Dupa "11 septembrie" si "Lady Di", gemenii cuplului Brad-Angelina

de Gloria Sauciuc în 24 Aug 2008
Dupa "11 septembrie" si "Lady Di", gemenii cuplului Brad-Angelina

Cand dai 14 milioane de dolari - suma negociata de revista "People" pentru publicarea in exclusivitate a fotografiilor lui Vivienne si Knox, gemenii cuplului Angelina Jolie-Brad Pitt - trebuie pusa si problema amortizarii investitiei. Fara sa fie ceva neasteptat pentru "People", gemenii au gonflat vanzarile editiei dedicate lor, astfel incat s-au cumparat in total 2,6 milioane de reviste...; evident investitia celor de la publicatia americana a fost una cat se poate de buna.

Mai mult, e un record in ultimii sapte ani, in materie de vanzari, si a patra performanta din istoria publicatiei, fondata in 1974, dupa editiile dedicate subiectelor "11 septembrie", "Lady Di" si "John Fitzgerald Kennedy Jr.".

In 2006, editia dedicata surorii lor mai mari, Shiloh (foto), s-a vandut in 2,2 milioane; insa pretul exclusivitatii a fost 6 milioane de dolari. Se pare, totusi, ca gemenii sunt mai putin "rentabili".

Părerea ta

Spune-ţi părerea
marius93 pe 18 iulie 2010 10:28
Frumos

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells