După ce săptămâna trecută a fost pe primul loc în box office, noul film al lui David Fincher se dovedeşte la fel de popular ca şi Reţeaua de socializare Facebook, a cărei perioadă de început o explorează. The Social Network a avut încasări de 15,5 milioane de dolari de vineri până duminică. Se lansează în România la sfârşitul lunii.
Pe locul doi se clasează Life as We Know It, o comedie romantică ce a încasat 14,6 milioane de dolari. Katherine Heigl şi Josh Duhamel sunt starurile acestei poveşti despre doi tineri care nu se suportă, dar sunt nevoiţi să se apropie când devin tutorii unui copil mic. În România filmul se lansează pe 17 decembrie.
Pe locul trei vine Secretariat, o dramă Disney despre un cal care ajunge să câştige curse de echitaţie deşi aparent nu avea nicio şansă. Cu Diane Lane în rolul principal, Secretariat a terminat weekendul cu 12,6 milioane de dolari încasări.
Animaţia 3D Legende din regatul bufniţelor rămâne în top 5, cu 7 milioane de dolari, în tip ce horror-ul 3D al lui Wes Craven, My Soul to Take, se clasează pe locul cinci cu 6,9 milioane de dolari.
Mâine se vor anunţa şi cifrele pentru România.

Părerea ta
Spune-ţi părerea"Life as We Know It" mi se pare, numai dupa ce am vazut din trailer, un fel de continuare second-hand la foarte amuzantul "Knocked Up" (Un pic insarcinata) din 2007 in care protagonista a fost tot Katherine Heigl (dar era cu Seth Rogen atunci) !!!