Difuzarea pe streaming a serialului dramă Squid Game a inspirat crearea unui reality-show, cu numele Squid Game: The Challenge, ce va aduna 456 de jucători, într-o competiție asemănătoare cu cea din serial; plasat în viața reală, reality-show-ul are o miză de 4,56 milioane de dolari.
Promovat de producătorii Squid Game drept „cel mai mare reality show din istorie”, a fost anunțat marți, la Banff World Media Festival.
Chiar dacă miza nu va fi viața sau moartea concurenților, ca în serial, reality-show-ul va avea de asemenea 456 de jucători care participă într-o serie de jocuri pentru 4,56 milioane de dolari. Netflix sustine că plata ar putea fi cel mai mare premiu în istoria televiziunii (deși Fox a mai dat la X Factor contracte de 5 milioane de dolari, noteaz{ The Hollywood Reporter) și că spectacolul va atrage cel mai mare număr de participanți.
„Squid Game a luat lumea prin suprindere cu o poveste captivantă și cu imagini devenite celebre”, susțin producătorii. „Ne bucurăm că ei ne susțin atunci când transformăm această ficțiune în realitate în acest concurs și experiment social. Fanii acestei drame pot participa într-o călătorie fascinantă și imprevizibilă pe măsură ce 456 de concurenți reali vor participa în cel mai mare concurs, cu tensiune și turnuri imprevizibile plus un mare premiu cash la final”.
Anunțul a fost făcut de coordonatorul TV Bela Bajaria în timpul unei conferințe moderate de către directorul editorial al publicației THR, Nekesa Mumbi Moody.