După ce în weekend-ul lansării încasa doar 43 de milioane de dolari, noua ecranizare Albă ca Zăpada a avut încasări cu 66% mai mici în al doilea weekend: doar 14,2 milioane, deşi a fost prezentă în 4200 de cinematografe din SUA şi Canada. Mai mult, filmul nici măcar nu a reuşit să-şi păstreze prima poziţie din clasament, fiind întrecut de noua premieră A Working Man, un nou action cu Jason Statham în rolul principal.
Citeşte şi o analiză despre responsabilitatea eşecului filmului.
Debutul lipsit de strălucire al lui Albă ca Zăpada i-a făcut pe analiştii de la Hollywood să se întrebe dacă filmul cu un buget evaluat la 270 de milioane de dolari (fără cheltuielile de promovare) va reuşi să devină profitabil din biletele vândute la cinema. Acest lucru ar fi fost posibil doar în condiţiile unor venituri constante şi pe o durată lungă, dar scăderea abruptă din al doilea weekend sugerează că itinerariul filmului în cinematografele de pe glob va fi mai scurt decât ne-am fi aşteptat la premieră. Dacă Albă ca Zăpada nu aduce încasări, cinematografele vor prefera să ofere spaţiul de proiecţie altor premiere mai tentante pentru public, în defavoarea unui film care rulează cu sala goală.
Şi în România Albă ca Zăpada s-a clasat după A Working Man. De remarcat că la noi în ţară încasările filmului au scăzut doar cu 27% în comparaţie cu weekend-ul lansării.
Şi totuşi, profitabilitatea unui film este o chestiune mai complexă, iar Albă ca Zăpada ar putea deveni la un moment profitabil, mai întâi datorită prezenţei pe platforma de streaming Disney+, iar apoi datorită monetizării filmului prin aşa-numitul merchandising, adică vânzarea de obiecte cu imaginea personajelor din film. Iar la merchandising Disney este campion, multe dintre hiturile companiei, precum Cars, încasând din vânzarea de obiecte mult mai mult decât din biletele vândute în cinema.