Faptul ca cel mai ireverentios supererou mai are putin si poposeste pe marile noastre ecrane justifica aceasta gluma: fotografia din stanga prezinta un billboard de promovare a filmului, a carui montare a fost oprita, probabil, de o binemeritata pauza. Hancock (sau o parte a lui) s-a lafait ore intregi in aceasta stare pe una dintre cele mai circulate strazi ale New York-ului, iar tagline-ul filmului, "Not Your AVERAGE Superhero" a capatat un sens cu totul nou, spre hazul trecatorilor. Bine macar ca filmul lui Peter Berg nu a fost sabotat de spectatorii nemultumiti de calitatea ultimei sale creatii: a patit-o M. Night Shyamalan, ale carui poster-e cu The Happening/Intamplarea au devenit, cu ajutorul trecatorilor foarte critici, The Crapening si... The Penis. Hancock va ajunge pe marile noastre ecrane pe 4 iulie si promite sa fie unul dintre cele mai originale si neconventionale filme cu supereroi ale deceniului.

Părerea ta
Spune-ţi părerea