Cu o lună înaintea festivalului, Filmstock va lansa un concurs pentru tinerii cu vârsta de până la 20 de ani, şi va încuraja creativitatea, inovaţia, originalitatea. “În felul acesta, publicul Stufstock va fi mai apropiat de festival, îl poate influenţa şi modela ca să fie mai apropiat de ce îşi doreşte el,” spune Vlad Gliga, coordonator proiectului Filmstock. Participanţii îşi vor trimite ideile sub orice formă care îi poate ajuta să îşi ilustreze părerea lor despre cum ar trebui perceput acest festival (sinopsis, scenariu, suită fotografică, film realizat cu aparat foto, cameră
neperformantă, telefon mobil etc.). Vor fi aleşi trei câştigători, care se vor alătura Filmstock începînd din dimineaţa zilei de 16 august. Aici îşi vor pune la punct ideea, o vor filma şi o vor monta într-un spot de un minut, fiind susţinuţi de profesionişti din domeniul cinematografiei, cu echipament profesionist, de la Videolink.
Stufstock îi va susţine şi astfel spotul va fi difuzat on-line si pe scena Rock, pe plajă, chiar înaintea proiecţiei-eveniment a “The Boat That Rocked”, care va da startul festivalului Stufstock 2010.
STUFSTOCK 2010, aflat la a opta ediţie, va avea loc între in 16-22 august, pe plaja din Vama Veche.
Organizatorii vor aduce şi anul acesta, pe trei scene, de această dată - scena Rock, scena Fusion World şi scena Newcomers - trupe rock care deja au făcut nopţi albe cu mii de fani în Vamă, în anii trecuţi, cât şi muzică nouă, pe care Stufstock o lansează şi o susţine, ca în fiecare an. Primele nume de pe afiş care au confirmat sunt Zdob şi Zdub, E.M.I.L., Luna Amară, Byron, Trupa Veche şi Trooper.
Alături de concertele cu care Stufstock-ul şi-a obişnuit de şapte ani publicul, vara aceasta evenimentul va deveni mult mai complex şi va susţine şi alte forme de exprimare artistică: filmul, fotografia, literatura, teatrul, totul sub umbrela eco. Festivalul este produs de compania Capricorn & Capricorn Productions.

Pagina
Părerea ta
Spune-ţi părerea