Judd Apatow, producător executiv Girls/Fetele: „Lena Dunham vrea să depășească limitele, experimentează”

de Cinemagia în 20 Feb 2017
Ultimul sezon al serialului Girls/Fetele se difuzează la HBO în fiecare zi de luni, de la 5 dimineața (simultan cu SUA) și de la 9 seara. Toate sezoanele serialului Girls pot fi urmărite pe HBO GO

Serialul de comedie creat de Lena Dunham s-a întors pe micul ecran cu sezonul 6 pe 13 februarie, în exclusivitate la HBO și pe HBO GO.

Girls/Fetele, care a avut premiera în 2012, oferă o perspectivă amuzantă asupra încercărilor și rarelor victorii ale unui grup de fete. Hannah, Marnie, Jessa și Shoshanna încearcă să-și dea seama ce vor de la viață. Ele trăiesc în New York de câțiva ani, însă încă nu știu sigur ce vor – de la băieți, una de la alta, de la ele însele. Iar lucrurile nu par să devină mai clare

Sezonul 6 începe la șase luni de la finalul sezonului 5. Hannah (Lena Dunham) se bucură de un început  ca scriitoare după ce sezonul trecut a participat la „The Moth” și a primit o sarcina care ar putea să-i schimbe viața. Marnie este acum într-o relație cu Ray și vrea să-și păstreze independența după divorțul de Desi. Jessa și Adam sunt împreuna și vor să înceapă un proiect în care să-și concentreze pasiunile. Shoshanna se află pe drumul cel bun din punct de vedere profesional, dar, pe plan personal, situația nu este la fel de fericită.

Pe lângă Lena Dunham, care o interpretează pe Hannah, din distribuție mai fac parte Allison Williams în rolul lui Marnie; Jemima Kirke este Jessa; Zosia Mamet apare în rolul Shoshannei; Alex Karpovsky îl interpretează pe Ray; Adam Driver este Adam; Andrew Rannells îl joacă pe Elijah, colegul de apartament al lui Hannah; Ebon Moss-Bachrach este Desi. Producători executivi sunt Jenni Konner și Judd Apatow. Ultimul sezon al serialului Girls/Fetele are 10 episoade.

HBO a pus la dispoziția cititorilor Cinemagia un interviu cu Judd Apatow, producător executiv al serialului.

Q: După 6 sezoane, cum vă simțiți acum când trebuie să vă despărțiți de serial.

JA: Poate ne va lovi după ce este difuzat sezonul. Deoarece după difuzarea ultimului episod, oamenii reacționează și apoi răsufli ușurat.

Prefer perioada când făceai un lucru și apoi trăiai din el toată viața. De exemplu, „Am făcut „Vrăjitorul din Oz”. Nimeni nu se așteaptă să mai faci altceva.

Q: Știu că ai regizat două episoade – ai fost mai implicat în acest sezon, Judd?

JA: Cred că așa se întâmplă mereu. Situația era altfel cu acest sezon și toată lumea s-a implicat mai mult ca de obicei. Ne-am consultat mai mult unul cu altul fiind ultimul sezon și deoarece ne era teamă că vom dezamăgi America, dar și întreaga lume.

Q: Ai simțit că trebuie să oferiți serialului finalul perfect?

JA: Mi-am dorit ca ultimul episod să fie minunat, dar, în primul rând, ne-am gândit care ar fi finalul potrivit, unic, nemaiîntâlnit la alt serial și cred că am găsit ceva neașteptat care este potrivit într-un fel singular. Abia aștept ca oamenii să-l vadă și să vorbească despre el.

Q: Cred că pe la sezonul 3 sau 4, îmi aduc aminte că am vorbit cu Jenni Konner și cu Lena despre faptul că deja știați în ce punct se va afla fiecare personaj la finalul serialului. Cât de mult v-ați îndepărtat de finalul original?

JA: Am încercat mereu să omor personaje și ele mi s-au opus de fiecare dată.

Credeam că trebuie că unul din oamenii aceștia să moară la un moment dat. Asta se întâmplă când ești tânăr. Am încercat să omor personajul lui Adam deoarece simțeam că în viață acel tip moare. Îți dă peste cap întreaga viață: persoana aceea care înseamnă atât de mult pentru tine și te distruge pentru mult timp.

Q: Baftă când veți încerca să-l luați pe Adam Driver pentru un film

Q: Credeți că o să reveniți la aceste personaje în 10 sau 5 ani?

JA: Niciodată nu-mi este teamă de continuări sau filme sau spin-off-uri. Nu facem asta cu Freaks and Geeks deoarece am avut un final ciudat și nici nu am vrut să încercăm să-i dăm de cap. Dar aș face asta cu aproape orice altă producție. Am fost supărat că nu au vrut să facă o continuare la Superbad. Toți spuneau că este în regulă cum s-a terminat și să nu ne atingem de el, dar este ca și cum am spune că ar trebui să facem un episod din Clanul Soprano și nu facem mai multe deoarece episodul-pilot a fost bun. Trebuie să încerci așa încât eu aș fi deschis la asta.

Q: Ultimele câteva luni au adus niște schimbări neașteptate pentru toți. Dacă ați porni la drum cu Fetele acum, credeți că ar arăta la fel sau ar fi foarte diferit?

JA: Administrația Obama începuse de câțiva ani și nu exista un sentiment de frică.

Ar fi ca în Mad Max. Ar fi Allison Williams pe o motocicletă ținând un bidon de benzină. Toți trăim în zona crepusculară acum. Este foarte greu să-ți dai seama cum să abordezi în televiziune ceea ce se întâmplă pentru că tot ce scrii nu va fi difuzat timp de un an și lumea se schimbă atât de repede. Nu știu cum ai face ca ceva să fie valid – doar dacă nu este o metaforă sau ignori totul și spui că trăim într-o lume imaginară. Mi se pare că toți ne dorim să trăim în lumea serialului Prietenii tăi acum. Ca și cum ne aflăm în iad și ne dorim să scăpăm și să trăim în acea cafenea.

Q: Slavă Domnului că ați terminat serialul înainte de venirea apocalipsei...

Q: Primele trei episoade sunt minunate. Pot să vă întreb de apariția lui Riz Ahmed din primul episod? Rolul este complet diferit de ceea ce face în mod normal.

În Fetele, are un nume francez amuzant, dar nu se menționează în niciun moment etnicitatea lui. S-a vorbit mult despre faptul că serialul este prea alb și când ați avut personaje de culoare, tot ați fost criticați. Ați avut un anumit scop în minte atunci când ați creat un personaj de culoare fără a spune nimic despre etnicitate?

JA: Da, îmi place faptul că nu se spune că este de undeva anume.

Q: Și apoi l-ați distribuit pe Matthew Reese – de unde v-a venit ideea?

JA: Ei bine, suntem fani dedicați ai serialului Americans. Așa distribuim rolurile.

Q: Episodul cu Matthew Reese. Am avut o mare surpriză când și-a scos penisul. Nu credeam că se îndrepta în direcția aia.

JA: Nu era penisul lui. Era penisul meu.

Q: Ce simțiți că ați învățat din această experiență, realizând un asemenea serial și lucrând alături de niște oameni foarte talentați timp de 6 ani?

JA: Când am început să lucrăm la serial, scriam și mă pregăteam pentru filmul This is 40 și mi-a aduc aminte că am fost inspirat de curajul lui Lena în modul în care se exprima. Tot timpul am fost uimit de cât de puternic este scenariul serialului – asta când Jenni și Lena mă lăsau să citesc scenariile. Mă gândeam că atât de bun trebuie să fie. Tot timpul am simțit că este puternic și foarte bine scris. Îmi aduce aminte de ce înseamnă meseria noastră. De asemenea, cred că Jenni și Lena s-au purtat atât de bine cu toți cei care au lucrat la serial și a fost un platou de filmare fericit timp de 6 ani, un lucru care este foarte greu de realizat. Au creat un spațiu sigur de lucru astfel încât oamenii să se simtă în siguranță și confortabil și să facă lucruri interesante. Este ceva ce vrei să copiezi.

Q: Au existat momente când v-ați gândit că trebuie să retrageți ceva, că nu există un spațiu suficient de sigur ca să faceți un anumit lucru?

JA: Cu Lena, discuția este „trebuie să mergem atât de departe?” Deoarece Lena se simte foarte confortabil și vrea să depășească limitele. Uneori, într- o scenă nu aveam niciun pic de nuditate și apoi vedeam imagini și îmi dădeam seama că a hotărât să fie goală într-un moment anume. Sau alegea tot felul de unghiuri și mă gândeam că ar putea fi cel mai prost unghi ales – de ce ai face asta, ce vrei să spui de fapt? Asta se întâmplă deoarece ea experimentează.

Dar cu ceilalți actori și celelalte actrițe trebuie să vorbești cu ei și să-i întrebi dacă sunt confortabil cu ceva anume. Dacă nu sunt, cu ce s-ar simți confortabil? Ei au încredere în Lena pentru că ea face atât de multe lucruri.

 

 

 

Exploreaza subiecte similare:

Girls, Lena Dunham, Judd Apatow

Alte știri din cinema

Regizorul iranian Mohammad Rasoulof, condamnat la biciuire și 8 ani de închisoare înainte de premiera noului său film la Cannes

Cel mai nou film al cineastului Rasoulof, The Seed of the Sacred Fig, va avea premiera în competiție la Cannes în mai.

28 Years Later, o nouă continuare a francizei cu zombie

Franciza 28 Days Later continuă cu al treilea film, 28 Years Later. Producția va avea premiera vara viitoare, pe 25 iunie 2025. Fanii seriei au așteptat 18 ani pentru o nouă poveste inspirată de hit-ul care l-a făcut cunoscut pe actorul Cillian Murphy.

Kristen Stewart și Oscar Isaac, cuplu căsătorit în thrillerul cu vampiri Flesh of the Gods

XYZ Films se ocupă de vânzările internaționale pentru acest film la viitorul Marché du Film de la Cannes

7 filme cu și despre tenis

Cu documentarul Nasty și lungmetrajul Challengers acum în cinematografe, haideți să trecem în revistă alte filme de care se pot bucura iubitorii sportului alb

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells