Transformers 2 a spulberat orice concurenţă în box office-ul american

de Răzvan Boboc în 28 Iun 2009
Transformers 2 a spulberat orice concurenţă în box office-ul american

Transformers: Revenge of the Fallen a înregistrat încasări record în America şi este, până în acest moment, filmul cu cele mai mari încasări în weekend-ul lansării, din 2009. Pelicula a acumulat 201,2 milioane de dolari, în primele cinci zile în cinematografe, conform Box Office Mojo. În România, Transformers 2 a avut parte de cel mai bun debut al anului, cele 23.164 bilete vândute făcând blockbuster-ul lui Michael Bay să treacă în faţa lui Îngeri şi demoni.

Transformers 2 a reuşit aproape să atingă performanţa de anul trecut a peliculei The Dark Knight care a avut încasări de 203,8 milioane de dolari în primele zile de la lansare.  

Pelicula lui Michael Bay îi readuce pe marile ecrane pe  Megan Fox şi Shia LaBeouf pentru o nouă aventură. Bătălia pentru Pământ tocmai s-a încheiat, însă bătălia pentru Univers abia a început. După reîntoarcerea pe Cybertron, Starscream preia controlul asupra Decepticonilor şi este hotărât să se întoarcă pe Terra cu forţe crescute.

Pe locul al doilea se află comedia romantică The Proposal, fostul number one, care a avut încasări, în ultimele trei zile, de 18,4 milioane de dolari.

Podiumul este completat de comedia The Hangover care a înregistrat încasări de 17,2 milioane de dolari.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Dragosh02 pe 29 iunie 2009 01:46
Ce porcarie.... Filme precum Forrest Gump sau... The Curious Case of Benjamin Button,nici nu cred ca au visat la astfel de incasari de weekend,poate doar in total.Dar daca faci o poveste despre niste roboti veniti din fundul universului,tocmai pe pamant,ca sa se bata Kung-Fu intre ei...wow,pai umplii salile de cinema (bineinteles cu tampiti de le curge scuipat din gura / aaa...si cu copii)
Calin pe 29 iunie 2009 09:02
Daca tu ai un iq care nu este nici macar direct proportional cu marimea de la papuci si nu nu esti in stare sa scrii "umpli" cu un singur "i"(cum se scrie corect) si nu poti aprecia niste efecte geniale e treaba ta, tine-ti comentariile de copil tampitpentru tine.
Lucian333 pe 29 iunie 2009 09:09
Dragosh02, viata nu este dreapta :)
Si filmele mentionate de tine sunt foarte bune insa succesul filmului Transformers 2 sta intr-o promovare foarte buna si o dorinta a oamenilor de a vedea o continuare a unei povesti de succes. Tine-te bine la Transformers 3 ;).
Gusturile nu se discuta. De ex: eu nu suport franciza hairry poker.

Ovidiu1 pe 29 iunie 2009 09:13
@Dragosh02:nu ai ce sa faci in privinta asta,lumea din ziua de azi indrageste efectele speciale,ca de altfel si eu,si dupa cum observi intr-un film,daca nu ai efecte speciale,nu prea ai incasari nu stiu cat de mari
Opal pe 29 iunie 2009 09:21
Normal ca acest film este de vazut doar pentru efectele speciale. Subiectul este jalnic dar nu asta conteaza la un film ca acesta.
Sonny pe 29 iunie 2009 09:54
scuzati-mi greselile de ortografie :)
spartacus pe 29 iunie 2009 10:34
Filmul a avut aceste incasari doar datorita promovarii de efect a producatorilor, care situ "reteta". In plus, la incasari contribuie decisiv si efectele speciale. Dar acestfilm va fi cuy siguranta surclasat de AVATAR al lui Cameron, din acelasi motiv - advertising/ul foarte agresiv, combinat cu un mod de filmare invativ al acestui meticulos Cameron. Astept cu nerabdare Avatar, Parerea mea!...
par4zi7u pe 29 iunie 2009 10:47
wa dragos copil esti u mai obositule ..eu am fost la cinema si a fost sala full si abia daca am vazut 10 copii in rest numai studenti si oameni in toata firea ..pai e si normal sa aiba incasari record de vreme ce prima parte a fascinat pe toata lumea ...dar u esti un ofticos ......
Goku pe 29 iunie 2009 11:06
avand in vedere productiile scoase in ultimele luni acast film este intradevar cel mai bun ( pacat de Terminator ), sper film ... astept cu nerabdare alte superproductii : 2012 , The Last Airbender, Avatar , ice age 3
decathlon pe 29 iunie 2009 11:25
oricum the hangover merita mai mult........e mult mai bun....dar pentru efecte speciale nam ce comenta e misto transformers 2.....da tot the hangover e mai tare:))
Liviu- pe 29 iunie 2009 11:34
@Calin - Genial e scenaristul, genial e regizorul, geniali sunt actorii. Efectele speciale sunt undeva pe plan secund si nu exista un film bun doar cu acestea. Eu nu am vazut filmul asa ca nu ma pronunt asupra lui, dar Dragosh02 are cat de cat dreptate. Poate ca si filmele cu adevarat bune ar merita asemenea incasari, desi aceste filme, precum Transformers, sunt facute strict pentru a distra spectatorul si in primul rand pentru a-i goli buzunarele. Si chiar asta face. Incasarile record se datoreaza publicului general, de consum, care nu prea stie sa aprecieze un film bun oricum. Pentru el filme foarte bune sunt Transformers, Piratii din Caraibe, Harry Potter si daca deja a trecut de varsta de 20 de ani si tot la aceste filme a ramas, atunci sansele ca el sa progreseze sunt foarte mici. Nu ca ar fi neaparat ceva rau in asta, priveste filmul ca pe o distractie si atat. Cinematografia e mai mult o industrie decat o arta in zilele noastre.

@par4zi7u - Pe mine prima parte nu m-a fascinat deloc. E un film decent, distractiv, dar ramane la atat. Dragosh02 are tot dreptul sa se oftice, mai ales cand vede un comentariu ca al tau. Nu ca ar radia inteligenta din comentariu, ba din contra, dar omul are dreptate. Poate ar trebui sa incerci un Forrest Gump ca n-ar strica. Curious Case of BB e mult mai slab, nu decat Transformers, ci decat filmul anterior mentionat.

Personal nici nu am de gand sa vad Transformers. Sunt atatea sute de filme bune de vazut inainte incat nu ma atrage deloc. Insa, daca ajung pe la un cinematograf si nu am nimic altceva de vazut atunci o sa-i dau o sansa. Si probabil o sa ma distreze, dar dupa film tot cu un mare nimic raman, asa cum s-a intamplat si la prima parte.

Mavone pe 29 iunie 2009 11:41
@Dragosh02 - Transformers 2 e un "box office hit", un "summer blockbuster", un "popcorn movie". Nu ai cum să îl compari cu filmele menţionate de tine din simplul motiv că acele filme sunt destinate unui alt tip de audienţă. Filmele respective sunt bune din mai multe puncte de vedere însă subiectele lor "nu atrag masele" ca să zic aşa. Nu-nseamnă că un film popular cum e "Transformers" sau orice alt film catalogat drept "mainstream" sau "comercial" e slab din punct de vedere calitativ, însă niciodată nu vei vedea un film "serios" (cum ar putea fi catalogate cele două menţionate de tine) care să aibă un succes la public cum a avut Transformers sau Spider-Man

Cât despre restul stimabililor care nu au fost în stare să scrie fără să-l jignească, pe cel mai sus menţionat nu pot decât să vă "felicit".

ironhide pe 29 iunie 2009 11:50
asta investitite....scoti profit dupa doar 1 weekend, filmu e super tare, l-am asteptat de cand am vazut primul transformers, astept partea a treia acum.......... Michael Bay e genial omu prin toate filmele care le-a facut....
si cei dinainte care tot spuneti ca va uitati numai la filme bune


dragos2 si @catalin......baiatule......piratii din caraibe nu e film bun, e cumva film pentru copii? oooo sad....esti un om trist...te las sa te uiti la dramele tale.......parerea mea despre filme bune....a vazut cineva filmele romanesti premiate...alea sunt filme buna.....fara buget semnificativ..si succes la premii.....dar ce rost.......premiile nu iti dau de mancare

lord of the ring partea a treia cu 11 oscaruri....... tot pt copii e nu? cred k asa ati spune voi

Eustake pe 29 iunie 2009 11:51
Ma asteptam la incasari uriase dar asta nu inseamna in niciun caz ca filmul ar fi unul extraordinar sau macar bun. Nu poti justifica decat cel mult partial calitatea unui film prin prisma incasarilor pe care le are. Multe filme au avut incasari uriase dar nu se poate spune despre ele ca au fost bune. Spiderman 3 (aproape 900 de milioane in total), Piratii din Caraibe 3 sau chiar 2 (mai slabe decat primul film), Star Wars Episode 1 (mai mult de 900 de milioane in total), Indiana Jones 4 si asa mai departe. Daca ar fi sa ne luam dupa o chestie din asta, filmele cu incasari modeste sunt neinteresante. Gen Reservoir Dogs, Goodfellas, The Shawshank Redemption, Memento etc. etc. etc. Incasarile mari ale unui film se raporteaza la popularitate (care nu da valoarea), la marketing - modul de promovare, la efectele speciale pentru care trei sferturi din cei care merg la cineva si-au vandut gandirea si si-au pus ochii drept stapani in locul ei. Daca se intampla ca filmul cu incasari mari sa fie cu adevarat bun, remarcabil (gen The Dark Knight, primele Star Wars, Lord of the Rings), asta este un caz fericit, Transformers neavand nicio sansa sa intre intr-o asemenea categorie. Mai ales cu Michael Bay regizor, care dovedeste inca o data ca nu e in stare sa faca filme bune. El si Roland Emmerich. Fata de acest film The Dark Knight de ex., comparabil la incasari, e cu 10 clase deasupra.

Pe Transformers 2 nu poti decat sa il iubesti sau sa il urasti. E greu sa o scoti cumva la mijloc!

LaFox pe 29 iunie 2009 12:12
Dragosh02 - frate esti distrus!
am fost la cinema iar sala era plina..si nu de copii de 10 ani..vai de viata ta!!!!!!!!!

Slizzle pe 29 iunie 2009 12:13
@ Dragosh02: esti ratat ? daca avea The Curious Case of Benjamin Button efecte ca Transformers era si el primu` in box office...asta e, vad ca sunt cam tristi fanii lui Brad Pitt.
Alexander Solis pe 29 iunie 2009 12:20
voi nu atzi intzeles ideea din tot ce a zis dragosh;) nu e vb de copii de 10 ani aici da voi suntetzi mai tembeli e vb ca in ziua de azi totzi vor filme numa cu efecte si sa faca boom nimeni nu e interesant de un film mai real si mai creativ cum ar fi Australia ,The beautiful mind ,Gladiatorul si multe altele si totusi inainte publicului ia placut titanic care nu era sf;) Respect!
FanRadoi pe 29 iunie 2009 12:24
Filmul a fost excelent..
TheSun007 pe 29 iunie 2009 12:25
Masele, adica majoritatea, sunt mediocre. Problema incasarilor datorita efectelor speciale apare si in industria jocurilor, unde acestea sunt judecate dupa grafica, dar se pare ca aici s-a cam rezolvat. Cum spunea si Mavone, filmele acelea sunt pentru un alt tip de audienta. Analizati distributia gaussiana a IQului. E simplu...
Twiblack pe 29 iunie 2009 12:33
Dragosh02 ...ai dreptate, sunt multe filme care meritau o atentie mai mare dar in zilele noastre copii de 15 ani dau notele si tot ei cumpara biletul la cinema; ei nici macar nu au auzit de forrest gump, plutonul, the pianist, wall street si multe altele. Transformers 2 e bun dar mai mult de atat nu o sa fie niciodata, este un produc comercial cu un storyline bunicel, putin umor si drama, dar elementul final care il salveaza sunt efectele speciale...

Pt restu lumii, din cand in cand mai vizionati si alte genuri de filme; Omul cu masca de fier, Contele de Monte Cristo, 7 ani in Tibet, The Shawshank Redemption, Schindler List, etc...multe altele ;) ...nu incasarile conteaza

Liviu- pe 29 iunie 2009 12:36
@Slizzle - Nici nu iti dai seama ce prostie ai zis. Intr-adevar, poate nu are efecte atat de bune precum Transformers 2, dar cu siguranta n-ai nici cea mai mica idee ca The Curious Case of BB a castigat premiul Oscar pentru cele mai bune efecte speciale in fata lui Iron Man si a lui The Dark Knight.
Wonka pe 29 iunie 2009 12:44
Dragosh dute drept , dupa cum s'a mai spus fiecare cu gusturile lui
Lucian333 pe 29 iunie 2009 12:47
Trecand peste ideea ca Transformers este un film foarte bun :D....Twiblack , ai uitat filme ca: A Beautiful Mind, Gone with the Wind , The Wizard of Oz , One Flew Over the Cuckoo's Nest ...ehe....si cate alte zeci de filme foarte bune. Simt insa sa revin si sa spun ca Transformers este un film foarte bun raportat la cerintele publicului din ziua de astazi. Ce fac eu si anume, sa invoc filme care nu se compara ca subiect cu Transformers este o crima, nu exista comparatie de felul asta, ne raportam la 2 genuri de filme diferite. Transformers este genul de film ce se mananca in secolul 21 si dupa parerea mea, este cel mai bun pentru inceputul asta de secol :).
dlivium pe 29 iunie 2009 12:59
Filmul este foarte bun . Nu stiu ce nu i-a convenit lui Dragosh....cel putin mie mi se pare ca este cel mai tare film al anului 2009 , da...fiecare cu gusturile lui...
Gakumba pe 29 iunie 2009 13:04
Liviu, scuza-ma, dar eu nu prea am vazut efecte speciale in The Curious Case of Benjamin Button, poate in ceea ce priveste personajul Benjamin dar in rest nu prea am vazut, poate imi spui tu. Transformers 2 este filmul cu cea mai multa actiune si efecte speciale decat ori care alt film. Normal ca a avut atatea incasari, deoarece atunci cand mergi la cinema, mergi sa vezi un film de actiune, horror, fantastic, aventura, ca doar de aia ii ecranul ala mare acolo si sunetul surround dolby digital, nu mergi ca sa vezi drame cum stau la povesti tot filmul, asemenea filme poti sa le vezi si acasa pe calculator. Cui nu-i place sa nu se uite si gata, sa se uite fiecare la ce-i place !
Liviu- pe 29 iunie 2009 13:21
"In ceea ce priveste personajul Benjamin" inseamna cam jumatate de film de efecte speciale. Nu am sustinut ca ar avea efecte mai multe/mai bune decat Transformers 2, ci decat filmele din anul trecut. Lucrul asta l-am facut pentru a arata faptul ca desi poate a avut efecte speciale mai bune/la fel/ sau putin mai slabe decat The Dark Knight, incasarile sale au fost de 3 ori mai mici decat ale lui TDK. Si am ajuns la ce ai zis tu, genul filmului. Deci nu depinde neaparat de efecte, ci de gen. Si din asta putem trage o simpla concluzie pana la urma. Lumea se duce la cinema pentru consum, nu pentru calitate sau mai bine zis pentru ce considera ea calitate. Sincer, nu ma intereseaza la ce se duce lumea la cinema, doar am vrut sa precizez lucrurile astea ca prea multi sareau pe Dragosh02 pentru exprimarea unui punct de vedere destul de pertinent. Dupa mine puteti sa va duceti si la seria de filme "X Movie" (Scary, Date, Superhero, Disaster si alte... dezastre).
andrei1993 pe 29 iunie 2009 13:23
Era de asteptat filmul este o capodopera l-am vazut la cinema si am ramas uimit nici nu poti compara filmul cu The Curious Case of Benjamin Button.
Lucian333 pe 29 iunie 2009 13:25
Liviu ...eu spun ca omiti faptul ca Dragos a jicnit publicul filmului Transformers printr-o serie de cuvinte gresit alese. A gresit pentru ca putea sa puna problema si atfel.
javrek pe 29 iunie 2009 13:27
ce ne mai place sa filozofam! FRATEEE!!! daca nu iti place filmu, inchide televizorul, schimba canalu, iesi din sala, fa ceva! fiecare cu gusturile sale, parerea mea...
FreakDoll pe 29 iunie 2009 13:34
Fiecare cu gusturile sale , corect . Dar care`i problema ?Nu mai poate lumea sa`si spuna parerea??Trebuie sa`i sariti toti in cap fiindca el considera ca filmul nu`i tocmai ok ??Doamne , unde`a ajuns lumea asta .
flo pe 29 iunie 2009 13:37
super filmul!l-am vazut la cinema de vro' 2 ori.
abia ast TF 3!
super simpatica si protagonista..megan hot baby...

mircea pe 29 iunie 2009 13:40
tipa este mortala ..zau asa.
megan fox my dream!!!!!!!!!!
nu ma interesat nici un robot,am vazut filmul doar pt ea.

Twiblack pe 29 iunie 2009 14:35
`Gakumba...in primul rand mai citeste, fiindca sunt sigur ca nu stii ce sunt efectele speciale si tipurile ...deci normal nu ai cum sa iti dai seama daca in CCOBButton...sunt sau nu efecte; deci sunt efecte optice si efecte mecanice, poti urmari samples pe youtube sa iti dai seama despre ce e vb

Cat despre Transformers vs. Curious Case of BB cum ati pus`o voi in acest context, sunt diferente de la cer la pamant . Numai ca transformers numit de voi capodopera, doar pt genul de action-sf nu se poate compara cu button care are la baza o poveste superba, viata lui, dramele pe care le traieste ...asta il face mai bun.

Mavone pe 29 iunie 2009 14:36
şi cu replici de genul celor de mai sus, te mai întrebi se mai întreabă lumea "de ce sunt cuvintele alese mai sus". Parcă e grădiniţă. Mă amuz copios. Ca să-l susţin pe Mircea, adevărul e că filmul a avut o tentă porno cu tot slow-motionul. Mai ştiu eu regizori de filme pentru adulţi care le consideră artă filmându-le la 35-50% mai încet. Lol. În afară de flame altceva ştiţi să faceţi?

Ca o paralelă, faptul că Benjamin Button a luat Oscarul nu spune prea multe. Defapt premiile Oscar în sine urmăresc un anumite tipar şi nu premiază în fiecare an "pe cei mai bun din industrie cu adevărat".

Liviu- pe 29 iunie 2009 14:49
BB a luat pentru efecte speciale. Chiar daca nu ar fi castigat pe drept, filmul tot are efecte speciale foarte bune, asemanator lui Iron Man si lui The Dark Knight. In schimb incasarile fata de TDK sunt mult inferioare, ceea ce inseamna ca nu neaparat efectele speciale fac diferenta, cum sustin unele persoane de pe aici, ci mai degraba genul filmului.
cavallioty pe 29 iunie 2009 15:06
lumea se ia de dragos pentru ca el jigneste pe toti(prosti tampiti)in legatura cu filmele care nu ii plac,se putea rezuma doar la faptul ca nu ii place si gata
miercuri ma duc sa vad filmul nu pentru poveste ci mai mult pentru efecte,fie ca va place sau nu astea se consuma in ziua de azi

denisa pe 29 iunie 2009 15:13
am vazut filmul aseara,super!!
efectele speciale...robotii..umor din plin..actorii foarte simpatici..
dar am o problema mare cu Bay asta,si cu modul lui de a folosii femeile in filmele sale,le trateaza pur si simplu ca niste obiecte sexuale.....eram in sala si cand a aparut megan fox pe motocicleta aceia totii baietii inebunisera pe acolo..frate fata e frumoasa,dar bay asta exagereaza,cred ca tipa poate mai mult ca actrita,sper exemplu scena in care sam moare,si ea incepe sa planga chiar a fost Ok...deci tipa poate..dar nu cu un director ca bay(care doar ii cere sa arate HOT)....!!!!!!!!!!!!!!si mai sunt multe filme..the island..la ce actrita buna este Scarlet acolo parea doar o papusa..etc...

geo pe 29 iunie 2009 15:21
denisa-asta este bay nu ai ce sa-i faci.
fata este frumoasa&sexy iar bay stie asta..de aceea o foloseste ca sexy part of the movie....!!scena cand plange este chiar ok.poate vorba ta,dar nu cu un director ca bay!

Mavone pe 29 iunie 2009 16:22
@denisa - Bay nu exagerează. Bay e deştept. Bay ştie ce vinde un film. De aceea filmele lui au încasări uriaşe, lucru care nu face decât să-i crească averea personală ţinând cont că îi revine un procent din profit. Orice "întreprinzător" care doreşte să-şi creeze o avere ar trebui să ia lecţii de la tipul acesta, care oricât de mult ar fi detestat de mulţi, într-un final ştie ce trebuie să facă. Singura problemă e că în anumite circumstanţe publicul se aşteaptă la prea mult de la el şi de aceea sunt "şi mai mulţi" dezamăgiţi. (bine, aici e şi problema publicului care se aşteaptă "la ceva mai bun" tocmai în segmentele care-s pe plan secundar pentru Bay)
Sonny pe 29 iunie 2009 16:36
@Mavone
sunt de acord cu tine in legatura cu Bay...
este un regizor foarte bun :)

toate filmele lui au avut succes

deynho pe 29 iunie 2009 17:30
dupa asemenea inceput probabil filmu va intra in top 5 imdb all time...
1. Titanic (1997) $1,835,300,000
2. The Lord of the Rings: The Return of the King (2003) $1,129,219,252
3. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006) $1,060,332,628
4. The Dark Knight (2008) $1,001,921,825
5. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (2001) $968,657,891

jroberto pe 29 iunie 2009 17:43
Daca filmul nu avea efecte speciala+Megan Fox nu avea incasarile astea. L-am vazut la cinema si mi-a placut, dar nu este o capodopera. Peste 3-4 ani multi fani actuali il vor considera vechi si slab.
Benjamin Button nu stiu cat va rezista, dar Forrest Gump si peste 10 ani va fi un film de referinta. FG a avut incasari de peste 650mil$ cu un buget de 4 ori mai mic ca Transformers. Putine filme bune prind la public, cel mai recent exemplu ar fi Watchmen. E un film psihologic foarte bun, dar lumea vroia actiunea si pe batman=)))

ade pe 29 iunie 2009 18:17
este cea mai mare tampenie din univers
ade pe 29 iunie 2009 18:20
filmul este foarte stupid aiurit prost si naspa
LaFox pe 29 iunie 2009 18:36
ade ...aiurita mai esti frate...dute si uita-te la telenovele si mai taci dracu din gura!!!!!!!!!!
Wonka pe 29 iunie 2009 18:46
adminilor , chiar nu vedeti ce se injura pe aicea ?
Alexander Solis pe 29 iunie 2009 19:09
ba fratzilor asta este in ziua de azi se pune foarte mult baza pe efecte asa este , asta cere publicul asta se da ,dar e pacat pt ca filmul nu prea mai e asa de fain;) numai bom bom si nimik inteligent parerea mea .......Respect!
Alexander Solis pe 29 iunie 2009 19:15
a si inca ceva nu zicea cineva ca cica asta ar trebui sa fie filmul anului mi se pare ceva gresit :Wolverine Origins ar trebui sa fie filmul anului la fel ca Batman de anu trecut Wolverine are efecte speciale,drama,romantza si actiune de buna calitate nu numa explozii si nu-i mai saritzi in cap la dragosh pt ca aici oricine spune parerea lui da vad ca voi nu prea cititzi ce scrie aici unde scrietzi dar va zic io scrie ,,Spune-ti PAREREA''..............Respect!
jetsparagus pe 29 iunie 2009 19:55
deniso data viitoare cand iti dai cu parerea nu mai da din casa ce se intampla in film ... unii poate nu l`au vazut (multumim lu` Mazare)
Liviu- pe 29 iunie 2009 20:14
@machordelx - Sa inteleg ca tu nu iti dai cu parerea niciodata despre un film? Ca spectator nu ai zis vreodata "Asta e un film bun/prost"? Pareri poate avea pana si cel mai neinstruit spectator, dar daca acesta va fi bagat sau nu in seama depinde de ceilalti. Nimeni de aici nu s-a dat mare critic de film si inteleg de ce tu nu te dai. Asa cum ai zis, trebuie sa stii sa scrii corect pentru acest drept, deci nici tu nu faci exceptie de la propria regula. Si doar ca o mica informatie, majoritatea criticilor de film din lume si-au dat deja cu parerea despre acest film. Te invit sa ghicesti/cauti singur parerile lor.
machordelx pe 29 iunie 2009 20:23
stiu deja liviule.ca mari critici si-au dat deja cu parerea,da nu ma referit numai la filmu asta,m-am referit la toate filmele.si pentru ati face pe plac iti spun una din parerile lor.5 dintre critici au spus spus ca Michael Bay putea sa taie lejer 50 de minute din film.ca unele scene sunt neimportante.sper sa fi multumit
Altair pe 29 iunie 2009 20:47
E si normal ca filmul sa aiba asa incasari uriase, majoritatea se duc sa vada un film cu multa actiune nu-i intereseaza povestea.Eu am vazut filmul si mi-a placut, i-as da nota 10 pentru efecte speciale,4 pentru poveste si inca un 10 pentru Megan Fox(ca de-aia s-a dus lumea la cinema, fata asta a scos lumea din casa).Nu o sa vedeti niciodata un film cu incasari uriase daca nu s-a bagat multi bani in el.
stepheniemeyer fat woman pe 29 iunie 2009 21:21
Am fost la premiera si era sala plina, primul a fost mai belea decat 2, dar 2 e mai bun la efecte. Oricum am vazut un sondaj pe net unde lumea era intrebata ce le place cel mai mult la filmul asta, iar majoritatea au zis Megan Fox.
Carbonell pe 29 iunie 2009 21:22
Vedeti? Se poate ca filmele sa aiba incasari mari si fara sa moare cate un actor, cascador etc..
New shit pe 29 iunie 2009 21:25
Filmul asta chiar isi merita banii fata de anul trecut unde pe primul a fost Dark Knight,in afara de Joker nu a fost nimic frumos.
don pe 29 iunie 2009 21:31
Carbonell -ai dreptate .the dark knight a avut incasari uriase oare dc??pt ca au fost niste oamenii destepti care s-au folosit de moartea actorului pt a promova filmul...!!!!
maria pe 29 iunie 2009 21:33
denisa@ asta-i BAY!! iar sexul vinde!!chiar mi-au placut unele scene cu megan ..faza cu plansu mai ales,fata poate,dar bay nu o vrea acolo pt a demonstra ca este o actrita buna....!!!!!!!!!!!
andrei pe 29 iunie 2009 21:35
am fost la avanpremiera,apoi am fost si la premiera!
filmul merita totii banii.
super efecte..megan foxxxxxxxx....etc

LaFox pe 29 iunie 2009 21:38
denisa- fata draga da ce vroiai sa o puna pe megan pe post de calugarita in film?
cavallioty pe 29 iunie 2009 21:58
mai Alexander Solis dragos a jignit lumea,tu nu intelegi???
cele mai bune filme de anul asta de pana acum sunt Up si Star Trek nici decum x men

mindkontrol pe 29 iunie 2009 22:31
A RUPT !!
maniak pe 29 iunie 2009 22:32
filmul este foarte bun in categoria lui,adica SF are efecte de inalta calitate ,e bine facut e ok!!!!nimeni nu a negat asta,dar nu inteleg cum uni dintre voi il pot generaliza din partea mea are nota 10 pentru ca pana in momentul de fata nu am mai vazut un film cu astfel de efecte la categoria SF!!!!!si sa nu il comparati cu alte filme in alte categori nu se integreaza,si cui nu-i place sa nu se uite pana la urma orice film si orice regizor pleaca de la premisa ca fac un film nu sa isi arunce bani pe geam ,sa isi transpuna poate visul in realitate si sa fie platit pentru ceea ce face mai bine!!!!!Si nu criticati regizori pana si pe cei mai slabi dintre ei,pentru ca daca cineva v-ar da un megafon pe mana si cateva sute de oameni a-ti claca sub presiune si poate ar iesi un blairwich project ,pana si ala a fost regizat!!!!!Sa revenim la film,este bun ,este comercial si-a atins scopul,si ma gandesc ca nu trebuie sa faci pe desteptul sa zici "e prost "sau "e slab"etc.pentru ca pana nu ai vazut mii de filme,nu ai plans pe titanic,nu ai urlat la 300 nu ai habar de filme,trebuie sa vezi totul si pana si atunci ti se pare ca tot nimic stii.au fost filme magnifice,sunt si mereu vor fi,dar in timpuri diferite,in generati diferite!daca o pun pe mama sa vada azi TDK il considera un film obisnuit,sau noi daca am vedea o floare si 2 gradinari poate ne-am plictisi,nu putem compara asa ca va rog,sunteti penibili,eu consider ca desi am vazut mii de filme ca tot nu pot sa comentez la adresa unui film cu adevarat,poate doar sa speculez si atunci sa sper ca o fac bine la fel ca cei mari!!!10 efecte pana acuma astepatm avatarul lui cameron,6 la poveste ca e interesanta si pe undeva in fantasticul ei oarecum posibila ,si un 7 pentru interpretare!!!!Ave programatorilor!!!!
circarul pe 29 iunie 2009 22:56
dragost sunt de aceeasi parere cu tine
starcx pe 29 iunie 2009 23:11
Mare dreptate ai cavallioty,UP si Star trek isi merita banii.
Alexander Solis pe 29 iunie 2009 23:22
nu stiu nimik de up si star trek dar io mis fan x-men si cred ca povestea din x-men wolverine origins are si ceva drama mai ales scena de la sfarsit cand o vede moarta pe pretena lui si zice ca nu o cunoaste (cum sa nu itzi placa x-men) tot un film cu efecte dar si cu acel ceva interesant nu stiu daca ii pot zice drama deaia am zis acel ceva:D
Gakumba pe 29 iunie 2009 23:54
Atatea comentarii la un articol de pe cinemagia inca nu am vazut. Se vede ca filmul a atras atentia tuturor. Transformers filmul cu cea mai multa actiune si cu cele mai multe si bune efecte speciale all time ! Nu este niciun alt film care sa-l intreaca la acest capitol !
dan pe 29 iunie 2009 23:55
am fost aseara pe la ora 23 sa-l vad.si surpriza sala era full!!!!!!!!!!!!!!!
si nu erau copii de 10 ani cum spune prostul de dragos....
nota 10 pt efecte.nu am mai vazut un film pana acum cu asa efecte speciale....
nota 10 pt megan fox...!!

mica pe 29 iunie 2009 23:58
Tf 2 a fost de 10 ori mai bun decat Tf 1..
Tf 3 cu siguranta va fii si mai bun!!!!!!!
pacat ca va aparea in 2012...
filmul merita totii banii,l-am vazut de 2 ori la cinema!

jesus pe 30 iunie 2009 00:04
l-am vazut azi,nu's vreun fan transformers dar filmul rulzzzzzzzzzzz.!!!!
cele mai tari EFECTE SPECIALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

denisa@ tata pe mike Bay nu prea il intereseaza ca actritele lui sa straluceasca la capitolu "acting"...el vrea doar Hot Hot Hot...sexul vinde...zicea cineva....megan e buna ..iar bay stie.!!!!!!fata cred ca poate mai mult ca actrita dar nu intr-un film regizat de mike bay....!!!!!!!!!!pana si shia pare un circar....!!!!!dar asta e!!!!!!!!!

anca pe 30 iunie 2009 00:15
prea misto filmul!
gabi8712 pe 30 iunie 2009 01:54
dragosh02 esti un terminat bai baiatule....dupa ce vezi filmu' la cinema sa-ti dai cu parerea.....cik e d' copii, pai u la ce filme te uiti ma???esti varza....mi-era rusine sa zik asa ceva.....cel prost comment pe care l-am citit in viata mea al tau e.....imi pare rau k nu pot s' scriu ce am p' suflet despre commentu' taw.....esti terminat
gabi8712 pe 30 iunie 2009 02:12
si tu spartacus esti vreun astrolog s' stii k o sa-l intreaca avataru' lu JC....poate....nu k "o sa"....
gabi8712 pe 30 iunie 2009 02:15
bv maniak...un comm d' nota 10:)
manchester pe 30 iunie 2009 02:28
un film ..a scuze..un desen animat..am fost si eu ..sincer imi pare rau ca am dat banii pt un kakat de film...pardon desen:|...sa curga benzina din roboti sa planga..si tot asa ..aberatii mai mari ca astea nu am vazut...slab de tot...pe cuvant:|
Lucian333 pe 30 iunie 2009 08:59
Nu toate filmele sunt ca green street hooligans ...
Trebuia sa te astepti la un ,,desen animat:" din moment ce nu cred ca ai vazut in viata reala roboti care sa traga cu lasare si sa se teleporteze d-aici, acolo. Este normal sa existe pareri pro si contra pentru un film destinat strict domeniului STINTIFICO-FANTASTIC!!!

TheSun007 pe 30 iunie 2009 10:28
Fiecare are dreptul sa-si spuna parerea atata timp cat nu jigneste pe altii si fiecare are datoria sa accepte acea parere si sa nu o critice. Asa ca terminati cu "du-te si uita-te la telenovele". Si nu se scrie "jicnit". Incredibil...
Silviu pe 30 iunie 2009 11:57
cei care nau traba cu filmu sa duca tare pe telenovele ..Filmu e super asteptam TF3 ;)
Enjoy

Mavone pe 30 iunie 2009 12:05
@Sonny - n-am afirmat că Michael Bay e regizor bun, am afirmat că Michael Bay ştie cum să facă profit.

@Alexander Solis - deviezi fără rost, şi eu nu fac altceva decât să continui dar să compari Wolverine cu Dark Knight e o blasfemie. Parcă aţi avea creierul spălat. Uitaţi că sunteţi în 2009 şi efectele ar trebui să arate realist. FXul din Wolverine a fost sub orice critică, de la ghaerele din os până la explozii. Buget de 150 de milioane şi efectele alea? Să mă scuzi, dar ar trebui să-nveţe de la Bay, care în 2007 a adus nişte FX net superioare în primul Transformers. Wolverine a fost grăbit şi a avut "chestii de umplutură" fără rost pe care tu le consideri sarea şi piperul filmului. Când mi-am spus părerea legată de filmul respectiv, din nou lumea a venit cu ură şi mi-a combătut opiniile cu "filmul e marfă pentru că e supeeeeeer".

@machordelx - altul care scrie să se alfe-n treabă. Nu sunteţi în stare să vă spuneţi o părere susţinută de argumente legată de orice subiect (nu mă refer la filme în general) dar veniţi cu tupeu pe-aici şi îi criticaţi (şi pun între ghilimele, pentru că defapt îi jigniţi gratuit) pe unii care-ncearcă să-şi spună părerea într-un mod în care să arate că au făcut măcar 8 clase primare. Te scârbesc cei care comentează un film? Pe mine mă scârbesc toţi cei ca tine şi e plin de ei pe-aici. Dacă aveţi mai mult de 15 ani chiar compătimesc viitorul ţării care se "bazează" pe voi. Vii cu nick de "superjmeker" şi fudul pe deasupra, dup[ care te trezeşti să arunci cu insulte de grădiniţă.

mitza pe 30 iunie 2009 15:13
filmu e super tare ... nu ma mira ca ii pe primu loc in box office...
wolverine pe 30 iunie 2009 16:10
parerea mea este ca x-men origins:wolverine trebuia sa fie filmu anului insa mai multi factori au contribuit k acest lucru sa nu se intample:marvel a vandut drepturile la fox care la schimbat pe deadpool si lau facut sa arate varza,nu au luat un actor care sal joace calumea pe gambit si k sa "remedie" problema iau dat doar 20 de minute in film,si nau fost in stare sa pazeasca o copie nefinalizata asa ca a fost furata si au pierdut o gramada de bani.sa speram k pe viitor marvel nu o sa mai vanda drepturile la fox.
cine_ma?? pe 30 iunie 2009 17:52
Nu ma mira fatul ca a spulberat orice concurenta in boxoffice-ul american.Pe de alta parte, trebuie sa recunoastem cu toti ca e cel mai bun film din 2009.
Filmul e frumos!!!M-am uitat cu forte mare placere la el, si pot spune ca va intra in istorie aceasta franciza a lui Michael Bay.
OFF: Fiecare cu parerea lui.Pana la urma cine suntem noi sa comentam parerea altuia.Om fi noi cinefili, am vazut multe filme la viata noastra, insa parerea si gustul nu se discuta.

drinker_88 pe 1 iulie 2009 00:00
dragos esti un invechit...uita-te la zorro sau rambo..asa pt gustul tau!!!!!
steve_no6 pe 3 iulie 2009 13:45
da...ce sa zic filmul e superb...deci din punct de vedere al fiecarui detaliu..ca un tot ...este in ciuda carcotashilor care inteapa regizorul cu cele 40 de greseli..precum ..un pahar gol intr-o anumita scena..sunt de-a dreptul patetice..pentru ca..se va vedea il va depasi in incasari pe the dark knight...si va trece pe 1 loc ..dar...filme cum ar fi poveste lui buttonsau alte filme sentimenatale..au fsot superbe si ele..dar..in aceasta lumea..lumea asteapta sa vada ceva fantastic ..nu doar un film..cu tristete..care repet e superb si el..dar..nu are acea sclipire care atrage publicul ca un magnet in salile de cinema...precum a reusit d-nul bay in transformers...iar delicul publicului e megan fox..care e cea mia frumoasa reprezentanta a sexului feminin in lume..asemuita unui shia care concureaza cu barbatii adevarati din filmele de actiune....:)
iebarash pe 4 iulie 2009 18:54
http://insanezone.ro/iebarash-30605.html
Trasformers is the best movie of the world.
Dati un click pe site-ul de mai sus

MIrel16 pe 29 iulie 2009 02:39
Mah ce sa zic, mi-a placut, filmu e facut bine, dar intr-un film cu asemenea efecte nu cred ca regizoru are o mare importanta...parerea mea...megan fox ? :)) putine replici ghici de ce ? e buna! doar atat, recunosc nu am citit chiar tot dar recomand the godfather...frate e superb avocatul diavolului, scarface, si star wars e nashpa ? voia ati inbatrani si nu ati face un asemenea film, cat despre piratii din caraibe, sa nu ai ce face si ai aduce asemenea critici, harry potter e chestiunea de gust. Am 16 ani nu sariti in capul meu, dar platesti daca iti place, vrei arta dute la un muzeu, vrei sa te relaxezi ia un film care iti place, Transformers e o idee, dar pun pariu ca voi urmariti filme geniale ca si American Pie Val welder... unnde sexul e in floare, si benjamin button, nu chiar realist da merita incercata ideea, plus intrebati-va cat ati invatat din film, eu am invatat ca viata e frumoasa asa cum e. Doamne daca nu va place un film nu ii faceti pe altii sa nu-l vada. Eu cel putin nu voiam sa vad transformars 2, peste tot auzeam ca e nashpa. Dar dupa ce l-am vaz mi-a placut. Are cateva chestii frumoase, dar nu shtiu ce sa zic, parerea mea e ca merita vazut.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells