Joi, 5 octombrie 2006, Campari a organizat un eveniment inedit, care a reunit sub acelasi acoperis magia artelor, precum si cele mai importante personalitati ale momentului.
Evenimentul Campari s-a dovedit a fi o adevarata explozie de culoare si rafinament care a reunit unele dintre cele mai rezonante nume din muzica, teatru, fashion, design. De asemenea, personalitati din lumea mass-media si celebritati din showbiz-ul romanesc s-au alaturat celei ce, cu siguranta a reprezentat, cea mai ampla manifestare a originalitatii pentru promovarea unui brand de talia Campari.
Evenimentul a avut loc intr-o locatie nonconformista, o tipografie dezafectata, o cladire care dupa acest eveniment va fi supusa demolarii. Evenimentul Campari reprezinta un exercitiu de personalitate al unui brand ce comunica pasiune, unicitate si avantgardism.
Conceptul va fi urmat, la sfarsitul anului 2006 si pe tot parcursul anului 2007 de o serie de evenimente care vor continua sa creioneze in diverse spatii conceptul Campari.
Evenimentul, produs de Luna Promotions, a fost dezvoltat impreuna cu personalitati din lumea artelor, care se regasesc in spiritul si filozofia Campari, si s-a desfasurat pe mai multe planuri care au surprins prin originalitate si extravaganta:
Astfel pentru Campari, Ducu Darie a creat un univers suprarealist, un loc uitat, insa redescoperit in ultimul moment, pentru care timpul este irelevant.
O prezentare de moda in care Adrian Oianu, fashion designer, a scos in evidenta unicitatea fiintei umane si dubla personalitate a acesteia, prin alegerea unor perechi de gemeni a caror tinute au fost special create in stiluri aflate la poli opusi. Aceasta creatie a fost sustinuta de cele mai noi tehnici in make-up si hair-style, elemente realizate de catre Alexandru Abagiu, respectiv Geta Voinea.
O simbioza perfecta intre muzica simfonica live si muzica electronica, prin intermediul unei orcheste de camera, sub bagheta lui Vlaicu Golcea si a ritmurilor Electric Brother. O soprana eliberata dintr-un adevarat cocoon, interpretand o arie originala semnata de aceiasi Electric Brother.
O poveste de dragoste dintr-o piesa de balet intr-o cutie muzicala.
Pictori care creeaza cel mai important tablou al vietii lor artistice, lampadarele vii ce se inalta pentru a ilumina acest loc ireal, “Grandina”, un loc in care stresul nu are ce cauta si in care muzica, sunetele naturii si simularea celor celor 4 momente ale zilei sunt doar cateva dintre elementele menite sa ne induca o stare de liniste sufleteasca.
“Potentialul brand-ului Campari permite cele mai originale idei creative. A fost un eveniment in care Campari a comunicat prin intermediul artelor diversele laturi ale personalitatii sale. Pe scurt, evenimentul in sine a fost un exercitiu de personalitate al unui brand avangardist intr-un cadru inedit, in care fiecare detaliu a beneficiat de implicare emotionala”, a declarat Alina Comanescu, Brand Manager Cristalex.
“Campari reprezinta pentru orice minte creativa provocarea suprema. Este un brand ce-ti permite sa-ti folosesti imaginatia si inteligenta la maxim. Am avut un eveniment in care au fost implicati peste 30 de artisti adevarati: regizori, scenografi, muzicieni, pictori, coregrafi, actori, designeri, etc., care au putut sa-si exprime talentul asa cum au considerat de cuvinta, fara nici un fel de restrictie. Campari a fost un eveniment asa cum ar trebui sa se faca de fapt evenimente in Romania”, a declarat Claudiu Leonte, General Manager Luna Promotions.
Inca de la nastere, brand-ul Campari a fost asociat cu valorile si pasiunea artei, Campari fiind incepand cu anii ’20, perioada care a dat startul colaborarii cu Fortunado Depero, un promotor de seama al artei urbane. De atunci, Campari a mai colaborat cu Franz Marangolo, Bruno Munari, Franco Scepi, Federico Fellini, Tarsem si altii.
Despre Campari:
Grupul Campari este unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata bauturilor spirtoase, cu distributie in peste 190 tari. In momentul de fata, Campari Group detine pozitia de lider pe pietele din Italia si Brazilia si pozitii deosebit de importante in Statele Unite, Germania si Elvetia.
Campari Group si-a extins portofoliul de produse, printre brandurile detinute numarandu-se Campari, SKYY Vodka, Cynar, Aperol, CampariSoda, Glen Grant, Ouzo 12, Zedda Piras, Dreher, Old Eight, Drury’s, Cinzano, Liebfraumilch, Mondoro, Riccadonna, Sella & Mosca, Teruzzi & Puthod, Crodino si Lemonsoda.
Despre Cristalex:
Infiintata in 1994, Cristalex este una dintre cele mai experimentate si respectate companii specializate in distributia bauturilor alcoolice de import, cu o cota de piata de peste o treime in Romania, in ceea ce priveste strict importatorii de bauturi spirtoase.
Compania Cristalex se remarca prin prestigiul brandurilor din portofoliul sau, Campari, Cinzano, Absolut, Grant's, Teacher’s, Sauza, Glenfiddich, Remy Martin, Cointreau, Tullamore Dew, Carolans, precum si prin valorile pe care acestea le comunica.