Serialul „The Last Tycoon”, cu Matt Bomer şi Lily Collins, un ghid al Hollywood-ului tumultuos din 1937

de Gloria Sauciuc în 20 Iun 2017
Matt Bomer şi Kelsey Grammer au prezentat serialul Amazon „The Last Tycoon” la Festivalul de Televiziune de la Monte Carlo

The Last Tycoon” a rulat duminică seara în premieră mondială la Festivalul de Televiziune de la Monte Carlo, iar Matt Bomer și Kelsey Grammer au prezentat ambiţiosul serial de epocă de la Amazon la conferinţa de presă organizată în prima parte a zilei.

Episodul pilotul de o oră prezintă numeroase personaje și poveşti, ceea ce nu indică ritmul general al celor 10 episoade ale serialului, a declarat Bomer pentru The Hollywood Reporter. „În nici un caz nu este o indicație a tot ceea ce facem cu acest serial”, a spus el.

Creat de scenaristul Billy Ray („Jocurile Foamei” şi „Căpitanul Phillips”), serialul se bazează pe romanul neterminat cu acelaşi nume al lui F. Scott Fitzgerald. Lucrarea lui Fitzgerald (despre care se spune că este inspirată de viața lui Irving Thalberg) servește ca un ghid al Hollywood-ului tumultuos din 1937, iar serialul este planificat să ruleze timp de cinci sezoane.

Esența serialului autoreflexiv este lupta continuă dintre artă și comerț la Hollywood. Grammer joacă un şef de casă de producţie în vârstă care încerarcă să facă bani, iar Bomer este protejatul său, concentrat mai mult spre artă.

Amplasat în toiul Marii Recesiuni, serialul tratează teme importante, încă relevante şi astăzi, reprezentând inegalitatea sub forma unei tabere de refugiați din Dust Bowl, de lângă casa fictivă de producţie Brady American Studios, care stă în calea lui Grammer când dorește să construiască acolo un nou platou de filmare.

Pe măsură ce evoluează, abordeză şi rasismul, sexismul de atunci, spune Bomer. „Pentru mine a fost o nebunie că am făcut acest serial amplasat în 1937, care se simțea din ce în ce mai prestigios”, a declarat el. „După alegeri, se schimbă multe în țara noastră și în întreaga lume și am putut să facem câteva comentarii într-un serial de epocă.”

Episodul pilot a fost filmat cu un an înainte de restul serialului, iar între timp s-a produs alegerea lui Donald Trump. „După alegeri, fiecare artist s-a schimbat”, a spus Bomer. „Simt că artiştii strălucesc cu adevărat când politica se află la cele mai înalte şi mai groaznice mize. Cred că toți am simțit o responsabilitate profundă să spunem povești care au avut cu adevărat importanță și au ceva de spus, să ținem o oglindă în fața societății”.

Personajul lui Grammer, şeful casei de producţie, este în competiţie cu tânărul creator jucat de Bomer într-o dinamică iubire-ură, tată-fiu. Grammer spune că mogulul îşi descoperă partea sa mai sensibilă pe parcursul serialului. „El nu este ca majoritatea oamenilor de la Hollywood. Pare foarte, foarte dur, dar este plin de emoție, conflicte și bunătate, în contrast cu cei care pretind că sunt buni, dar sunt cu adevărat ticăloşi”, declară Grammer.

Grammer, care a avut seialul de succes „Frasier” acum două decenii, compară tumultul cauzat de creșterea serviciilor de video streaming cu schimbările din anii 1990, când rețelele au fost pentru prima dată lăsate să-și facă propriile seriale. „Asta a schimbat lucrurile”, declară el. „Sistemul caselor de producţie a fost repus pe picioare, pentru că fiecare reţea îşi face una proprie şi cred că asta a rănit pe toata lumea. Schimbarea spre streaming este doar un eveniment care schimbă jocul, dar sistemul va găsi echilibrul în cele din urmă”, a declarat Grammer.

În perioada de glorie a lui „Frasier”, trebuia să încercăm să captăm o audiență mare”, a spus Grammer. „Acum, cantitatea nu contează atât de mult atâta timp cât spectatorii sunt consecvenţi și loiali... Este vorba doar de a face bani la urma urmei. Și s-au găsit noi modalități de a reuşi, așa că îmi scot pălăria în faţa lor”.

„Sunt sigur că vom întâlni piedici privind modul în care funcționează orașul, dar până acum, tipii de la Amazon şi Netflix îi ajută pe oameni să aibă un loc de muncă”, a spus el.

El justifică succesul lui „Frasier” prin „ironizarea publicului” și spune că „Tycoon”, deși este un proiect extrem de diferit, este similar. „Niciun public nu vrea să fie ironizat, nu le place să li se spună că sunt proști”, a declarat Grammer. Dar cu asta se aleg. Asta este televiziunea. Poziția prestabilită a televiziunii este să privească oamenii de sus. Este întotdeauna plăcut să vedem un serial care merge în altă direcţie”.

Exploreaza subiecte similare:

Matt Bomer, Kelsey Grammer, The Last Tycoon 

Alte știri din cinema

Noul trailer Deadpool & Wolverine este plin de gheare, înjurături și dezvăluiri

Trailerul îl dezvăluie în sfârșit pe Hugh Jackman reluându-și rolul său iconic de Wolverine, de data aceasta purtând costumul galben cu albastru devenit celebru odată cu apariţia în benzile desenate X-Men

Doar un singur film de animație Disney are apreciere maximă: 100% cronici pozitive pe Rotten Tomatoes

Pinocchio din 1940 este singurul film de animație Disney care a obținut acest scor maxim pe Rotten Tomatoes. Care este secretul său?

Comedia romantică Dragoste pe muchie de cuțit, disponibilă pe streaming

Dragoste pe muchie de cuțit va avea premiera în 29 aprilie, pe platforma de streaming SkyShowtime

Armurierul westernului Rust, condamnat la închisoare în cazul în care e implicat și Alec Baldwin

Apelurile lui Gutierrez Reed din închisoare arată „că nu are remușcări și că încă aruncă vina pe alții, inclusiv pe Baldwin, pe producătorii filmului și pe paramedici”

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells