Universal Networks International (UNI) anunță astăzi relansarea televiziunii de divertisment destinată femeilor, DIVA. Având o nouă poziționare, o altă grafică și un slogan nou - „Totul pentru tine”, DIVA este amuzantă, sigură pe sine, o companie perfectă și pasionată de viață. Noua imagine a televiziunii s-a lansat efectiv în România miercuri, 24 septembrie.
„Anul acesta DIVA împlinește patru ani în România, de-a lungul cărora televiziunea și-a câștigat un loc de lider pe piața pay-TV. Am investit în această schimbare pentru a dezvolta brandul DIVA și a-l face mai atrăgător în ochii publicului nou sau deja câștigat”, a declarat Colin McLeod, Managing Director, Emerging Markets, Universal Networks International. „Noua imagine a televiziunii DIVA, sloganul <<Totul pentru tine>>, o suită de programe de top, care include seriale de succes și documentare de calitate, contribuie la poziționarea unică a DIVA drept televiziunea ce inspiră telespectatorii să se simtă bine, să se relaxeze și să fie ei înșiși”, a mai adăugat acesta.
Odată cu relansarea, DIVA prezintă în premieră în România, începând din 12 octombrie, producția americană de mare succes Pompierii din Chicago (Chicago Fire), realizată de producătorul câștigător al premiului Emmy, Dick Wolf (celebru pentru seria Lege și ordine). Un serial dramatic ce pătrunde în viețile cotidiene ale unei echipe de adevărați eroi - pompieri, paramedici și echipe de salvare - ale căror alegeri fac, zi de zi, diferența între viață și moarte.
Publicul DIVA are parte toamna aceasta și de episoade noi, în premieră, ale serialelor Anatomia lui Grey (sezonul 8), Neveste disperate (sezonul 8), În mintea criminalului (sezonul 3), Ofițeri începători (sezonul 5) și altele. De asemenea, pentru a oferi o experiență desăvârșită DIVA trece, din 24 septembrie, și la formatul widescreen.
DIVA este televiziunea de divertisment cu design feminin, parte a Universal Networks International și atinge un număr de 17 milioane de abonați în România, Bulgaria, Italia și Asia. În România, Universal Networks International oferă un portofoliu format din trei televiziuni de divertisment de cea mai bună calitate: DIVA, Universal Channel și E! Entertainment Television.
Despre Universal Networks International
Universal Networks International, divizia globală de canale TV a NBCUniversal, este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizând conţinut şi branduri de calitate pentru peste 176 de țări din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latină şi Asia Pacific. Portofoliul include brandurile Universal Channel, Syfy, 13th Street Universal, Studio Universal, E! Entertainment Television, The Style Network, DIVA Universal, Telemundo și Golf Channel. Aceste branduri unice oferă experienţe diverse de divertisment pentru audienţele locale din întreaga lume. Universal Networks International reprezintă și Movies 24.
NBCUniversal News Group, care deține unul dintre cele mai cunoscute, respectate și influente portofolii de posturi TV și canale digitale informative din lume, operează CNBC și NBC News la nivel internațional.
Universal Networks International este parte a NBCUniversal, una dintre cele mai mari companii de media şi divertisment din lume, care dezvoltă, produce şi se ocupă de marketingul divertismentului, ştirilor şi informaţiei pentru o audienţă globală. NBCUniversal deține și operează un important portofoliu de rețele TV de știri și divertisment, deține o companie de producție cinematografică, un grup de stații TV, produce un mare număr de programe de televiziune și deține, de asemenea, parcuri de distracții celebre în toată lumea. NBCUniversal este o divizie Comcast Corporation.
Părerea ta
Spune-ţi părerea