea film va avea un scenariu original.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Leader pe 11 septembrie 2009 10:09
Da, o dovada clara ca filmul de actiune hollywood-ian a ajuns doar o afacere din care mogulii spera sa bage cati mai multi dolari in buzunar.
waterloo pe 11 septembrie 2009 10:38
filmele de la hollywood au fost intotdeauna o afacere din care mogulii au sperat si spera sa castiga profituri ... nu e nici o noutate ;)
waterloo pe 11 septembrie 2009 10:39
corectez: "sa castige"
radasca pe 11 septembrie 2009 10:40
cum o dovada clara ca A AJUNS? pai este o astfel de afacre de la inceput. crezi ca oamenii aia au facut cinematografie pentru opameni? pentru oameni au facut inventatorii tehnologiilor, nu cei care au facut bani de pe urma lor.

sa vedem si cealalta parte, ei bani tot fac, iar daca ii fac, macar sa ne delecteze cu filme de calitate, deci sunt de acord sa il implore pe Matt.

ALI3N pe 11 septembrie 2009 17:48
nu trebuie sa fii pasionat adevarat ca sa mergi la cinema!!!
Rau pe 11 septembrie 2009 18:10
Mie mi-a placut foarte mult aceasta serie. Cu adevarat actiune ..... Chiar am sa ma uit iar la toate 3 intr-o noapte. Sunt 3 filme f bune, si nu exista momente in care sa casti, k e plin de actiune. Sper sa vad o continuare buna in partea a 4. Bafta
Leader pe 11 septembrie 2009 23:27
Waterloo, m-am referit la stire in sine:



Daca lui Damon putin ii pasa de cum va iesi filmul si il intereseaza doar profitul, cu atat mai putin o sa le pese producatorilor. Se stie ca sequelurile se strica cu cat inainteaza, vezi ce s-a intamplat cu seria Terminator ori Alien, ce sa mai vorbim de progenitura lui 007 care-i Bourne. Adevarul e ca nu am vazut niciuna din parti din simplul motiv ca Matt Damon nu mi se pare un action-hero nici pe departe, eu tot timpul o sa-l vad pustiul din Good Will Huntig deoarece acel rol i se pliaza perfect, cat despre scenariu e lipsit de originalitate suficient incat sa ma indeparteze, insa din curiozitate tot o sa-l vizionez candva. "Rasfoind" primele doua parti, "Identitatea" e superioara "Suprematiei", cat despre "Ultimatum", e cel mai slab, trailerul nu m-a incitat neam.
Radasca, filmul de actiune, filmul comercial, poate fi f usor DEOPOTRIVA, atat BUN cat si PROLIFIC. Cateva exemple imi vin acum: Terminator 2, The Dark Knight, Speed - Cursa Infernala, Fast and the Furious (1), Die Hard, Aliens, Resident Evil (1), si mai sunt destule. Continuarile - exceptand TDK caci nu stim nimic - au fost de toata jena dar asta nu i-a impiedicat pe produceri sa-si umple buzunarele cu verzisori.

Marku pe 12 septembrie 2009 12:45
Leader ...esti tare frate , nu ai vazut filmele dar faci comment. despre ele. Esti bun de critic de filme porno ....Tragi la copy/paste un comment si il pui la toate.
cora_zon pe 12 septembrie 2009 12:48
pai sa joace si in al 4-lea, ca ne-am obisnuit cu el:D daca-l schimba acuma ne confuzeaza:P:D
Leader pe 12 septembrie 2009 23:51
@ Marku, esti "tare"... Crede-ma, am o experienta de vreo 3000 de mesaje pe site-ul asta iar o reactie ca a ta e absolut ceva normal. "Pai cum?? Nu a vazut inca filmele si face comment pe ele???"
DA! Se poate! E posibil! Altfel, dupa cum vezi si tu, nu s-ar mai fi intamplat atat de inopinat. Nu e interzis de Lege un asemenea comment. Nici de moralitate sau bun simt.
Okay...Adevarul e ca, intr-un fel ai dreptate, dar doar dintr-un anumit unghi, unghi de care eu nu am tinut cont si nu ma intereseaza. Seria Bourne, dupa ce le-am RASFOIT pe toate trei, e doar o copie sarmana a lui 007 si Misiune Imposibila. Insa te asigur ca voi viziona trilogia. Iti si garantez!
Desi asta nu va schimba filmele.. :) , n-o sa le ridice calitatea, mai ales fiindca, ma "tem" eu ca voi fi si mai aspru in a le desfiinta - raportandu-le la genul action in general, desigur. Asa oricine poate aproba ca sunt filme de vazut daca nu ai altul mai bun la indemana de vizionat.

"Chiar dacă vom face un film prost, ar putea aduce bani, iar studiourile ştiu bine asta. Presiunea este foarte mare", spune Damon.

Ideea e ca declaratia lui Damon m-a revoltat. Un actor ce tine la personajul sau Hero ce l-a consacrat in gen, nu-i atat de, materialist, daca e sa ma exprim corect, ori superficial ori nepasator...sau nesimtit. De aceea am facut si referire la Good Will Hunting ca i-a mers ca o manusa..apropo, schimbarea de rol cu Ledger din "Fratii Grimm" a fost o decizie fatala, eu il vad tot timpul un fel de James Wilson din "The Good Shepherd", inexpresiv si diabolic in acelasi timp, sensibil si lipsit de sentimente simultan, o masinarie incropita intr-un sistem controlat de altii. Asta-i si Bourne, no? :)) Lasand gluma la o parte, nu are carisma sa traga cu arma, pur si simplu. Nu-l vad ok cu AK-47-ul in mana, ma astept oricand sa fie rapus, NU CONVINGE. Sau, convinge la fel de bine pe cat o face Jim Carrey in drame ori Van Damme in rolul lui Tristan Ludlow sau Bruce Willis in Titanic.
Bineinteles ca nu trebuie sa luati de bun-adevar spusele mele dar mi-as paria toti banii din casa ca Bourne 4 nu va fi mai bun - ca action-movie, excludem mesajul transmis - decat Inception-ul lui Nolan.
Continuati, va rog!

Cristiwiz pe 13 septembrie 2009 12:48
Am scris si in articolul celalalt referitor la acest aspect: exista a 4-a carte, se numeste Mostenirea lui Bourne, a fost publicata in 2004 in SUA, si acest film va fi facut dupa aceasta carte.
Documentati-va si corectati-va !

Gigimon pe 10 octombrie 2009 16:02
Leader: Bourne o progenitura lui 007 ? Uitate la filme te rog si dupa sa comentezi. Ai spus ca, ai (si subliniez) RASFOIT cartea, deci nu citit si mai ales inteles, pentru ca de citit oricine poate. Chiar daca te vei uita la filme parerea nu ti se va schimba, deci esti un incapatinat si ai o parere subiectiva, deci nu poti face o critica asupra unui film, iti poti da doar cu parerea.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells