Dacă unele vedete îi evită sau îi atacă, exasperate de insistenţa lor, Emma Stone şi Andrew Garfield au găsit o modalitate inedită de a se folosi de paparazzi. Prin intermediul lor, tinerii actori au transmis lumii întregi un mesaj caritabil.
Potrivit eonline.com, cei doi luau masa la un restaurant din Manhattan, New York când au decis să ofere urmăritorilor fotografi un ,,spectacol” diferit. Ei au recomandat fanilor, prin intermediul a două mini afişe pe care le-au poziţionat în dreptul feţei, să îşi îndrepte atenţia către numitele organizaţii caritabile.
Aşa cum menţiona şi Stone în mesajul său, ea şi partenerul său au mai folosit această tactică. Încă de acum doi ani starurile lui Spider-Man afişau la vederea paparazzilor bilete cu mesaje de sprijin pentru unele organizaţii, ce merită, în opinia lor, mai multă atenţie decât ei.
Printre organizaţiile menţionate de această dată se numără Autism Speaks, Youth Mentoring Connection şi Woldwide Orphans. Andrew Garfield nu este străin de acţiunile de caritate… Anul acesta, la începutul lunii aprilie, el a făcut o surpriză copiilor unei astfel de organizaţii din Londra, alături de care s-a jucat în costumul său de Spider-Man.
Sursă foto: Rex Features / Startraks Photo.
Părerea ta
Spune-ţi părerea