Pagina de autor:
Theodore Roszak este profesor de istorie la California State University-Hayward si autor a peste optsprezece volume, printre care si bestsellerul international The Making of a Counter Culture. A fost de doua ori nominalizat pentru National Book Award, iar articolele sale au aparut in The New York Times, The Nation, The Atlantic Monthly si Harper's.
Prezentare:
In anii ’50 in Los Angeles, intr-un cinematograf intunecat si izolat ca o carcera gotica, Jonathan Gates descopera, pe langa filmele mute de categorie grea, opera „decadenta si psihotica” a regizorului expresionist german Max Castle (sau Kastell, sau von Kastell), disparut in apogeul carierei sale. Interesul lui Gates se transforma repede in fascinatie, apoi in obsesie cand descopera mesajele subliminale, socante, incitante si repulsive din filmele lui Castle. Devenit profesor si critic de film, Gates incepe o ancheta pentru a elucida misterul care inconjoara viata si opera acestui maestru al iluziilor si aduce la lumina un complot uimitor din istoria secreta a industriei cinematografice.
Extrem de bine scris, erudit, amplu si complex, acest thriller istoric si metafizic este inainte de toate o reflectie asupra semnificatiei si puterii imaginii, este un elogiu adus pionierilor cinematografiei, dar si o ironica relatare a cincizeci de ani din istoria contraculturii americane.
Romanul Sfarsitul lumii in alb si negru transgreseaza toate genurile, devenind rapid cel mai surprinzator roman al momentului.
Părerea ta
Spune-ţi părerea