Dacă primele două episoade au prezentat felul în care se aleg prețurile și se fac reducerile, de data aceasta redacția Nedumeriri și Lămuriri de la Kaufland ne clarifică de unde vine numele magazinului și ce naționalități se ascund în spatele lui. Doamna Răspuns coboară din nou vigilentă pe toboganul din biroul său pentru a se reuni cu Ajutorul ei de nădejde și a nedumeri toate lămuririle... adică a lămuri toate nedumeririle. Deci, dom’le, sunt nemți sau nu sunt nemți? Ja oder nicht?
Umorul ironic nu lipsește nici de această dată. Personajele ne fac o favoare fiindcă nu se iau prea în serios, în schimb tratează fiecare scrisoare cu întrebări ca pe un caz grav – dintr-un thriller cu detectivi – pe care trebuie să îl rezolve. Camera de filmat este ținută în mână pentru a spori dinamismul, cu zoom in-uri și zoom-out-uri bruște, specifice filmelor polițiste. Motivul sonor cu care suntem deja familiarizați îi acompaniază la tot pasul și, deoarece au fost recent Oscarurile, nu se putea ca aceste sketch-uri să treacă fără să menționeze prestigioasele premii măcar o singură dată.
Decorul retro nu s-a schimbat nici el prea mult, biroul-fanion și redacția cu plicuri și cutii poștale rămânând la fel pentru a oferi consecvență seriei. În schimb, se transformă spațiile în care apar ceilalți membri tineri ai echipei Kaufland, astfel încât să existe totuși un suflu proaspăt în fiecare episod. Cromatic predomină în continuare roșul, culoarea emblematică a brandului, cu puține elemente albastre și verzi pentru contrast.
În episodul al treilea, Doamna Răspuns și Ajutorul de Răspuns pleacă în căutarea nemților din spatele companiei germane, al cărui nume se treduce ca „Tărâmul cumpărăturilor” sau, mai puțin poetic, „Țara cumpărăturilor”. Însă tot ce reușesc să găsească sunt câțiva angațati ce au învățat să vorbească limba germană la școală și doi străini de-a dreptul „românificați”, fiindcă mănâncă mici și vorbesc limba noastră. Adevărații cetățeni din Germania par să lipsească întrucât, în ciuda originilor sale, Kaufland se concentrează în fiecare țară pe specificul autohton și pe nativii locului. De asemenea, este încurajat comerțul produselor locale, nu al celor din Bavaria.
Dar de ce stați să citiți rezumatul unui videoclip de mai puțin de trei minute? Nu vreau să distrug farmecul vizionării seriei, deoarece este o experiență estetică și comică cum rar se întâmplă să vezi în campania de marketing a unui supermarket. Așadar vă încurajez să urmăriți singuri materialul audiovizual mai jos.