Deşi regizorii au dorit ca filmul să aibă cât mai multă acţiune surprinsă direct de camerele de filmat, a fost clar de la început că urma să fie folosite şi efecte generate pe computer. Eric Durst a fost cel care a supervizat efectele speciale vizuale:
"Principala noastră provocare a fost aceea că personajul e interactiv. Lumina care se reflectă din flăcările din capul său este interactivă şi e foarte dificil de recreat pe computer. E forte subtilă şi interacţionează în moduri diferite cu materialele sau cu obiectele. Aşa că, pentru a reuşi, am folosit o glugă cu leduri care se aprindeau intermitent. Acestea ne-au ajutat enorm, în primul rînd pentru că ne-au folosit ca puncte de marcaj pe computer, aşa încît, cînd Nick îşi mişca capul de la stînga la dreapta, noi să putem crea craniul care se mişca sincron. Pe de altă parte, ledurile proiectau lumină şi pe zonele alăturate, aşa încît ne-au ajutat să creăm lumina flăcărilor”.
Durst mai spune că, de la premiera primului Ghost Rider s-au făcut progrese uriaşe în animaţia CG: “Baza pentru obţinerea de flăcări în CG o constituie mişcările fluide. Pentru primul film, Sony Pictures Imageworks au creat propriul lor cod în sistemele de soft care existau la vremea aceea. A fost un proces foarte laborios. Şase ani mai tîrziu, am avut un avantaj considerabil pentru noul film”. Efectele au fost finisate de Ilora, o companie australiană: “Am căutat prin toată lumea ca să obţinem cel mai bun foc”, spune Durst. "Primul test pe care l-au dat avea tot ce ne trebuia nouă: aspectul sumbru al craniului, flăcările, stilul potrivit. Tuturor ne-a plăcut, iar Ilona a făcut o treabă grozavă".
Noul film îl aduce pe Ghost Rider în 3D: “Noi am vrut să-l facem de la bun început în 3D. Am încercat să împingem limitele în materie de tehnologie. Primele lucruri pe care ni le-au spus specialiştii în 3D au fost cele pe care nu aveam voie să le facem: nu trebuia să filmăm cu camera pe umăr, nu montaj rapid, fără lentile superlungi, fără lentile superdeschise, aşa că i-am întrebat de ce". "Sunt anumite reguli, iar Mark şi Brian vroiau să încalce acele reguli, aşa că a căzut în sarcina mea să le încalc”, spune Craig Mumma, stereograf. “Am vrut să le preluăm stilul şi să-l adaptăm pentru ecran, şi să creăm o experienţă 3D care să mulţumească spectatorii. Ei nu au vrut să renunţe la stilul lor de a filma, aşa că a trebuit să inventăm instrumente pentru a ne adapta”.
Părerea ta
Spune-ţi părereaurmariti toate noutatile legate de Oscar pe: http://marazm.org/