Șerban Pavlu joacă în comedia Klaus & Barroso „un tip ale cărui intenții sunt permanent subminate de propria prostie”

de Cinemagia în 8 Ian 2024
Pentru mulți dintre cei care-l știu și iubesc pe Șerban Pavlu pentru multele și variatele sale roluri din filme, seriale sau teatru, rolul din Klaus & Barroso ar putea fi o surpriză

Actorul are o partitură comică: este Maxi, vecinul care locuiește deasupra clubului unde are loc petrecerea clandestină ce dă contextul poveștii filmului. Maxi e un tip credul și adept al teoriilor conspirației, iar când primește atenție devine megaloman.

Povestea filmului „Klaus & Barroso” pornește de la o datorie… Un barman combinator pe nume Klaus (Adrian Nicolae) trebuie să dea înapoi niște bani într-un timp foarte scurt. Își convinge fratele, Barroso (Cosmin „Micutzu” Nedelcu), un bodyguard iute la mânie, să organizeze împreună o petrecere a burlacilor fără știrea patronilor clubului în care lucrează. Klaus speră că banii pe care-i va primi de la guralivul Cătă (Alexandru Ion), nașul lui Vlad (Carol Ionescu) în cinstea căruia organizează petrecerea burlacilor, îi vor rezolva toate problemele. Barroso încearcă să-și controleze dezamăgirea și furia, în timp ce petrecăreții corporatiști - Andu (Vlad Drăgulin), Albert (Rolando Matsangos), Cerbu (Codrin Boldea), Deiu (Vlad Brumaru) și Mihai Cazimir (Cezar Antal) - au din ce în ce mai multe nemulțumiri.

Dansatoarea Alis (Mădălina Craiu) e jignită, patroana clubului, Vera (Victoria Raileanu), este furioasă, vecinul megaloman și conspiraționist Maxi (Șerban Pavlu) strică atmosfera, iar apariția unor invitați nepoftiți (Alin Florea, Cătă Nicolau, Bogdan Farcaș și alții) riscă să transforme totul într-un dezastru. Minciunile ies repede la iveală și în club se dezlănțuie haosul. Pot două iubiri imposibile și un strop de onestitate să îi salveze?


Cine este Maxi și ce-ți place la el?

Șerban Pavlu: Nu-mi place nimic la el, pentru că Maxi e vecinul băgăreț, conspiraționist de serviciu, curios, oportunist, pe care cred că-l cunoaștem cu toții din viața reală, de zi cu zi.
Rezumând în trei cuvinte, e băgăcios, curios și un pic nebun. E așa poate din curiozitate, lipsa de viață socială sau singurătatea prost înțeleasă.

Ai vreun ritual anume pentru a-ți intra în rol sau pentru un rol de comedie?

Șerban Pavlu: Asta ar presupune că-mi intru în rol. Sunt, în general tipul ăla de actor care vorbește până în ultima secundă înainte de-a se da Motor, asta mă relaxează și cu cât sunt mai relaxat, cu atât „intru mai ușor în rol”.

Ce te amuză cel mai mult la personajul pe care-l joci? În ce locuri ai merge îmbrăcat în personaj?

Șerban Pavlu: Mă amuză faptul că este un tip ale cărui intenții sunt permanent subminate de propria prostie. Scenariul mi se pare foarte funny, într-un sens care este foarte puțin vulgar și mai smart decât suntem noi obișnuiți.

M-aș duce oriunde îmbrăcat în personaj, pentru că e desprins din lumea reală, nu este o invenție a scenariștilor. Poate în locuri din astea în care există un soi de spiritualitate de-asta importată, la ambalaj.

Ce l-ai întreba pe (un) Maxi dacă v-ați nimeri împreună la o petrecere? Și ce sfat de viață i-ai da? Și invers, de ce sfat crezi n-ar trebui să asculte?

Șerban Pavlu: Chiar nu l-aș întreba nimic sau poate, în glumă, de unde-și ia drogurile? I-aș spune „ia-o ușor, omule”. Să nu mai asculte de cei care zic că există niște scopuri ascunse în spatele fiecărui lucru, asta e o idee fixă a conspiraționiștilor.

Ai cunoscut vreodată vreun Maxi?

Șerban Pavlu: O, da. Eu am prins și epoca de dinainte de Revoluție, deci da…
Cred că Maxi ar fi fost un candidat bun pentru secta lui Bivolaru, ar fi fost în primele rânduri acolo.

Care e cea mai dubioasă conspirație?

Șerban Pavlu: Asta cu pământul plat, e pe linia lui Maxi, ar fi fost și acolo în primele rânduri.

Dar cel mai inedit loc pentru o întâlnire masonică?

Șerban Pavlu: Poate un coafor, un salon de manichiură, ceva de genul ăsta, sau o adunare de prezentare de produse pentru nou-născuți.

Ai primit vreodată propunerea de a intra în vreo organizație secretă?

Șerban Pavlu: Da. Dar n-am intrat.

Ți s-a întâmplat vreodată să fi fost într-o situație confuză legate de identitatea cuiva?

Șerban Pavlu: Am fost în genul acela de situații în care trebuia să vină boss-ul, șeful, și toată lumea tremura și venea cineva și de fapt nu era niciun fel de boss, ci un simplu muritor, dar toți începeau să se poarte ca și cum ar fi fost.

Ai luat sau ai lua ceva de pe set?

Șerban Pavlu: Normal, amintiri, una-alta, tot felul de obiecte mici, cărora nu li se simte lipsa. Au fost momente când îmi plăcea să mișc puțin unele obiecte și să mă uit apoi cuminte la film să văd dacă se observă la racord.

Care dintre actori crezi că e cel mai diferit față de personajul pe care-l joacă în acest film?

Șerban Pavlu: Cu siguranță Alin Florea, care joacă în film un șef mafiot neîndurător, iar el e total opusul acelui personaj, n-ar putea fi niciodată în viața reală așa. Tot Alin are și cel mai funny costum.

Ce personaj din Klaus și Barroso îți place cel mai mult și de ce? Cu cine ai putea fi prieten la cataramă?

Șerban Pavlu: Îmi place Barroso foarte mult, cred că mă regăsesc în el. Tot cu Barroso aș fi prieten, cred că e un om sensibil, un copil mare și sensibil.

De ce să vină lumea la Klaus și Barroso?

Șerban Pavlu: Veniți la comedia Klaus și Barroso, cu familia extinsă, pentru că e un film de comedie pentru toată familia, este o comedie de situație realizată exclusiv cu actori profesioniști.

 

Alte știri din cinema

Gojira recomandă. Ce e de văzut la cinema și pe streaming săptămâna aceasta

„Cel mai malefic film văzut în ultima vreme”, plus un film românesc „de la cel mai prolific creator de conținut de la noi”, filme sentimentale, seriale cu umor de situație

Râul ucigaș - scufundarea în abisul percepției

Tânărul regizor chinez Wei Shunjun ne invită - mai mult decât au făcut-o alți regizori în ultimul timp - la interpretare

Laurent Cantet, regizorul francez care a câștigat Palme d'Or pentru Entre les murs, a murit

Distins cu Palme d'Or de către un juriu prezidat de actorul american Sean Penn, filmul prezintă un sistem de învățământ care se luptă să-și îndeplinească misiunile didactice și sociale

Nasty - mai mult decât tenis

După mediu-metrajul Nunți muzici și casete video, regizorul și producătorul Tudor Giurgiu a ales să își facă debutul în lungmetrajul documentar cu Nasty, un portret cât se poate de exhaustiv al românului care a schimbat fundamental tenisul.

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells