- Din 22 august, Ţestoasele Ninja vor lupta pe marile ecrane de la noi, aducând acţiune dar şi mult umor. Pentru a le aduce pe Țestoasele Ninja pe marele ecran în 2014 ca personaje hibrid create cu ajutorul tehnicii CG, a fost nevoie de mai mult de 400 de animatori, asta pe lângă o echipă întreagă necesară unei producții live-action de mare anvergură. Iată, în continuare, o serie de alte informaţii din istoria îndrăgitelor Ţestoase.
- După cum ştim deja din sinopsisurile oficiale, în noul film, produs de Michael Bay, întunericul s-a aşternut peste New York… Shredder şi al său Clan controlează tot, de la poliţie, la politicieni. Oraşul are nevoie de eroi. Patru fraţi orfani se ridică deasupra existenţei terne din subteran şi descoperă că destinul lor este să devină acei eroi - Ţestoasele Ninja. Pentru a salva oraşul de planul diabolic al lui Shredder şi al acoliţilor săi, Ţestoasele trebuie să facă echipă cu neînfricata jurnalistă Aprilie şi descurcăreţul său cameraman, Vern Fenwick.
-
Teenage Mutant Ninja Turtles au debutat ca benzi desenate în 1984? Intenția lui Kevin Eastman și Peter Laird, creatorii lor, a fost să publice o singură revistă și atât. Dar chiar și pentru acest unic număr, Eastman a trebuit să se împrumute de la unchiul său. Din fericire pentru ei, dar și pentru fanii ulteriori din lumea întreagă, acesta a fost numai începutul...
-
În 1988 s-a declanșat prima fază a Turtlemaniei, odată cu lansarea serialului de animație, urmat de jocuri video, turnee de promovare și apoi, în 1990, de primul film. Jucăriile Teenage Mutant Ninja Turtles au intrat în topul celor mai vândute jucării, ajungând din urmă figurinele G.I. Joe și PStar Wars.
-
În 2012 a început o nouă fază a Turtlemaniei, odată cu lansarea serialului de animație pe canalul Nickelodeon. A fost un succes imediat, primul episod fiind urmărit de 12 milioane de spectatori. De atunci, peste 100 de milioane de fani din toată lumea urmăresc serialul, au fost vândute peste 10 milioane de jucării, iar în 2013, figurinele au devenit numărul 1 ca cifre de vânzare. Tot în 2013, FILA a lansat prima pereche de sneakeri TMNT, care s-au vândut online integral în numai 15 minute.
-
Peste 1 milion de vizitatori intră lunar pe pagina TMNT de pe Nick.com
-
Sondajele arată că Michelangelo se luptă pentru a fi favoritul fanilor cu Raphael, dar și că Leonardo și Donatello au fani la fel de pasionați.
-
Pentru a le aduce pe Țestoasele Ninja pe marele ecran în 2014 ca personaje hibrid create cu ajutorul tehnicii CG, a fost nevoie de mai mult de 400 de animatori, asta pe lângă o echipă întreagă necesară unei producții live-action de mare anvergură.