Publicitate de milioane de dolari la Oscar 2008

de Razvan Boboc în 18 Feb 2008
Publicitate de milioane de dolari la Oscar 2008

Raportul TNS Media Intelligence arata ca advertiserii au alocat bugete de 80 de milioane de dolari pentru difuzarea de reclame in cadrul transmisiunii televizate a Premiilor Oscar de anul trecut, comparativ cu doar 41 de milioane de dolari in 1998. A existat si o crestere a costului de difuzare a spoturilor in timpul Oscarurilor, de la 998.000 de dolari - in 1998, la 1,5 milioane de dolari - in 2001 si 1,7 milioane de dolari - in 2007.

Anul acesta, postul de televiziune ABC a vandut spatiile publicitare cu 1,82 milioane de dolari pentru transmiterea unui spot cu durata de 30 de secunde, in crestere cu aproape 8% fata de 2007.

Anul acesta, printre advertiserii care au platit postului de televiziune ABC 1,82 de milioane de dolari, pentru a difuza spoturi in noaptea Oscarurilor, se numara American Express, Coca-Cola, General Motors, Mars/Masterfoods, MasterCard, McDonald's, JCPenne, L'Oreal si Dove Cream Oil.

Ceremonia de decernare a Oscarurilor a fost urmarita anul trecut de circa 40,2 milioane de telespectatori.

Taguri:  oscar 2008

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells