Scarlett Johansson a înfuriat cu o replică marile companii de răcoritoare

de Cristina Grigore în 30 Ian 2014
Actrița apare într-o reclamă a unei firme concurente care urma să fie difuzată în cadrul Super Bowl 2014

O replică a actriței Scarlett Johansson a pus pe jar companile Pepsi și Coca Cola, scrie IGN.com. Secvența publicitară de numai 30 de secunde, în care Johansson prezenta avantajele produselor Sodastream – companie specializată în aparate de produs sucuri carbonatate în casă – urma să apară în cadrul ediției din acesta an a Super Bowl (ce va începe pe 2 februarie). Compania este acum forțată să cenzureze replica în cauză, deloc ”agresivă” în opinia celor de la IGN.

Cum însă Pepsi este unul din sponsorii principali ai Super Bowl, și-a făcut auzită nemulțumirea în fața celor Ligii Profesioniste de Fotbal American, iar cei de la rețeaua TV FOX au cerut în consecință companiei Stodastream să elimine replica: ”Îmi pare rău, Coke și Pepsi!” din secvența promoțională.

Președintele Daniel Birnbaum a acuzat Liga și pe cei de la FOX că le este ”frică” de companiiile Pepsi și Coca Cola, și și-a exprimat dezamăgirea față de demersul acestora, nedemn, în opinia sa, de valorile americane.

Cu toate acestea, scandalul nu a afectat imaginea brandului Sodastream. Din contră. Reclama originală a avut peste un milion de vizualizări pe YouTube, iar versiunea cenzurată va rula totuși în timpul Super Bowl. Johansson a cauzat, indirect, o dispută între companii, însă și-a atins scopul: mesajul ei a devenit ”viral”.

Exploreaza subiecte similare:

Scarlett Johansson, actor

Alte știri din cinema

De ce ciudat vorbeşte Yoda te întrebi? George Lucas explică...

La o proiecţie aniversară a lui Imperiul contraatacă, cineastul face o dezvăluire neaşteptată

E frumos de luat acasă: protagonistul din noul Predator. Iată trailerul!

Regizorul Dan Trachtenberg vrea să ţinem cu predatorii în noua parte a popularei francize

Micul Ne Zha, pregătit să cucerească întreaga lume

O versiune dublată, în pregătire pentru animaţia ce a bulversat topurile internaţionale

E oficial: Ryan Gosling e în noul... gâlşeavî pi şeruri

Iată titlul complet şi data premierei noului film Star Wars

Părerea ta

Spune-ţi părerea
Bayard pe 30 ianuarie 2014 14:15
Nu a fost nimic intamplator. Au pus intentiona replica aia stiind ca o sa le fie eliminata si asa o sa ajunga virala. Reclama in sine este ingrozitor de proasta :)) nici nu cred ca s-au straduit s-o faca buna, au plecat de la ultima replica si restul a fost de umplutura.
alex_il_fenomeno pe 17 februarie 2014 19:42
Urata replica... Coca-Cola este cea mai buna. Punct.
leu_eraser pe 21 aprilie 2014 09:35
Companiile astea doua (Pepsi și Coca Cola) sunt ceva de speriat. Vor sa controleze ele toate pietele din lume, reclamele si tot. Nu mi se pare nimic exagerat in replica de la final. "Soryy, Coke & Pepsi" nu inseamna ca bauturile lor sunt mai proaste ci doar ca Scarlett Johansson prefera mai mult Sodastream, cel putin asta zice in reclama! Dar cum americanii sunt niste boi, ii influenteaza orice reclama/remarca mica daca vine din partea unei celebritati. Orice nimic la ei face valuri si se transforma in ceva "viral".

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells