Telefonul vintage sună din nou pentru a anunța sosirea altei scrisori. În aceeași zi? Trebuie să fie o problemă importantă. Pământul se cutremură când șefa departamentului Nedumeriri și Lămuriri se lasă iar să alunece prin toboganul albastru-portocaliu care îi leagă biroul unde joacă Solitaire de încăperea ce ține loc de poștă a redacției. Noua întrebare este într-adevăr validă și are un răspuns deloc intuitiv: De ce se modifică raioanele și locul produselor în supermarket? Este o strategie rușinoasă pentru a determina clienții să petreacă mai mult timp în magazinului, în speranța că vor cumpăra mai multe alimente sau obiecte?
Matematica dovedește că nu. Chiar din contra, cu cât oamenii rămân o perioadă mai lungă de timp să se plimbe printre raioane, cu atât crește gradul de aglomerare și frustrare, deopotrivă în interior și în parcare. Ceea ce poate duce, pe termen lung, la alegerea unui alt magazin pentru cumpărăturile cotidiene. Suma medie plătită de o persoană pare să nu se modifice dacă aceasta petrece jumătate de oră în supermarket sau doar douăzeci de minute, cum s-ar întâmpla în cazul unui traseu optimizat. A doua variantă ar aduce, deci, mai mult profit într-o oră. Decizia de a schimba raioanele derivă așadar din neînțelegeri interne, deoarece fiecare are altă idee despre ce ar funcționa sau nu, ce produse se potrivesc lângă altele, și dorește să își testeze presupunerea.
Mulțumită secțiunii Nedumeriri și Lămuriri de la Kaulfland, dar și personajelor comice și pline de zel, o nouă nedumerire a fost lămurită! Însă nu pot spune același lucru despre ierarhia dintre protagoniști, fiindcă Ajutorul (retrogradat la departamentul de Bătut Covoare) încă nu pricepe cine este șefa acestui spațiu – dominat de un roșu aprins și multe scrisori care cer informații suplimentare din culisele hipermarketului.
Ce mai stai? Te invit să vizionezi cel mai recent episod din mini-seria plină de umor și ironie, iar dacă ai ratat primele trei părți, acum este momentul să te pui la curent cu toate lămuririle oferite până în acest moment. Vor urma și altele, dar e bine să lași timp între ele, pentru a procesa multitudinea de informații noi.
Fii un cumpărător informat și lipsit de preconcepții! Ajută-ne să îți lămurim nedumerirea!