Cu numeroase hit-uri cinematografice, anul 2015 a fost unul de succes pentru marile companii producătoare de film. Titluri ca Jurassic World sau The Hunger Games Mockingjay Part 2 sunt în fruntea clasamentului încasărilor din cinematografe, însă cum stau lucrurile în ceea ce priveşte acel segment al publicului ce a preferat să vizioneze producţiile anului din confortul propriei locuinţe? Cu totul diferit şi surprinzător, spun cei de la Google Play, conform unei recente analize preluată şi de Collider.com.
Topul zece este ocupat de filmul senzaţie al verii – şi, de altfel, cu cele mai mari încasări ale anului, internaţional – Jurassic World. Filmul a obţinut 1,669 miliarde de dolari din toată lumea şi este cel de-al treilea în topul celor mai profitabile producţii din toate timpurile (după Avatar şi Titanic). Utilizatorii Google Play (prin Android sau TV) au mai plătit pentru vizionarea lui The Avengers : Age of Ultron, Get Hard (locul opt!), The Hunger Games: Mockingjay—Part 1, Big Hero 6, Kingsman: The Secret Service, The Interview.
Podiumul este ocupat de American Sniper şi două producţii din 2014, ale căror staruri şi acţiune au atras, suficient de mult publicul şi anul acesta. Lucy, thriller-ul cu premisă SF al lui Luc Besson (cu Scarlett Johansson în rol central) se află pe locul doi în preferinţe, iar cel mai dorit film de către utilizatorii magazinului online a fost Interstellar, epica aventură în timp şi spaţiu semnată de Christopher Nolan.
Părerea ta
Spune-ţi părerea