De pe Mashable aflăm de Invisivision, o tehnică pusă în practică de o companie canadiană care ar putea schimba modul cum consumăm filmele. Dedicaţi vizionării de filme 3D, ochelarii Invisivision profită de faptul că producţiile stereoscopice proiectează două imagini diferite pentru a sugera profunzimea de câmp. Prin folosirea unui filtru, ochelarii pot bloca una dintre imagini, ceea ce ar permite regizorilor să transmită mesaje diferite, lăsând privitorul să aleagă ce va vedea.
Cei de la Mashable precizează că tehnica ar trebui să devină un succes pentru ca vreun producător să investească timpul şi banii necesari pentru a introduce detalii diferite în funcţie de modul de vizionare al filmului, dar un aspect extrem de practic al ochelarilor ar putea fi acela că filtrele ar putea activa şi dezactiva automat subtitrările, fără accesarea meniului de setări. Având în vedere calitatea uneori îndoielnică a aspectului 3D din filmele lansate la noi, o utilizare încă şi mai practică ar putea fi dezactivarea completă a modului 3D al filmelor vizionate.
Ţi-ai dori o pereche de ochelari Invisivision?
Părerea ta
Spune-ţi părerea