Buried, thriller-ul cu un singur actor, Ryan Reynolds, în cadru, a fost primit atât de bine ieri la Sundance, că imediat după proiecţie a început un adevărat război între distribuitori pentru a achiziţiona drepturile de difuzare a filmului. Câştigătorul a fost Lionsgate, iar suma se învârte în jurul cifrei de 4 milioane de dolari.
Nu numai distribuitorii au primit cu entuziasm filmul, ci şi spectatorii. Se pare că aceştia au "ciripit" pe twitter încă înainte de genericul de final, ceea ce a dus la un imens interes pentru acest thriller regizat de Rodrigo Cortes. Reuşita lui este cu atât mai importantă cu cât proiectul său este de un "minimalism" atroce. Ryan Reynolds e îngropat de viu într-un coşciug şi are 90 de minute pentru a ieşi. Nu ştie unde este îngropat şi are la dispoziţie doar un telefon mobil şi o brichetă.
Scris de Chris Sparling şi aflat mai multă vreme pe celebra listă neagră a celor mai bune scenarii neproduse de la Hollywood, Buried transformă în adevărate "blockbuster"-e aşa-zisele "one-room movies", cum ar fi Hard Candy, Tape sau The Killing Room. Filmat într-un sicriu de 2,5 metri lungime, Buried a fost lăudat nu doar pentru tensiunea de necrezut pe care i-o sugerează spectatorului, ci şi pentru inventivitatea unghiurilor de filmare, atât de limitate într-un spaţiu atât de restrâns. Ryan Reynolds a primit şi el o mulţime de laude pentru interpretarea lui Paul Conroy, un antreprenor american răpit în Irak, care se trezeşte îngropat de viu. Cu excepţia conversaţiilor telefonice, Reynolds este singurul actor care apare în film.
Deja comparat cu Activitate Paranormală în ceea ce priveşte utilizarea eficientă a resurselor, Buried ar putea avea un destin asemănător cu hitul regizat de Oren Peli.
Ai vrea să vezi un film a cărui întreagă acţiune se petrece într-un sicriu?

Părerea ta
Spune-ţi părereaالعربية