Premieră online: Tax Payer, primul film postapocaliptic românesc

de Cinemagia în 9 Mar 2012
Premieră online: Tax Payer, primul film postapocaliptic românesc

Într-o lume ostilă, post-apocaliptică, în care valorile sunt inversate, un om singuratic trebuie să treacă prin multe încercări, având o misiune de îndeplinit, ce îi poate salva sau din contra, costa viaţa. Tax Payer. Primul film postapocaliptic românesc.

În regia lui Cosmin Gurău,  cu o muzică semantă de Paul Alexandru, dispune de o imagine impresionantă, reuşind să creeze o atmosferă apăsătoare.

Filmul s-a lansat pe 2 martie la Cinema Union, şi acum poate fi văzut online, în exclusivitate de către cititorii noştri.

Integral pe Cinemagia,  mai jos.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
xerses pe 9 martie 2012 14:03
Nu mi-a placut....Plictisitor....
adconst pe 10 martie 2012 16:37
slab
cosmingurau pe 21 martie 2012 01:45
Multumesc frumos, conteaza, sa stiti. :)
scandarelli pe 9 martie 2012 15:06
Nu e rau deloc.
cosmingurau pe 9 martie 2012 16:46
Merci. :)
allyg pe 9 martie 2012 17:04
Fain. L-am vazut si m-a tinut putin pe ace. Finalul e smart.
cosmingurau pe 9 martie 2012 17:07
Thanks :) Urmatorul va fi mult mai bun.
vambir pe 14 martie 2012 19:49
un film al naibi de bun
CosminHorrorMaster pe 9 martie 2012 17:30
Interesant. Poate o sa-l vad si eu.
zeno.marin pe 9 martie 2012 18:07
Evident, nu l-am vazut dar am rezerve ca as vrea sa asist la un nou Mad Max low budget, cu masti de gaz tip "ursulet". Pe deasupra si romanesc...

Nu m-am prins daca "voiceover" contine vreun mesaj sau pur si simplu pot sa dau sonorul incet si sa urmaresc violenta in desfasurare. Pai da... Asa e cu violenta asta. Distrage atentia de la tema filmului, indiferent cat e de subtirica.

Secventele la care ma astept sa fie "realiste" (cu mult suc de rosii si vopsea biodegradabila) sunt probabil tot ce pot astepta bun in aceasta miniproductie atat de originala. Sarea era "a rare comodity" inca de pe vremea romanilor.
Pentru cine nu stie:

http://livrare.ro/news/0096_sarea_si_un_crampei_de_istorie.hrm

cosmingurau pe 9 martie 2012 18:39
Mda.
cosmin742000 pe 9 martie 2012 18:57
Vizionarea acestui scurt-metraj fu , pentru mine un chin aproape la fel de mare ca ,citirea plotului , Coloana sonora este buna atat timp cat aminteste de muzica clasica , dar are si momente de poluare fonica rave.
cosmingurau pe 9 martie 2012 20:09
Nu stiu de ce oamenii de pe cinemagia au pus sinopsis-ul pe larg pe pagina premierei. Nu e vina mea.
felix2012 pe 9 martie 2012 19:01
foarte bun fimul, este primul tau film, este foarte bun!felicitari!il asteptam pe cel de al doilea :).mult succes!9.50 ii dau!
cosmingurau pe 9 martie 2012 20:07
Merci frumos. Va fi mult mai bun.
bovoro pe 9 martie 2012 19:19
O aiureala. Se vrea o combinatie intre The Book of Eli si The Road, dar e de-a dreptul o copilarie. Secventele sunt mult prea lungi, protagonistul chinuindu-semereu sa dea impresia ca se ocupa cu ceva. Iar faza in care-si confectioneaza in cateva minute un dispozitiv pneumatic destul de complex in genul armei lui Anton Chigurh din No Country for Old Men e hilara. Si care-i treaba cu voiceover-ul in ruseste. De ce nu in swahilli? Ziceam si eu...
cosmingurau pe 9 martie 2012 20:06
Merci pentru ca imi compari filmul zero-budget facut in anul IV de facultate cu doua filme superbe. Fara sa vrei, m-ai laudat, frate. Si treaba cu arma pneumatica nu e deloc hilara, trust me. De fapt cu faza asta mi-ai aratat ca de fapt habar nu ai despre ce vorbesti. Merci inca o data.
bovoro pe 3 aprilie 2012 12:51
STALKER!!!??? Un shooter video game ucrainean?? Si eu care credeam ca sursele tale de inspiratie sunt mai elevate. Sunt si mai dezamagit, prietene. Sunt si amuzat de raspunsurile tale eliptice, dar atotstiutoare la intrebarea de multe ori repetata aici: "De ce limba rusa? (sau ucraineana, dupa caz. Imi pare rau ca n-am putut face diferenta intre cele doua. Greseala impardonabila, recunosc). Mda...
aureeka pe 9 martie 2012 20:57
Baieti, vedeti ca apare STALKER 2 :) Din pacate in tara asta comunistoida, parerile vor fi in general negative. N-ai cum sa te feresti de prosti. In alta ordine de idei, daca vreti, ma imbrac eu in bloodsucker pentru episodul 2 :))). Pana si dialogurile in ucraineana (nu rusa) imi aduc aminte de jocul ala superb, ruinat dupa ce l-au cumparat americanii :) Bagati filmul peste tot pe net, poate prindeti o preselectie anul asta. Big up !
cosmingurau pe 10 martie 2012 05:49
Multumesc mult de tot, stai linistit, ma aseptam la reactiile astea. Eu stiu care sunt hibele propriului meu film. Cat despre joc, abia astept si eu STALKER 2. Sper sa imbunatateasca engine-ul.
kaymb pe 9 martie 2012 21:33
Un film care arata instinctul de autoconservare, instinctul animalic ce-l are fiecare din noi si care iese la iveala doar atunci cand numai nevoile fiziologice mai conteaza. Vaneaza sau vei fi vanat. Iar pentru cei ce mai au un pic de constiinta exista o taxa, pentru noi banala, pentru ei vitala - Sarea!
Mi-a placut filmul! Stii ce mesaj as trage din el?! Apreciaza si traieste la maxim ziua de azi, nu poti sti ce iti va aduce cea de maine! Succes in continuare si astept sa vad urmatorul tau film. Bravo!

cosmingurau pe 10 martie 2012 05:43
Merci pentru aprecieri. Ma bucur mult ca mesajul a ajuns. :)
MARIVS_IMPERATOR pe 9 martie 2012 22:49
L-am vazut acum si... nu prea pot zice multe de bine. Nu vreau sa par Gica Contra, insa multe momentele ale acestui film par lipsite de logica. In unele momente muzica este total pe langa actiune. Sunt prea multe tipuri de muzica si prea diferite intre ele. Hainele sunt chiar curate si nu par ponosite pentru un viitor post-apocaliptic, mainile personajelor sunt albe, necrapate, cu unghii frumos taiate, hotilor li se vede pe langa masca grumazul si obrazul frumos barbierit, iar patura aceea din rucsacul protagonistului... Cred ca personajul ori este maniac al igienei sau foloseste ceva detergent, ca prea este curata, dar mai ales nefolosita, ca si gluga alba ce o poarta!
Constructia punctului culminant este ciudata, cadrele sunt prea lungi, personajul dand impresia ca mereu cauta bezmetic cate ceva. De asemenea este complet ciudat faptul ca dupa ce a ambuscat vanatorul-canibal infingandu-i toporisca in mana, o rupe la fuga in loc sa continue casapirea. De ce? Ca sa vedem cum se transforma el intr-un mic MacGyver, o gaselnita deloc reusita in contextul actiunii. Lasa, ca nu-l omor acum, fug si las naiba si toporisca (ca doar am un briceag!) si poate gasesc eu pe undeva un calorifer sa rup o bucata de teava, ca am cu mine un vintil si sa vezi cum il omor pe fraier! :))
O alta chestie bizara este ca peste tot in film se vorbeste in rusa sau ucraineana, cum afirma cineva pe aici (e cool sa vorbesti in alta limba decat engleza asta stiuta de toti!), eticheta borcanului cu sare e in limba rusa, dar nefericitul canibal are... ce sa vezi.... o fotografie pe spatele careia scrie frumos in engleza. Lasa, macar asa vedem ca era si el om, mititelul, om si a avut si el familie si bla, bla, bla.
Prestatia actorilor este slaba, iar cel de la final, granicerul sau ce o fi fost el, tinea arma aceea in mana ca pe o coada de matura!
Nu stiu cine a scris sinopsisul, dar mai avea putin si ne transcria aici tot scenariul chinuit al peliculei. Lasand deoparte exprimari repetitive, liniaritatea sau elucubratii gen "oras rural" (exista orase mici, mari si metropole!) sau "ajunge în dreptul casei cele mari", este complet pueril sa postezi asa ceva!

johnny_boyy pe 10 martie 2012 00:46
De acord cu tine. Ar fi grozav ca la orice filmare sa existe un tip ca tine care sa ''corecteze'' toate problemele de natura scenaristica si regizorala. Ochiul tau antrenat combinat cu putina inteligenta emotionala poate sa faca toata diferenta. Sa stii ca sunt dispus sa te platesc ca sa devii un consilier permanent pentru toate aceste incercari de manifestare artistica (adica un proces complex de evaluare personala care ia timp si are nevoie de greseli pentru imbunatatire).
cosmingurau pe 10 martie 2012 05:56
Nu am sa ma refer la restul postului tau, pentru ca am intra in polemici interminabile. Insa tin sa repet ca nu eu am postat sinopsisul pe larg. Sunt de acord ca e cea mai mai prostie sa il postezi acolo.
rob3rt_89 pe 9 martie 2012 22:54
viitorul suna bine ..... imaginea chiar este deosebita .....
cosmingurau pe 10 martie 2012 05:52
Merci frumos.
xMovieLoveRx pe 9 martie 2012 23:19
A fost un film bunicel avand in vedere bugetul si faptul ca a fost primul film de gen made in Romania.
cosmingurau pe 10 martie 2012 05:52
Thanks. :)
johnny_boyy pe 10 martie 2012 00:34
Film NEDESTINAT publicului roman. Faptul ca a fost facut in Romania, lansat in Romania, este circumstantial. Fularistii UNATC pot sa mestece guma in continuare fiindca indiferent ce filme geniale cred ca fac, Romania nu se afla pe harta cinematografiei universale (si nici nu se va afla vreodata). Nolan, Scorsese, Cameron, Ridley Scott versus ce vrei tu.
cosmingurau pe 10 martie 2012 05:54
E bine ca mai sunt unii care inteleg. Merci.
D.Ionut pe 10 martie 2012 11:05
Super tare. E ceva diferit fata de ce am vazut pana acum.Stie cineva unde s-a filmat?
cosmingurau pe 10 martie 2012 11:39
Merci. Ma bucur ca ti-a placut locatia.
shalupa pe 10 martie 2012 11:35
Foarte fain filmul , o singura chestie insa : cand protagonistul intra in camera cu patul isi incuie usa cu un fel de incuietoare , dar cand pleaca din camera dupa ce s-a trezit , usa numai este inchisa cu acea incuietoare , o deschide usor . In rest foarte tare ideea , bafta in continuare :)
cosmingurau pe 10 martie 2012 11:41
Acum imi dau si eu seama ca sunetul poate fi interpretat in asa fel incat sa para ca incuie usa... nu era nici o incuietoare, doar ca se tragea greu usa. Multumesc, oricum. :)
dansatorul_polimorf pe 10 martie 2012 12:08
Ionut, s-a filmat in padure.

Scenariul naiv. Filmul incepe cu un individ cu toporisca fugarit de un altul cu mainile goale?!?!?!?!
Cei doi isi abandoneaza victima, dupa care unul dintre ei vrea sa il vaneze din nou, printr-un procedeu destul de stupid si este in final omorat de cel pe care il abandonase?!?!?!?!?
Si mai sunt, au fost amintite si mai sus.
Replici prea putine si prea slabe.
Imagine decenta, dar asta nu e o performanta.
"Actorii" nu se misca bine. Pentru filmul asta trebuia sa iei niste baieti de la sport.
Se putea face ceva mult mai bun.

cosmingurau pe 10 martie 2012 15:18
Nu ai inteles nimic.
kalamity pe 10 martie 2012 16:07
si ce ar trebui sa inteleaga mai exact?
CosminHorrorMaster pe 10 martie 2012 13:27
Mdaaa...l-am vazut...este interesant insa parca ii lipseste ceva. Muzica este buna, trebuie sa spun. Este...ok. Este un film decent din moment ce bugetul este 0. Bravo.

P.s.: M-am uitat pe contul tau, Cosmine, si cam te lauzi. Te-ai votat cu nota 10, filmului tau i-ai dat nota 10. Ce vreau sa spun este ca ar trebui sa ii lasi pe alti sa decida daca meriti 10, sau nu, sau daca filmul tau e de 10, sau nu.

cosmingurau pe 10 martie 2012 15:20
Daca ai fi venit la premiera, la cinema Union, ai fi vazut cum stau lucrurile, pentru ca mi-am exprimat parerea sincer.Online, e alta treaba. Trebuie sa compensezi pentru cocalari. Sorry, dar asa a ajuns sa aiba Blair Witch Project nota 6 pe imdb.
CosminHorrorMaster pe 10 martie 2012 20:05
De ce iti pare rau?!
CosminHorrorMaster pe 10 martie 2012 13:28
OOO am uitat! La ce facultate esti?
cosmingurau pe 10 martie 2012 15:21
Tocmai am terminat Universitatea Media, sectia regie film.
crs.rd pe 10 martie 2012 14:33
bravo, astept continuarea
cosmingurau pe 10 martie 2012 15:22
Merci, dar nu cred ca va exista o continuare...
dansatorul_polimorf pe 10 martie 2012 16:16
Unul dintre noi sigur nu intelege ceea ce face. In loc sa clarifici, te-ai eschivat cu o replica evaziva. Neconvingator, ca si filmuletul tau.
cosmingurau pe 10 martie 2012 17:06
Mai uita-te o data la film, chiar nu ai inteles efectiv actiunea, sorry.
littleangel8910 pe 10 martie 2012 16:34
ma bucur de fiecare data cand cinemagia promoveaza productii mai putin cunoscute. pentru mine "Tax Payer" este o surpriza placuta si tin sa felicit persoanele implicat in proiect, pentru indemanare, originalitate si pentru ca nu a ezitat sa ne ofere filmul, stiind dinainte ca parerile nu vor fi din cele mai incurajatoare.
cosmingurau pe 10 martie 2012 17:07
Merci frumos :)
dansatorul_polimorf pe 10 martie 2012 17:53
Ah, ala era altul? (toti au aceiasi fata, :) ) Am crezut ca haina lui era agatata de copac. Cotletul ala de porc pus la fript nu arata a om. Trebuia sa cumperi si tu niste ciolane, dar te-ai zgarcit... Sange pe zapada ar fi aratat bine, si era usor de facut. Locul faptei...
Secventa de la inceput, cu ala cu topor ce fuge de alalat (o fi fost bruce lee?) ramane in suspans.
Tot cam subtire, dar nice try.

mym pe 11 martie 2012 12:09
nu cred ca aia e zapada luand in considerare ca e un film postapocalitic as zice ca e cenusa
cristid89 pe 10 martie 2012 18:07
Din punctul meu de vedere situatia sta in felul urmator. Depinde foarte mult cui vrei sa i te adresezi cu acest film. Pentru mine simplu om de rand a fost un chin pentru retina nu am reusit sa il vad pana la capat nu pot spune de ce pot spune doar ca nu mi-a placut nu l-am inteles nu mi-a placut nimic la el.
Exista insa sansa ca persoanele in avizate in domeniul sa il considere foarte bun, din acest punct de vedere eu nu ma pot pronunta. Eu unu nu sunt un expert al cinematografiei nu cunosc lucrurile tehnice cadre efecte sau mai stiu eu ce dar persoane care se pricep pot. Noi in calitate de simpli privitori suntem necunoscatori noi putem spune doar daca ne place sau nu si ar trebuii sa accepti parerile tuturor. Poate la nivel tehnic este excelent dar noi nu cunoastem detaliile noi vedem doar produsul final.
Asa cum am spus depinde cui ai vrut sa te adresezi omului de rand sau cunoscatorilor.

cosmingurau pe 12 martie 2012 12:58
A fost filmul meu de licenta, eu am terminat facultatea de regie de film. Ai facut o observatie buna, dar sa stii, pe langa alte filme/exercitii ale altor colegi, filmul meu chiar mai are niste chestii comerciale. Zic si eu.
bondaru007 pe 10 martie 2012 21:02
Mie mi-a placut filmul. Este structurat bine, imaginea este foarte buna, mai ales ca este buget zero. Filmat cu siguranta cu " DYI steadycam". L-am vazut si la cinema, dar a doua oara pe calculator, in liniste mi-a placut si mai mult. Imi dau seama cat greu este sa controlezi toate aspectele pe care le inglobeaza un film: decoruri, recuzita, haine, locatie, scenariu etc.... Pentru un singur om este foarte bine. Talentul si pasiunea au facut totusi din acest montaj un film. Mi-a placut foarte mult schimbarea de ritm in scena cand il omoara pe urmaritor. Muzica este si ea foarte bine facuta si foarte bine integrata. Spun numai de bine, pentru ca defectele cu siguranta le cunoaste si autorul. Cam atat despre filmul acesta, il astept pe urmatorul :P. Nu mai am de spus decat doua cuvinte Oceni Haraso !
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:54
Multumesc mult. Am stiut de la bun inceput ca e o provocare imensa, poate nitel prea mare pentru nivelul meu de atunci, dar am invatat enorm, dar enorm de multe chestii. Oricum nu e un gen pentru toata lumea, ma asteptam sa nu fie primit foarte bine.
dansatorul_polimorf pe 10 martie 2012 21:26
Nu exista buget zero, filmul e autofinantat, oricat de putin a fost, ceva tot a costat.
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:51
Nu, chiar nu a costat nimic. E numai munca benevola, fara sa cumparam nimic special pentru film.
marcusARCUS pe 10 martie 2012 21:44
Prea static,prea lung.Inteleg ca e facut fara buget,dar premiza buna si ar fi trebuit sa-ti fi pastrat aceasta idee pentru mai incolo,cand poate ca o sa ai destui bani cat sa ti-o finantezi.Altfel,desi stii deja,filmat impecabil.
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:48
Multumesc. Adevarul e ca nu a fost conceput pentru publicul consumator, a fost un film de licenta de la facultate, de aceea am insistat pe partea de regie, de acolo si planurile mai lungi, si pasul mai lent.
tibzone pe 10 martie 2012 22:46
Bravo Cosmin ,
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:46
Merci :)
ssteffan pe 11 martie 2012 01:11
O incercare de laudat, de apreciat efortul, s-a muncit la film... dar.... cu un regizor care se chinuie sa faca oamenii sa inteleaga actiunea pe net... asta e de tot rahatul!
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:46
Despre cine vorbesti? Cine incearca sa faca oamenii sa inteleaga actiunea pe net?
lmchinezu pe 11 martie 2012 10:04
"Sarea dauneaza grav sanatatii" Dar pentru inceput este ok,.altii nu sunt in stare sa faca o poza buna .Nu te descuraja urmatorul va fi sigur mult mai bun.BRAVO
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:46
Merci :)
mym pe 11 martie 2012 12:07
Film foarte bun, coloana sonora la fel si decorul... n-am cuvuinte se vede ca ati muncit bravo. Un lucru nu l-am inteles de ce e in l.rusa? Era mai original in romana.
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:45
Rusa... e de acolo. :)
MARIVS_IMPERATOR pe 11 martie 2012 12:27
@Cosmin Gurau
Ai si lucruri bune in acest film (ideea, faptul ca ai muncit, ca ai cautat un fost CAP sa para a orasel distrus, mastile de gaze, scena de final), dar ai o gramada de minusuri! Nimeni nu astepta o capodopera si nimeni nu e dispus sa te critice doar de dragul de a o face. Eu ma asteptam ca acest film sa fie unul corect, dar nu este. Jocul actorilor extrem de slab, scene fara logica (le-am enumerat si eu si altii mai sus), gaselnite puse in film doar ca sa fie (si lucrurile acestea niciodata nu dau bine), lipsa atentiei la detalii (haine prea curate si prea intacte, arme noi noute, mastile de gaze la fel, obraz barbierit, maini curate si albe ca de domnisoara, faptul ca protagonistul fuge de un om neinarmat si apoi fuge de cel caruia i-a infipt o toporisca in mana sau ca alearga ca o domnisoara la jogging in parc, ideea lipsita te talc cu MacGyver!). Imaginea este una decenta, corecta, dar nu vad sa te fi chinuit sa pui o camera prin copaci, sa filmezi din unghiuri mai ciudate spre a spori intensitatea si tensiunea. Totul este liniar si lipsit de fineturi regizorale. Muzica este decenta si adaptata actiuni in cea mai mare parte a timpului, dar uneori pare pe langa. Ideea era ca un film bun te pune pe ganduri si te face sa te gandesti la existenta ta, iar un film studentesc, lipsit de fonduri, pe lucrul acesta ar trebui sa mizeze, dar nu pot sa iti laud filmul doar pentru ca ideea a fost una buna, deoarece punerea in practica nu a fost prea reusita.
Cel mai mult a ajuns insa sa ma deranjeze atitudinea ta! Invata sa iti asumi si criticile, nu numai laudele! Sa te votezi singur cu 10, sa raspunzi in doi peri celor care te critica, sa accepti sa fie pus un sinopsis luuuung si scris in stilul clasei a 5-a sau sa te dai savant in fata celor caruia ai propus filmul spre vizionare, e o atitudine care nu o sa te duca departe!
Ai potential, invata sa accepti criticile, sa imbunatatesti lucrurile si sa iti schimbi atitudinea!

Shone pe 11 martie 2012 18:40
Am vazut toate filmele , serialele post-apocaliptice produse vreodata , is nebun dupa ele :)) Vreau sa spun ca pentru un film cu zero buget mie mia placut foarte mult ;)) Exceptand fatul ca scenele au fost cam lungi... Esti un regizor talentat , nici nu pot sa ma gandesc ce ai face de ai avea si buget ;)) Good Luck in continuare .
cosmingurau pe 12 martie 2012 12:45
Merci mult, apreciez. :)
Han_Solo pe 12 martie 2012 13:10
@cosmingurau - avand in vedere ca ai doar 24 de ani iar acesta este primul film de genu din Romania, felicitari. Nu am vazut inca filmul (sunt la munca) insa este de admirat initiativa ta. Poate cu timpul, cine stie....
Acuma, bineinteles ca sunt multi cu comentarii negative, ca e plictisitor, ca actorii joaca prost, ca scenariu suck's, ca efectele sunt varza, etc, etc. Asta pt ca probabil multi se asteptau la un film post apocaliptic de cel putin 90 minute cu un buget de minim 100 milioane $ si actori de categoria A. Si nu ma refer la actori de categoria A de la noi ci de la Hollywood. Bineinteles cu un scenariu marca Nolan iar pt efecte sa apelezi la Weta Digital daca se putea.
Off: Sper ca ai bagat macar o "bunaciune" in film.

cosmingurau pe 12 martie 2012 13:32
O bunaciune? :P In filmul asta nu. In proiectele urmatoare, cine stie :) Asa ar fi frumos. Merci de aprecieri, ma bucur cand vad ca mai sunt unii care totusi inteleg. Ah, am chiar 23 de ani. As vrea sa vad un post-apocaliptic cu efecte de weta digital :P
cosmingurau pe 12 martie 2012 13:47
District 9, o capodopera ignorata.
elpaulet pe 12 martie 2012 16:49
filmul asta e "ceva mai mult decat zero". adica, daca nu faceai nimic intr-o dupa-amiaza, era zero. asa, ca ai facut un "film", este mai mult decat zero. asta e singura lui calitate. intr-un fel, e de apreciat. in loc sa stea degeaba, un om a produs ceva, care, in opinia lui, are sens. rezultatul insa este slab. n-am niciun studiu in cinematografie, dar daca as lua un webcam si 3 colegi de serviciu si merge in padure 2 ore, sunt sigur ca as filma ceva mai palpitant.
dvd_fly pe 12 martie 2012 22:51
полная хуйня
cosmingurau pe 12 martie 2012 23:43
ваше мнение
Railysse pe 11 aprilie 2012 23:56
Aha.. si am inteles totul.
alexcoj93 pe 13 martie 2012 16:55
Deci filmul asta e super tare. Te tine in suspans, povestea e buna. Cei care aduc comentarii ridicole sunt chiar fraieri (e primul lui film oameni buni). Felicitari Cosmine a iesit ceva. Mult noroc in proiectele viitoare.
cosmingurau pe 14 martie 2012 10:23
Hey, merci mult, chiar o iau ca pe o super incurajare. :)
AlexAB pe 13 martie 2012 23:33
Mi-a placut foarte mult.Imi aminteste Metro 2033.E bine facut, imi place ideea de silent protagonist.Sper si pentru o continuare.
cosmingurau pe 14 martie 2012 10:25
:D Multumesc! Nu multi apreciaza ideea de silent protagonist, de fapt, pun pariu ca majoritatea de aici nici nu au habar de conceptul asta. Nu cred ca va fi o continuare, totusi... Merci de incurajare, oricum! :D
alex_il_fenomeno pe 14 martie 2012 16:37
foarte placut . sa speram ca vom trece peste aceasta faza de mediu-metraje cu idei originale la lungmetraje de profil .
cosmingurau pe 14 martie 2012 19:06
Merci mult. :) Catre asta tintim, sa stii.
veonello pe 14 martie 2012 17:33
N-a fost rau deloc! Sigur, are si minusuri... dar hei, omul a facut un film de juma de ora cand altii nu pot face absolut nimic... Bravo!
Si o observatie: nu e primul film romanesc postapocaliptic... Uite, de pilda, unul din 2010, mult mai scurt (sub 4 minute):
http://veone.wordpress.com/2010/12/20/ultimele-26-de-dorinte-inainte-de-apocalipsa/
Este a patra imagine (un clip), se cheama Blogolem.

cosmingurau pe 15 martie 2012 16:25
Haha, am ras cu lacrimi la faza cu Bendeac si cu Chirila.
cosmingurau pe 16 martie 2012 15:57
Groaznic, chiar. :)
Kubety34 pe 16 martie 2012 19:33
Mda...nu osa primeasca el prea multe oscaruri:) dar este bun:)
cosmingurau pe 17 martie 2012 00:00
Merci.
KaaOs pe 16 martie 2012 20:39
Super film!
cosmingurau pe 16 martie 2012 23:58
Merci!
Jigodia84 pe 18 martie 2012 17:52
foarte intreseant filmul........sa inteleg ca esti fan STALKER sau Metro2033 ? :D
ideea pare putin inspirata din Metro2033 dar mi-a placut....tine-o tot asa

cosmingurau pe 20 martie 2012 17:10
Da, chiar sunt fan al ambelor serii de jocuri.
civis pe 19 martie 2012 13:53
Cam scurt ,in rusa ,de ce? Sper la o continuare si mai lunga,pe ecrane urmeaza sa mai apara un film romanesc post apocaliptic la care se lucreaza acum si in rolul principal va fi FLORIN PIERSIC JR. in vara sau la toamna ,nu stiu care este bugetul ,este de laudat ca l-ai facut fara buget , dar are multe lipsuri,oricum sper ca ai capatat o minima experienta si urmatorul va fii mai bun! Succes in continuare!
cosmingurau pe 20 martie 2012 17:10
Va fi. Merci. E lesne de inteles de ce in rusa.
Lelouche pe 19 martie 2012 15:27
Salutare. In primul rand as simti nevoia sa incurajez si sa sustin ideea de film romanesc. Salutara este de altfel si filmarea cu un Nikon D5000. Nu e poate nici usor si nici greu,dar s-a miscat bine. Interesanta ideea de a sublinia caracterul rutinier al umanitatii in alb si negru. Pata de culoare a fost minunat sugerata de coacaza aia mica si rosie (sau ce fruct o fi fost). Intreaga naratiune a fost frumos sustinuta si de muzica; desi pe alocuri a fost un pic "prea mult". Acest prea mult l-as extinde si peste imagine redata in negativ cand arcasul este omorat, iar muzica este de-a dreptul groaznica.
Una peste alta, asa cum si regizorul a dat de inteles ca stie, urmatoarele filme sunt sigur ca vor fi mult mai inchegate. Felicitari.Este o reusita,totusi.

P.S. Filmul nu m-a plictisit.

cosmingurau pe 20 martie 2012 17:14
Merci frumos. :) Am stiut ca riscam cu secventa confruntarii, dar crede-ma, asta a fost pur si simplu varianta optima. Daca nu era negativ, sau era alta muzica, ar fi fost mult, mult mai patetic. E o greseala pe care mi-o asum.
Lelouche pe 20 martie 2012 20:03
ok, inteleg. keep walking :))
MasterYoda pe 23 martie 2012 19:30
a fost un film ok,parerea mea.Cosmine,tine-o tot asa si in curand poate ai sa produci chiar un film de groaza de lung metraj.sper ca toate comentariile de bine sa te incurajeze si sa te faca sa mergi mai departe.P.S cei carora nu le-a placut nu sunt la curent cu genul asta de filme.Felicitari!
cosmingurau pe 24 martie 2012 04:08
Merci frumos :) Da, chiar ma incurajeaza. Ideea e sa evoluam si sa tindem cat mai sus cu putinta.
Gravisher pe 28 martie 2012 17:16
Da,varianta Alb-Negru e mult mai buna decat cea color.vad ca ai tinut cont si de ce a zis profu Paun,si l-ai facut mai scurt :D cred ca ai ajuns cu el acolo unde vroiai.super.i'm glad to see it on cinemagia.
cosmingurau pe 29 martie 2012 14:07
Thanks, man :D
vladimir_vladimir pe 28 martie 2012 22:09
STALKER
tsavatar pe 29 martie 2012 16:21
Foarte misto. Sincer. Pentru un film facut cu buget zero a iesit foarte bine. Mi-a placut foarte mult 'arma' si secventa asamblarii ei dar mi-a parut un pic cam simplista inversiunea in negativ din timpul confruntarii. Inteleg ca poate face trimiteri la schimbarea lui Tax Payer din vanat in vanator or whatnot dar pur si simplu a parut ca rupe fluxul narativ al filmului degeaba, unde mai aveai deja secventele de monolog expozitional.

Oricum, foarte misto short. La mai multe.

cosmingurau pe 31 martie 2012 14:05
Merci, urmatorul va fi mai bun. :)
zeno.marin pe 29 martie 2012 17:42
Buna ziua Cosmin,

Imi pare rau pentru aprecierea malitioasa total nejustificata pe care am facut-o la adresa proiectului tau de an IV din cate inteleg...

Din nefericire nu am cum sa elimin propriul comentariu (si raul e facut). Oricum, nu e un rau foarte mare, pentru ca pana la urma valoarea filmului, e ceea ce conteaza si nu parerea unui amator indispus din cauze specifice deceptiilor de zi cu zi, care nu se mai termina si care devin un ritual.

Singura explicatie (nu scuza) pentru textul meu ar fi ca pur si simplu jinduiesc la originalitate de calitate iar cronica - sau mai degraba spoilerul povestit in forma asta pe Cinemagia - nu permitea o apreciere mai buna atunci.

Inca odata mii de scuze. Nu credeam ca o sa citesti ce crede lumea pe pagina asta. Imi pare rau inca odata si accepta te rog scuzele mele. Mult noroc cu proiectele viitoare.

Cu respect,
Zeno

cosmingurau pe 31 martie 2012 14:06
E ok, man.
mpredator pe 2 aprilie 2012 19:39
Foarte bun,am vazut multe filme romanesti noi dar majoritatea erau foarte slabe insa tu esti incredibil.Nu spun ca e cel mai bun film care l-am vazut vreodata in Romania dar spun ca este foarte bine ce ai facut pentru un zero-buget film facut cand erai la facultate.Momentele tale arata ca nu doar un high-budget plin de explozi este un film bun.Ai aratat ca jocul actorilor conteaza,a fost foarte bine.Mi-a placut foarte mult modul de filmare si muzica.Trebuie insa sa mai lucrezi la peisaj,sa il faci mai apocaliptic,sunt sigur ca sti la ce ma refer.Jocul actorilor a fost foarte bun.Ce mai vreau sa iti zic este ca trebuie mai multa actiune.Totusi,sper sa fie o continuare a acestuia neaaparat,filmul are potential.Sper sa apara pe Cinemagia,sa ma contactezi te rog cand l-ai facut sa ma uit,abia astept,scuze pentru comentarile asa numitilor "hateri" care dau doar negativi pentru ca se cred mari critici,stai calm,sunt doar niste pustani de 12 ani.Totusi inca intreb foarte larg,de ce este in rusa,nu am inteles ideea,este o eroare de productie sau e facut cu intentie?
cosmingurau pe 21 aprilie 2012 11:37
Merci pentru aprecieri, rusa se potriveste cel mai bine cu setting-ul post-apocaliptic din film.
Railysse pe 12 aprilie 2012 23:25
Bravo, mi-a placut chiar foarte mult! Ideea este interesanta, dar un lucru nu mi-a placut. Nu mi-a placut muzica, atunci cand fugea dupa ce l-a lovit pe ala. Chiar am si dat sonorul mai incet, ca era enervant, si pe langa asta nu se potrivea cu filmul.
Ii dau nota 8.50
P.S. Cu ce ai filmat? Banuiesc ca este un DSLR, gresesc?

cosmingurau pe 21 aprilie 2012 11:37
Scrie la final, pe credits pe ce am filmat. Pe un amarat de D5000, montat pe un steady facut de mine si tata. :)

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells