Agentia D'Arcy a cîstigat concursul "Vrei sã faci un spot de Cannes fãrã nici un ban", organizat de Mediapro Pictures (MPP). Spotul va fi înscris, anul viitor, la Festivalul de la Cannes la "Young Director's Awards", sectiunea "Test Commercials". Cheltuielile pentru realizarea spotului, care va fi regizat de Cãtãlin Mitulescu, vor fi suportate de studiourile Mediapro.
Echipa D’Arcy, formatã din directorul de creatie Liviu David si group creative director Valentin Suciu, a cîstigat "pitchul", la un un punct diferentã, în fata lui Andrei Cohn de la Scala JWT. Liviu David si Valentin Suciu au propus un concept cu patru variante pentru o reclamã la Lecitinã. Variantele spotului au fost create de cei doi cu o noapte înainte de concurs, fiind un proiect realizat special pentru competitia organizatã de studiourile de la Buftea.
Una dintre conditiile proiectului propus de MPP a fost ca spotul sã poata fi produs în douã zile. Liviu David a precizat cã cele patru variante ale spotului ar putea fi filmate în douã zile, dar cã aceste lucru ar implica grabã. "Prefer sã realizãm numai trei variante, dar sã le facem bine", a spus David, care a precizat cã acest aspect al proiectului urmeazã sã fie discutat în urmãtoarele zile. David a mentionat cã se astepta ca nivelul propunerilor celorlalte agentii sã fie mai ridicat si concurenta sã fie mai puternicã. "Era totusi vorba despre un spot care sã meargã la Cannes" a spus directorul de creatie de la D’Arcy. În legãturã cu sansele spotului la Festivalul de la Cannes, David a spus cã acestea vor depinde foarte mult de modul în care este realizat spotul.
Regizorul Cãtãlin Mitulescu a precizat cã este multumit de spotul cîstigãtor. "Dintre toate propunerile aveam trei favorite, iar conceptul D’Arcy se afla printre cele trei", a spus regizorul viitorului spot. Cãtãlin Mitulescu, este un tînãr artist selectionat doi ani la rînd, în 2001 si 2002, la Festivalul de Film de la Cannes, la sectiunea "Short feature film". El a fost propus de Mediapro Pictures pentru acest proiect.
La concurs au mai participat reprezentantii agentiilor Adviser, Cap, Leo Burnett, Olympic DDB, Saatchi & Saatchi si Spotlight. Acestia au notat propunerile prezentate, exceptînd propria creatie, cu note de la unu la sapte. La punctajul obtinut în acest fel s-au adãugat notele acordate de directorul general al Mediapro Group, Mihnea Vasiliu si directorul general al Mediapro Pictures, Andrei Boncea.
Evenimentul s-a desfãsurat în Studioul 4 de la Buftea, în care se aflau doar cîteva mese si scaune de lemn. "Am dorit ca si studioul sã fie cît mai explicit pentru acest proiect. Este un gol care va fi umplut de ideea publicitarã", a declarat advetising business director MPP, Loredana Caradimu.
Înainte de prezentarea propunerilor de cãtre publicitari, acestia au urmãrit cele douã filme ale lui Cãtãlin Mitulescu selectionate la Cannes, precum si o parte din spoturile produse de Mediapro Pictures pentru strãinãtate.