Raportul TNS Media Intelligence arata ca advertiserii au alocat bugete de 80 de milioane de dolari pentru difuzarea de reclame in cadrul transmisiunii televizate a Premiilor Oscar de anul trecut, comparativ cu doar 41 de milioane de dolari in 1998. A existat si o crestere a costului de difuzare a spoturilor in timpul Oscarurilor, de la 998.000 de dolari - in 1998, la 1,5 milioane de dolari - in 2001 si 1,7 milioane de dolari - in 2007.
Anul acesta, postul de televiziune ABC a vandut spatiile publicitare cu 1,82 milioane de dolari pentru transmiterea unui spot cu durata de 30 de secunde, in crestere cu aproape 8% fata de 2007.
Anul acesta, printre advertiserii care au platit postului de televiziune ABC 1,82 de milioane de dolari, pentru a difuza spoturi in noaptea Oscarurilor, se numara American Express, Coca-Cola, General Motors, Mars/Masterfoods, MasterCard, McDonald's, JCPenne, L'Oreal si Dove Cream Oil.
Ceremonia de decernare a Oscarurilor a fost urmarita anul trecut de circa 40,2 milioane de telespectatori.