Avatar - locul doi în topul filmelor cu cele mai mari încasări din toate timpurile

de Răzvan Boboc în 8 Ian 2010
Avatar - locul doi în topul filmelor cu cele mai mari încasări din toate timpurile

Avatar, lungmetrajul lui James Cameron, a ajuns pe locul doi în topul filmelor cu cele mai mari încasări din toate timpurile, după ce miercuri a reuşit să ajungă la încasări de peste 1,13 miliarde de dolari, conform Box Office Mojo.

Astfel, Avatar a reuşit să depăşească încasările filmului The Lord of the Rings: The Return of the King, care figurează cu 1,11 miliarde de dolari.

James Cameron devine campionul încasărilor, filmele sale fiind pe primele două locuri în topul peliculelor cu cele mai mari încasări din toate timpurile.

Pe locul întâi se află Titanic, cu 1,84 miliarde de dolari. Rămâne de văzut dacă Avatar va reuşi să doboare şi acest record.

În România, Avatar a reuşit să întreacă în mai puţin de 3 săptămâni încasările lui Ice Age: Dawn of the Dinosaurs, cel mai popular film al anului trecut.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
fl0ricik23 pe 8 ianuarie 2010 04:41
prea tare avatar!!!
Rosanita pe 8 ianuarie 2010 09:15
avatar e un film pe gustul multora...in timp ce titanicul a fost considerat mult prea...siropos de multi!
doulfe pe 8 ianuarie 2010 09:23
de parca Avatar nu e siropos... e SF, dar tot siropos
Costi pe 8 ianuarie 2010 09:39
Cu siguranta ca va depasi Titanicul - ala n-a fost film pe gustul meu :)
Avatar va mai scoate bani si din lansarile pe DVD / BluRay iar peste 1-2 ani: TV + internet.

kdj pe 8 ianuarie 2010 09:41
sunt fan filme sf, dar nu ma impresioneaza cu nimic Avatar. doar multa publicitate puternica. am vazut tzarani la propriu si la figurat care habar nu aveau cu ce se mananca un film sf, din cauza de mynele & co., si care nu aveau decat "avatar" in cap.
pentru mine District 9 e mult mai tare, decat personajele dun avatar care fac sa rosesca personajele lui Disney (vezi culoarea haioasa, si faptul ca e o animatie in rest)

Mery2009 pe 8 ianuarie 2010 09:53
titanicul si acum cind il vad am lacrimi in ochi, dar Avatar este orgoliul lui James de a face un sf supertare: scenariu, filozofia cu constiinta colectiva, personaje si multa mixtura cultutala etnica mondiala la nivel universal...mi- a placut avatar si James a dat clasa la multi, dar a muncit cu alte sf -uri inainte de avatar: vezi Abisul, Aliens etc....asa ca morala: cine munceste merita.brava.
Tavi pe 8 ianuarie 2010 09:59
De obicei nu prea comentez, dar cand ti-am vazut comentariul - "kdj" - a trebuit sa intervin putin si eu ... Pe langa faptul ca nu stii sa scrii corect, sau ma rog, nu vrei, si o faci cum bine se vede mai sus, ai comparat Avatar exact cu animatiile de la Disney si mai spui ca te si pricepi la filme SF ... Nu trebuie sa-ti placa filmul, e parerea ta, dar crede-ma ca habar nu ai de efecte si SF daca vorbesti astfel de Avatar ... gandeste-te ca J. Cameron a gandit totul acuma-s 10 sau 11 ani, cand nici macar nu exista tehnologia necesara realizarii acestui film ... Desigur referindu-ma la tehnologie si la ce a realizat, daca nu cunosti niste chestii nu ai cum sa apreciezi munca ... Povestea (firul epic) nu-i revolutionara ... era, daca se realiza acuma 7 ani sa zicem ... dar realizarea e extraordinara .... aa, si probabil tu "kdj" l-ai vazut pe calculator filmul de nu te-a impresionat chiar cu nimic ... atunci imi pare tare rau pentru tine, sincer ... Numai bine !
talasman pe 8 ianuarie 2010 10:14
...subscriu Tavi! daca vezi filmul la Cinema,nu ai cum sa nu fii impresionat! Acasa il poti revedea ...ca desert!
Salieris pe 8 ianuarie 2010 10:27
ma uit la "kdj" ala ........habar nu are ce vb . Districtul 9 e ptr copii omule , Avatar este nr 1 . Uitat`te si tu mai des la filme ......
mihaiavatar89 pe 8 ianuarie 2010 10:39
prea tare asa e districtul 9 pentru copii avatar nr 1 super film nu ma mir daca va depasi la incasari titanic.foarte smecher filmul
Neytiri pe 8 ianuarie 2010 10:44
cred ca intrece si titanicul....nu ca nu mi-ar fi placut titanicul....e un film super si el....dar avatar e mult mai tare :X:X
Alex pe 8 ianuarie 2010 10:50
avatar n'o sa intreaca niciodata titanicu'
e un film mult prea tare ca sa fie intrecut ;)

Nicusor pe 8 ianuarie 2010 10:59
Un comentariu pe care il sustin in intregime (postat de Brumy azi 08.01) :
-------------
Fratilor, nu stiu de ce va omoriti atita cu topul asta...calitatea unui film este una, iar incasarile sint alta...nu este obligatoriu ca daca are incasari mari este si un film de referinta...eu am vazut "Avatar" (nu la cinema, fiindca nu cred ca as plati pentru asa ceva !) si cred ca este de referinta doar pentru efectele speciale si poate pentru istoria jocurilor video - povestea este puerila (in materie de SF, cum se lauda a fi filmul, cred ca nu se putea gasi o aiureala mai mare...), jocul actorilor - sa zicem ca este acceptabil, iar restul - traiasca efectele...ma mir ca James Cameron si-a pus semnatura pe asa ceva (un regizor care are in CV filme ca "Abisul" sau "Alien 2" o mai ia razna la batrinete) - dar ce nu face omul pentru bani, s-o fi gindit si el la pensie...in concluzie, parerea mea este ca nici nu se compara din punct de vedere al artei cinematografice cu trilogia "Stapinul Inelelor" (aici trebuie sa adaugam ca este si meritul cartii, dar Peter Jackson a facut o treaba extraordinara, cum nu cred ca va mai realiza cineva)...dar, pina la urma, totul este o chestie de gusturi...fiecaruia ii place altceva si plateste sa vada ce ii place...asa ca, pina la urmatorul joc video/desen animat cu titlul pompos de FILM...traiasca box-office-ul !
---------------
Cred ca este concluzia cea mai apropiata de adevar.
Bravo autorului !

alphaville pe 8 ianuarie 2010 11:26
TITANICUL e un film superb, dragilor. da, ala e pe gustul meu ! nu ca avatar nu ar fi, si se vede ca au in spate un regizor de zile mari, dar nu cred ca il poate intrece pe Titanic, a fost mult prea genial
cavallioty pe 8 ianuarie 2010 11:29
deja devine enervanta situatia asta,cred ca in curand o sa fie o stire pentru fiecare milion pe care il face Avatar??vedeti ca in curand o sa cresca si in topul din america,aveti grija sa scrieti de fiecare data cand mai urca un loc,deci inca 9-10 stiri cu care v-ati asigurat
Teddy-T pe 8 ianuarie 2010 11:36
Avatar e super tare:-> si normal k dau stire mereu e pe locu 2 la incasari si dak o sa reuseasca pe 1 ar fi penibil sa dea :) nu va conv nu cititik nu va obliga nimeni lol :))))
Sir John pe 8 ianuarie 2010 11:36
Stapanul Inelelor este o CAPODOPERA, Avatar este un film ca atatea altele. Nu cred ca putem sa le "masuram" in dolari, iar timpul o va dovedi, sunt sigur.
azoton pe 8 ianuarie 2010 11:41
avatar e cel mai tare film si merita cu adevarat sa fie nr 1 in lume titanicul a fost o poveste plictisitoare si siropoasa avatarul are actiune sf si drama in plus avatar este cel mai bun film 3d singurul film stereoscopic 3d pace
Alex pe 8 ianuarie 2010 11:50
@cavallioty

Mai eu inteleg ca ai ce ai impotriva filmului asta, dar indiferent de ce crezi despre film nu poti trece cu vederea faptul ca ceea ce face acum Avatar la box office este istorie. Asa ceva nu vezi in fiecare an desteptule. E normal sa scrie ca doar nu a urcat de pe 3 pe 2 in India sau mai stiu eu unde, a urcat pe locul doi in clasamentul mondial, depasind filme care sunt acolo de ani de zile si care au avut nevoie sa ajunga acolo de mult mai mult timp.

Avatar abia a fost lansat acum abia 3 saptamani si o zi si deja a trecut prin mai multe recorduri decat pot enumera mai ceva ca o locomotiva printr-un gard viu, asta nu vezi in fiecare an, asta este istorie desteptule.

crisalexa pe 8 ianuarie 2010 12:06
Inca odata se adevereste ca in zilele astea, banul domneste !Nu mai conteaza prestatiile actoricesti, story-ul in sine, ci gimmick-urile (pe romaneste,gaselnitele tehnice) care impresioneaza vazul.Povestea relativ previzibila, simplista, mesajul la indemana oricui sunt acoperite cu prisosinta de TEHNICA scumpa, ce-i drept, de efectele superbe(tot atat de adevarat), de imaginatia debordanta a regizorului si a celor care au realizat filmul.Daca privim putin detasati( adica complet neimpresionati de box-office ce nu este intotdeauna masura valorii unui film!!), actorii nu se remarca printr-un joc nemaipomenit(chiar si veterana SF-ului ,Sigourney Weaver), DAR (un mare DAR) , cu riscul de a ma repeta, efectele si partea tehnica te coplesesc. Filmul trebuie vazut neaparat in 3D, altfel nu cred ca poti simti cum esti parte din aventura, cum te ating fiintele acelea tip meduza diafana ce pluteau chiar in fata ochilor tai, cum trebuie sa te feresti, pentru a nu te atinge crengile din padurea tropicala,etc..Vedeti?? Te ''fura'' peisajul si esti tentat sa uiti ca toata (sau aproape) toata valoarea filmului sta in TEHNICA. Aportul actorilor(in vechea convingere ca filmul este arta actoriceasca mai intai de toate) este, prin comparatie, redus.
Cu toate acestea, filmul este, intr-adevar, o mare realizare si, poate, prin accentul major pus pe partea de efecte, reprezinta foarte bine prezentul de zi cu zi, in care suntem chiar agresati de tehnica , uitand ca mai avem si sentimente, ca suntem, la urma urmelor, oameni si nu cyborgi.
Parerea mea...:)))

Serban pe 8 ianuarie 2010 12:23
Articolul zice a depasit Ice Age la incasari, dar daca intram la rubrica Boxoffice gasim alta situatie.............?????
--- pe 8 ianuarie 2010 12:24
asa e, avatar in afara de efecte este foarte banal... si totusi nu stiu ce ma atrage la el, l-am vazut de 3 ori la cinema si de fiecare data mi-a facut placere. clar ca o sa intreaca titanicul.
cucustiucus pe 8 ianuarie 2010 12:25
AVATAR BEST MOVIE EVER

intrece TITANIC cu o diferenta foarte mare

l-am vazut de 2 ori la cinema 3D si ma voi mai duce de vreo 2.

super :X

unzima pe 8 ianuarie 2010 12:28
a intrecut ICE AGE, in Romania e nr1, dar nu e updatat topul.

cred ca pana la final va face dublu cat ICE AGE, avand in vedere ca deja l-a intrecut si cinematografele sunt inca arhi pline si vor mai fi mult de acum incolo avand in vedere ca multa lume vrea sa il REVADA.

long live James Cameron

bazat pe 8 ianuarie 2010 12:33
Lord of The Rings,District 9,The Dark Knight,Titanic, sunt filme de 10 ori mai bune decat acest Avatar care are aceste incasari doar datoria promovarii extreme si excesive. nu merita acest film sa fie in primele 5 doar pt ca are niste efecte speciale sa fim seriosi daca am ajuns sa pretuim asta mai mult decat povestea si feelingul s-a dus dracu cinematografia
victor_neo75 pe 8 ianuarie 2010 12:35
'Avatar' are sanse considerabile sa depaseasca incasarile 'Titanic'-ului in luna februarie, dar nu cred ca va lua 11 Oscaruri asa cum a luat 'Stapanul Inelelor: Intoarcerea Regelui' din 2003 sau 'Titanic'-ul din 1997 cu acelasi numar de Oscaruri (tot 11) in palmares. Oricum ca numar de spectatori ('Titanic' a avut 1.204.761 de bilete vandute la noi), e greu de crezut ca in Romania se mai duc 1 milion de oameni la cinema sa vada 'Avatar' (o sa fie undeva pe la 500.000 cel mai probabil).
cool pe 8 ianuarie 2010 12:36
merita locul 1, va bate Titanic.

eu l-am vazut de 2 ori in Timisoara, si pot zice ca e filmul meu preferat.

District 9 e pui pe langa Avatar mah.. purec, iar pentru mine e pe buna dreptate in fata la LOTR.

bloodthirst pe 8 ianuarie 2010 12:38
Sincer sa fiu sunt cam indispus de faptul ca Avatar a depasit LOTR...Numai cei care au vazut filmul LOTR si au pus inima cu adevarat ma pot intelege...Am sa pun parerea mea despre Avatar abia dupa e am sa-l vad la cinema desi nu cred ca o sa treaca pe locul I in topul meu personal.Sper ca ''The Hobbit'' sa faca o alta revolutie asa cum au facut Avatar sau LOTR la timpul lor.
Bogdan pe 8 ianuarie 2010 12:41
mda super tare filmul,de la poveste pana la cele mai mici detalii:P chiar mi-a placut filmul merita vazut si sa fie cel mai bun
bloodthirst pe 8 ianuarie 2010 12:48
Ii dau deplina dreptate lui victor_neo75,nu cred ca Avatar va reusi sa depaseasca LOTR ca nr. de oscaruri,dar sa vedem.
laurik93 pe 8 ianuarie 2010 12:50
si eu cred ca se face prea multa discutie pe tema acestui film.ok,inteleg ca e un film realizat de un regizor f bun,ca ideea e originala dar prea multa publicitate!
cavallioty pe 8 ianuarie 2010 12:53
draga alex pe mine nu ma incalzeste cu nimic ca Avatar are incasarile pe care le are,ca nu imi da mie banii aia,poti sa stai linistit ca nu am nimic cu filmul doar ma enerveaza publicitatea excesiva de care are parte fara rost,pe langa efectele speciale nu are nimic extraordinar,repet,vizual este extrem de interesant dar povestea e una banala,toata publicitatea e din cauza compararii cu Titanicul si din cauza regizorului asa ca nu mai ridica in slavi un film care nu merita(din punctul meu de vedere)
doinarac pe 8 ianuarie 2010 12:56
Este foarte firesc ca acest film sa placa multora si altora nu.
Ceea ce este Ok in final , este ca fiind democratie, fiecare are dreptul la opinia lui, pe care si-o poate exprima liber (civilizat) si, poate respecta opinia celorlalti.
Ce monoton ar fi totul daca toti am avea aceleasi gusturi si idei.
din confruntarea de idei, pareri, gusturi apare sa zicem progresul.

bloodthirst pe 8 ianuarie 2010 12:59
Exact! Jos Ceausescu !
ramonikramo pe 8 ianuarie 2010 13:00
Stiu ca e cam offtopic, dar de ce filmele siropoase sunt hulite iar cele considerate de unii bune sunt acelea care dupa ce le vizionezi nu ramai cu nimic bun ci doar oroare sa mai dormi singur noaptea in pat. Sa fie acestia dintre noi sado-masochisti? Sau poate misogini, incapabili sa isi deschida sufletul, sa cultiveze ceva bun.

MIe mi-au placut si Titanic si Avatar la fel de mult.:X

j0v1c pe 8 ianuarie 2010 13:26
foarte mishtoo filmu' le recomand tuturor sal vada e sooper
victor_neo75 pe 8 ianuarie 2010 13:30
Offtopic si eu! 'Star Trek' mi s-a parut cel mai bun si complet film din 2009, 'Avatar' e al doilea pentru simplul fapt ca actiunea a lancezit pana aproape de final. Iar ca incheiere, 'Titanic' mi-a placut mai mult ca 'Avatar', desi mai mult pentru reconstituirea migaloasa a decorurilor si costumelor (inceputul de secol 20) si desigur a dezastrului in sine, decat pentru jocul actorilor.
madanicola pe 8 ianuarie 2010 13:37
Titanic a fost el un film siropos , dar intre Titanic si Avatar l-as alege pe primul . Mie personal filmul Avatar nu mi se pare cine stie ce . Tema e interesanta , dar ... nu e chiar pe gustul meu . Sper ca Titanic sa ramana pe locu 1 .
j0v1c pe 8 ianuarie 2010 13:39
ma baierzi nu va mai ceratzi ma ca nu luatzi voi ma banii din iincasarile avatar-ului :))
caffelate pe 8 ianuarie 2010 13:41
James Cameron are un fler cand vine vorba de creativitate si originalitate, biblia sa fiind binecunoscutul factor de “wow”, omniprezent aproape in fiecare cadru al filmului. Din pacate punctul lui forte nu este dialogul, iar filmul sufera de pe urma dialogului care este siropos si uneori exagerat de penibil (vezi Titanic). Povestea filmului o fi ea simpla, dar cred ca asta a urmarit Cameron. A acordat atat de multa atentie pana la cel mai mic detaliu, incat orice gamer inrait poate confirma ca aspectul vizual al filmului este perfectiunea in starea ei pura,slava Domnului ca mai exista artisti precum James Cameron.De data asta James Cameros sa intors s-a ne incante din nou si de data asta s-a intrecut pe sine ,James Cameron dovedeste inca o data ca este "King of the world"...si nu trebuie uitat ca este cel mai scump film din lume...problema este ca multi il vizioneaza acasa la calculator si il subestimeaza este vorba de mentalitate...acest film este recomandat sa fie vizionat la cinema... eu unu l-am vazut de 2 ori la cinema in Brasov unde problema este ca nu poate fi vazut 3D dar cu toate astea a meritat din plin.TITANIC va ramane mereu in memoria multora si a mea va fi in continuare pentru ca a fost cel mai bun si scump film in aceea perioada,insa a venit timpul pentru altceva' o schimbare si aceasta este AVATAR o alta tehnologie...nu sunt eu in masura sa laud la infinit filmul dar... -a fost nevoie de 10 ani pentru elaborarea scenariului,a tinut lumea cu ''sufletu la gura '' pana la aparita filmului,efecte speciale,o lume minunata PANDORA, si multe altele ne face sa ne scatem ''palaria''. Sper ca James Cameron sa nu se opreasca aici.
Ba pe 8 ianuarie 2010 13:52
ba,sunteti cei mai mari ciumpalaci:))...avatar este un film bun dar nu unul foarte bun gen:''vai cel mai frumos film ever for me..." sau "moaa hai sa ne certam care e mai bun new moon sau avatar"....mari fani avatar...wow..sper ca acest film va fii util pentru voi poate cine stie poate o sa va dea si de mancare o sa va invete si multe alte lucruri...daca traiesti ceea ce este in filme,uiti sa traiesti in viata reala!:)
Avatar_ce_manea_de_SF pe 8 ianuarie 2010 13:55
Poate kdj nu stie sa scrie ,dar asta nu il face mai bun sau mai prost ca voi,eu zic ca are drptate ,Avatar este un film bun numai din punctul de vedere al efectelor tehnice ,dar ca scenariu SF e foarte slab folosinduse de foarte multe clisee pe cand District 9 are un scenariu foarte bun si cred ca merita sa fie filmul anului din punctul de vedere al scenariului SF
noname pe 8 ianuarie 2010 14:12
The dark knight 2 va depasi acest film
d_arckangel pe 8 ianuarie 2010 14:25
Ce zic nicusor si kdj si altii e total adevarat. La filmul asta s-au dus toti care habar nu au ce-i ala SF, pentru ca asta nu se poate numi SF.
deepp pe 8 ianuarie 2010 14:31
dark knight 2 nu are nici o sansa sa depaseasca avatar,caffelate apreciez comm tau ma refer la faptu ca sti sa pui problema filmului.
LaFox pe 8 ianuarie 2010 14:35
noname ..cred ca glumesti.
georgi pe 8 ianuarie 2010 14:37
TITANIC VA FI MEREU PE PRIMUL LOC PT MINE CHIAR DC TEHNOLOGIA DIN AVATAR SAU ALT FILM E MAI NOUA..... BRAVO JAMES CAMERON
ovi pe 8 ianuarie 2010 14:41
''ba'' Creca nu ai inteles ideea noi nu ne certam aici in privinta preferintelor,e un schimb de ideei(pareri),expresia cum ca: ''sper ca acest film va fii util pentru voi poate cine stie poate o sa va dea si de mancare o sa va invete si multe alte lucruri'' spusa de tine ,cred ca in viata ta te-ai uitat si tu la vre-un film vreodata deci asta inseamna ca'' ti-a dat de mancare'' daca intelegi ce vreu sa zic.
Ax3L pe 8 ianuarie 2010 14:42
deci in oradea numa nu reusesc sa iau bilete:| azi merge un prieten sa vada daca sunt locuri pe weekend ca de cand a fost avanpremiera nu gasim locuri numa in randul al doilea.....cred ca-l mai tin in cinema cel putin o luna de acum in colo pt ca are niste incasari "teribile"
so pe 8 ianuarie 2010 14:43
dark knight 2 ??? glumesti noi vorbim de filme nu de ciperci aparute dupa ploaie...
crystyan pe 8 ianuarie 2010 14:46
Avatar va fi no 1 ! cred ca va avea incasari de 2 mld dolari
Paco pe 8 ianuarie 2010 14:46
Ax3L si in Brasov era la fel full mereu fa-ti rezervare si o sa reusesti sa il vezi,deci dupa cum vedeti inca se scot bani deci cu siguranta va fi pe locu 1 in urmatoarele luni.
simbyan pe 8 ianuarie 2010 14:58
bai frate am vz filme mult mai tari asta e doar marketing facute efectelor ,care acum iti permite si tehnologia in rest... poveste aiurea, nu se merita sa dai banii la el
e doar curiozitatea ,dar fiecare cu gusturile lui...

predator pe 8 ianuarie 2010 15:02
bai da ce fraieri astia care au ceva de comentat impotriva AVATAR....e clar ca nu l-au vazut la cinema IMAX! nu doar 3d..la IMAX mergeti si daca mai aveti aceeasi parere dupa, inseamna ca aveti probleme cu capatana.filmul este peste asteptarile tuturor.ca va fi primul sau al doilea chiar ca nu stiu daca mai conteaza insa toti il vor tine minte ca cel care a revolutionat vizionarea filmelor si nu numai. de 2 ani tot zic ca viitorul e 3d imax sau nimica. ce bluray? ce hd? holograma si 3deu va schimba de tot teveu....!!!!
Tim3a12 pe 8 ianuarie 2010 15:11
poate k avatar e un film extrem de bun.dar nici un film nu se va ridica la nivelul titanicului.niciodata.:)
crist1 pe 8 ianuarie 2010 15:12
e clar ca in maxim o luna vom avea un nou loc 1,ce sa mai zicem ca nu s-au scos dvd-urile pt ca cei care l-au vazut la cinema il vor cumpara in proportie mare ,eu cel putin il voi cumpara ..merita banii
pilot pe 8 ianuarie 2010 15:19
o porcarie
ciupanezuadi pe 8 ianuarie 2010 15:23
avatar e un foarte bun dar stapanul inelelor e al naibi de bun.... sincer nu cred ca incasarile pe care le obtine un film il face un film extraordinar, ci mai degraba storyline-ul si cum ajunge acesta la inimile telespectatorilor.... cu toate astea jos palaria pentru avatar chiar daca nu e cel mai bun
George Lucus pe 8 ianuarie 2010 15:42
avatar este ce mai tare film din istoria filmelor!!!!!

(Mesaj editat de moderator pentru limbaj licentios)

13 pe 8 ianuarie 2010 16:03
Sper totusi ca Avatar sa doboare recordul ,dar oricum si titanicul e unul din filmele mele favorite.
gelu pe 8 ianuarie 2010 16:07
super film avatar si deja nu mai conteaza daca intrece sau nu titanicul din moment ce sunt ambele facute de james pentru ca nu are nimic de demonstrat mai mult de atat decat poate sa se intreaca pe el insasi. cel mai tare film sf l-am recomandat la toti cunoscutii mei sa il vada indiferent daca esti sau nu iubitor de sf nu trebuie sa pierzi avatar AVATAR NO.1
justme pe 8 ianuarie 2010 16:29
au dreptate cei d sus, AVATAR tb vazut la cinema, 3D, sau mai nou 7D.dupa aia sa comenteze.
horrorfreak pe 8 ianuarie 2010 16:29
frumos filmul dar nu inteleg de ce se face atata valva am zis e fr dar nu cn stie c:D
mihairie pe 8 ianuarie 2010 16:30
kdj...ai vazut filmul? nu cred ca o sa-ti menti parerea cu porcaria aia scarboasa de district9...
schili01 pe 8 ianuarie 2010 16:39
pentru mine las link-ul sa vorbeasca. http://www.dump.com/2010/01/06/proof-that-avatar-is-actually-pocahontas-in-3d/
trups pe 8 ianuarie 2010 17:02
@schili01, daca era adevarat erau in proces acum. asa scrie si eu o foaie si apoi o modific cu pixul si o scanez. pana la urma nici un film nu e original, gasesti 2 povesti identice, sa sarim peste tampenii, disney daca are aia si nu s-au dat in judecata inseamna ca mii de oameni care lucreaza acolo sunt nu au observat ceea ce e imposibil , deci daca disney nu sa-u simtit lezati de ce ar face-o altii


in 3-4 saptamani depasete titanicul. poate chiar mai repede

rockhard pe 8 ianuarie 2010 17:11
chiar e excelent filmul,te prinde in lumea AVATAR
george pe 8 ianuarie 2010 17:21
jig6rd
george pe 8 ianuarie 2010 17:24
am fos la plex.vazut placut.ar fi fost sf ul perfect al lui cameron daca nu le punea cozi si exagera un pic mai putin cu manifestarile samaniste.peace.ps: masinariile alea cibernetice se miscau mult prea rapid( faza cand se bate colonelul cu jaguarul ala pandorian la sfarsitul filmului.oare va fi si un sequel?
Paul pe 8 ianuarie 2010 17:44
inainte de a vedea avatar voua va placea titanic dar acum ca o aparut in dati la o parte io am vaz avatar shi mai mult mio placut titanic shi macar nu era SF. titanic a folosit actori foarte buni leonardo dicaprio shi multi alti amintitiva shi de filmele alealalte chiar daca sunt vechi
amonseth pe 8 ianuarie 2010 17:48
cel mai tare film de pana acum.Tine-o tot asa JAMES CAMERON,astefilmuluipt continuarea
giuliano pe 8 ianuarie 2010 17:49
Nu cred ca putem compara titanicul cu avatar,,,in titanic povestea amoroasa dintre o fata bogata si un taranoi e cam trasa de par,, unde barbatii au cascat prin sala de cinema,,,adevarata actiune a filmului,pentru care a fost vizionat sa petrecut spre sfarsit,,la scufundarea vasului,,acolo s au trezit foarte multi barbati din sala ,si au apreciat efectele si dramatismul acestui film,,insa avatar a fost creat printr o imaginatie deosebita,,incepand cu plantele ,,animalele, acei na'vi,, de pe pandorum ,,ce sa mai NOTA 10
thequeenm pe 8 ianuarie 2010 18:41
Eu nu cred ca putem compara lucrurile de acum 13 ani cu cele de azi. Probabil ca daca Titanicul ar fi fost lansat in ziua de azi ar fi avut incasari mult mai mari. Sa ai incasari de 11, 8 miliarde de dolari in anul 1997 e ceva.
Dany pe 8 ianuarie 2010 19:06
poi bai oamenilor..normal k sunt diferite...Titanicul are o poveste si Avatar are alta poveste.
Titanic=Drama-Dragoste...
Avatar-Actiune-SF...

Si cand a fost facut Titanicul si cand a fost facut Avatar...fiecare este fain in felul lui...

Voi faceti comparatie intre "Mario" si "GTA IV"....deci sa fim seriosi....

Tot Titanicul ramane pe primu' loc...indiferent de incasari....

Ca vorba lu thequeenm=in 1997 sai ai 11,8 miliarde dolari e ceva(incasari)...;)

ioji pe 8 ianuarie 2010 19:17
il va intrece si pe TITANIC este un film prea bun pana la decernarea OSCARURILOR filmul va depasii 2 miliarde dolari
hahaha pe 8 ianuarie 2010 19:20
mor de ras cu avatarul vostru ...bafta fratilor catzi bani atzi luat si voi pentru mare publicitate pe care iatzi facuto ?? ma uitam mai pe sus mai pe la mijloc cum lumea spunea ca nu e doar un desen animat filmuletzul asta ..avatar cu oameni albastri .. si cum district 9 e un film pentru copiii .....( nu mai am ce sa comentez , tinand cont ca aici sunt numai fani emo avatar ) cum spuneam odata , pocahontas + star wars + un pic din new world + un ceva apocalypto + un pic de ceva matrix = un film lipsit de actorie ci doar efecte speciale fabuloase care te fac sa uitzi de povestea filmul si cea ce vrea sa transmita ...lord of the rings ( actori , mesaj , poveste , regizor , transpunere , imagine , sunte , 10 intrun final ) este un film care putzini dintre voi copilasi mei latzi inteles intregime , iar distric 9 este ceva in care puteam vedea ceva cu adevarat nou...fiecare cu parerea lui ..dar nici eu niciunul din noi nu luam bani din incasarile filmului .. asa ca ..eu ma uit la un film ..nu la pentru ca are incasari ci pentru ca are un mesaj si actori care demonstreaza ca au ce cauta acolo ....desene animate vad pe cartoon sau jetix ..sincer acum fiecare cu parerea lui ..eu sunt deacord cu ei .:
Nicusor pe 8 ianuarie 2010 10:59
Un comentariu pe care il sustin in intregime (postat de Brumy azi 08.01) :
-------------
Fratilor, nu stiu de ce va omoriti atita cu topul asta...calitatea unui film este una, iar incasarile sint alta...nu este obligatoriu ca daca are incasari mari este si un film de referinta...eu am vazut "Avatar" (nu la cinema, fiindca nu cred ca as plati pentru asa ceva !) si cred ca este de referinta doar pentru efectele speciale si poate pentru istoria jocurilor video - povestea este puerila (in materie de SF, cum se lauda a fi filmul, cred ca nu se putea gasi o aiureala mai mare...), jocul actorilor - sa zicem ca este acceptabil, iar restul - traiasca efectele...ma mir ca James Cameron si-a pus semnatura pe asa ceva (un regizor care are in CV filme ca "Abisul" sau "Alien 2" o mai ia razna la batrinete) - dar ce nu face omul pentru bani, s-o fi gindit si el la pensie...in concluzie, parerea mea este ca nici nu se compara din punct de vedere al artei cinematografice cu trilogia "Stapinul Inelelor" (aici trebuie sa adaugam ca este si meritul cartii, dar Peter Jackson a facut o treaba extraordinara, cum nu cred ca va mai realiza cineva)...dar, pina la urma, totul este o chestie de gusturi...fiecaruia ii place altceva si plateste sa vada ce ii place...asa ca, pina la urmatorul joc video/desen animat cu titlul pompos de FILM...traiasca box-office-ul !
---------------
Cred ca este concluzia cea mai apropiata de adevar.
Bravo autorului !

shadowofnight pe 8 ianuarie 2010 19:43
Nu mai pot aberati ca vai ca va depasi Titanicul si toate cele...ce importanta are daca depaseste sau nu? E tot de James Cameron si Titanicul, bravo lui ca a realizat primele 2 filme din topul cu cele mai mari incasari din toate timpurile.
CEZI84 pe 8 ianuarie 2010 19:53
UN FILM REUSIT....SUPER POVESTEA
raizenpk pe 8 ianuarie 2010 20:07
Doamne-ajuta ! Sper sa rupa Titanicul in doua :)) Adica na ce a amai ramas din el :))
nicholas.ro pe 8 ianuarie 2010 21:10
mult prea bun filmul
NinaCho13 pe 8 ianuarie 2010 21:15
Sa imi spuneti voi daca se putea altfel!
Nu!

NinaCho13 pe 8 ianuarie 2010 21:17
In definitiv se bat creatiile aceluiasi "tata"
RAMMSTEIN23 pe 8 ianuarie 2010 21:47
AVATAR FILMUL UNIVERSULUI
andrei425 pe 8 ianuarie 2010 21:53
l-am vazut de 6 ori si nu ma las pana nu il vad de 10 ori!
cavallioty pe 8 ianuarie 2010 22:25
cinemagia va dau un pont,vedeti ca a intrat in top 10 al filmelor din america la incasari,hai ca e o stire buna
Slither pe 8 ianuarie 2010 22:30
din partea mea sa fie pe primul loc in topul incasarilor....ce rezolva cu asta...nu va intrece niciodata filme ca The Shawshank Redemption,Nasul,LOTR,Inchisoarea Ingerilor,Dark Knight,si alte cateva care au scris istoria cinematografiei,pur si simplyu nu inteleg ce poate fi atat de bun la acest film...SUNT DOAR NISTE EFETCE SPECIALE CARE ORICUM NU V-or AVEA NICIO RELEVANTA PESTE CATIVA ANI CAND VEI VREA SA REVEZI FILMUL PE DVD SAU LA TELEVIZOR....asa ca nu va agitati ca NU ESTE, NU VA FI,SI NICI NU ARE CUM SA FIE cel mai bun film facut vreodata cum sugereaza unii pe aici =)))
LaFox pe 8 ianuarie 2010 22:40
ha ha ha O TELENOVELA ITI RECOMAND DIN SUFLET!
george pe 8 ianuarie 2010 22:40
tare james ....i merge mintea brici ...stie s afaca bani ....ACUM ASTEPT HIROSIMA ..
G3 pe 8 ianuarie 2010 22:57
Daca avea si un story pe masura(nu expirat, cum tot vedem de la titanic incoace), merita sa fie primul in topul celor mai bune filme. Asa se alege doar cu primul sau al doilea loc in topul incasarilor. Sincer, mi-ar fi placut sa regieze in aceasi maniera, Prince of Persia( toate 3) , si daca il facea si 3D, cred ca avea un succes mult mai mare.
ali baba pe 8 ianuarie 2010 23:27
o mica rectificare ! loc 1 incasari e "gone too the wind" sursa guiness book
Diana pe 8 ianuarie 2010 23:34
Cel mai tare comentariu si adevarat l-a dat hahaha
PalaTudy pe 8 ianuarie 2010 23:52
ba d_arckangel u sti cei ala SF dak tot vorbesti acolo ?? nu mai vorbi fara sa sti ;) si District 9 e un film ESUAT ... NASHPA ... dak voua nu va placut avatar...asta e...da multora lea placut inclusiv mie...
claudiu29dmc pe 8 ianuarie 2010 23:55
Tot inainte pana la number one!!!
miere pe 9 ianuarie 2010 00:04
filmul nu este cine stie ce , are efecte speciale foarte bune iar idea filmului este doar buna nu excelenta asa cum o considera multi dar in fine spiritul de turma este in crestere sau poate ca e din cauza ca s-au vizionat prea putine filme ca sa se poata compara :)
razsax pe 9 ianuarie 2010 07:25
Un film din pionieratul unei ere ce va veni! Asa l-as caracteriza. Ce va inedit a reprezentat si Final Fantasy, la lansare. Diferenta intre cele doua este ca acela era chiar SF si nu un western cu motive SF.
In rest... spor la incasari, modificam cinematografele, trecem la productia de serie a filmelor stereoscopice,3D etc si iata cum am iesit din CRIZA!
Ura!

CLAUDIU pe 9 ianuarie 2010 09:59
DESENE ANIMATE
geor.ge pe 9 ianuarie 2010 16:00
nu cred ca va reusi sa doboare si titanicul ..... ar fi prea mult
bleahbleah pe 9 ianuarie 2010 16:37
=)) =)) =)) e tot ce pot zice =)) =)) =)) de plictiseala la lucru rad cum nu am mai ras de ceva vreme =)) . Foarte tari sante-ti baieti si fete . Si ca o mica paranteza :
Avatar = story line 0 , tehnologie pura
District 9 = un story foarte bun , + efecte foarte realiste. nici nu ai zice ca nu sant langa tine.

Aman2 filmele superbe din pctul meu de vedere.
Dar AVATAR deja prea exagerat....weeaaaak

eaestedana pe 9 ianuarie 2010 17:21
hm. interesante pareri aveti, fratilor. filmul este bun, este adevarat, insa pentru ca are efecte speciale si tehnologie pusa la punct. Socheaza, asta aduce oamenii in sali. povestea este slabuta. ca imagine este superb, compozitiile sunt bune, jocul actorilor se subordoneaza incercand sa nu distraga atentia. ce mai vreti? merita banii. Titanic, dimpotriva, are mai putina tehnologie si mai multa poveste. te emotioneaza. e altceva. concluzia: amadoua-s bune , acum depinde ce-ti place mai mult.
kdj pe 9 ianuarie 2010 18:40
sarind peste multe comentariile aiurea... am dat ca exemplu, din intamplare District 9, dar a mai fost si Star Trek, care este pentru fani si nu numai, si chiar The time travelers wife sau FAQ About Time Travel, care sunt atat de diferite dar pot fi si haioase si romantice, cu subiect bun si buget mic.. .
dar cand ai 'jdemilioane de dolari buget, ca Avatar, trebuie sa scoti si multi bani, pentru simplul fapt economic, ca banii trebuie sa produca bani!
Nu ca noi cu "Politist, adjectiv" sau "4 luni, 3 saptamani si 2 zile", in care regizorul vine cu bani de acasa si castiga premii la Cannes sau alte festivaluri de profil...

Sa mai zic ca asa-zisa mimica a fetei transpusa de pe actor pe avatarul lui, e geniala, nu zic ca nu, dar cam acelasi lucru (poate nu facut cu aceleasi Fx, ca ale lui James cameron) l-am vazut si la Jim Carrey in A Christmas Carol, care a fost lansat cu putin ,parca, inaintea Avatar-ului... :))

whatever, daca vrei sa vezi Avatar, tre sa te duci la 3D, sau Imax, ca sa-l simti, iar daca vrei sa-l vezi acasa, asteptam tv lcd D, ca bat la usa, ca laptopuri cu ecran 3D vad ca au iesit pe piata.
parerea mea ca e un film facut pentru a fi comercial, cu multe altele pe langa (vezi jocuri video, sau continuari ale filmului). Si, da, LOTR unul din cele mai bune filme facute vreodata, ca story si realizare. peace!

shook_you pe 9 ianuarie 2010 19:16
Va tot bateti capul atat pentru acest film. Intre Avatar si Titanic este o mare diferenta, sunt 2 filme total diferite asa ca parerea mea nu se pot compara. Avatarul este actiune, aventura, SF in schimb Titanicul este drama, dragoste bazat pe un fapt real. 2 filme total diferite si aici bineinteles fiecare are gusturi diferite. nu le mai compatati atat ca nu are nici un rost.
crisu pe 9 ianuarie 2010 19:39
ba avatar e super sigur doboara titanicu
stico pe 9 ianuarie 2010 19:50
E pura fantezie
Nu va face bine un pic de relaxare?
Daca acest film starneste atatea controverse, inseamna ca e ceva nu?
E minunat
Nu va place lumea de acolo
E incredibil
Bucurati-va fratilor, nu vezi in fiecare zi asa ceva

sweet_ana pe 9 ianuarie 2010 20:33
stapanul inelelor este de 20 de ori mai bun decat avatar........daca avatar n-ar avea efecte speciale ar fi fost in film banal.......in schimb trilogia stapanul inelelor are la baza 3 carti super ...........dupa parerea mea avatar e un film nasol......la kre sincera sa fiu m-am cam plictisit
Blade pe 10 ianuarie 2010 01:01
Mda.. ce sa zic...avatar e super film...si Lord of the rings la fel...dar totusi sunt filme diferite..in avatar e multa tehnologie pe lanaga lord of the ring care e un film cu sabi..nicidecum cu arme...cat despre titanic ..e un film frumos si acela..dar cred ca avatar v-a trece pe primu loc...sincer sa fiu cand am vazut reclamele am crezut ca nu va ajunge nici macar pe 5-6...acum imi dau seama ca merita locul 1-2
pufarinaz pe 10 ianuarie 2010 01:17
acum 2 zile l-am vazut si eu,sala aproape full gen...partea de sf nu ma impresionat cine stie ce,mai mult povestea m-a atras...parerea mea e k sunt filme mult mai bune de atat si n-au asemenea incasari k n-au atata publicitate...ce sa zic,e frumos filmu dar nu extraordinar;)
Robert pe 10 ianuarie 2010 02:15
Hmm se pare ca toti dintre voi va duceti al un film pentru a-l critica.V-ati nascut critici de film? sau pentru voi entertainment-ul cand sunteti la intr-o sala de cinema e sa analizati scenariul, cum clipesc actorii,ce mananca ala e sanatos sau nu etc.Daca cititi un pic si Titanicul a fost un hight tech la vremea aceea in efecte,fiind dupa parerea mea si unu din motivele incasarilor sale.Eu unu am fost de 2 ori pana acum la Avatar 1 data la Imax si o data la 3d normal(o paranteza mica isi merita Imax-ul banii,dar am fost dezamagit ca scrisul nu era 3d si il vedeai neclar cu ochelarii)si o sa ma mai duc o data pentru pur si simplu ca este cel mai tare sf pe care l-am vazut in viata mea,si daca pentru cei de sus care spun ca s-au plictisit inseamna ca preferati sa bociti la filme lacrimogene decat sa fiti captati de niste peisaje cu adevarat hipnotizante+efecte+poveste+actiune+mesaj+ce vreti voi.
PS: Pt sweet_ana Tocmai ai spus cea mai mare prostie posibila si nici macar tu nu habar nu ai despre ce vorbesti. LOTR mai era asa special fara efectele speciale?fara animatia pe calculator care a facut posibila redarea firului narativ al cartilor?Titanicul mai era asa special fara efectele speciale?
Eu cred ca ar trebui sa stai in banca ta, ca sunt sigur ca nici macar nu ai citit cartile si vorbesti in nestiinta de cauza.
Postez comentariul tau din alta parte ca sunt fascinat de gustul tau ptr filme si de asemenea contradictiile: "am vazut filmul avatar si mi-a placut in special felul cum au fost creati creaturile alea si personajele........nu regret k l-am vazut....insa pt mine 2012 ramane cel mai bun film al acestui an"
Daca 2012 e cel mai tare film ptr tine e clara treaba...

ini.mini.maini.mo pe 10 ianuarie 2010 12:36
=))))
avataromania...hai frate ce deja incepe sa li se duca vopseaua la astia...lotr:the return of the king si titanicul sunt filme mult mai faine decat sf'ul asta care a prins la lume din prima pentru simplul fapt ca a fost 3d!

shoot pe 10 ianuarie 2010 17:15
e greu sa ia avatar recordu la incasari deoarece atunci cand a aparut titanic nu prea era piraterie:) dar vom vedea:)
Anonim ( BV ) pe 11 ianuarie 2010 01:42
am vazut si eu filmu Avatar si pot spune ca le intrece pe toate , super fain si deosebit fata de filmele vazute pana sa apara acest film nota 10 de la mine , mie mia placut mult
eu zic ca... pe 11 ianuarie 2010 15:23
avatar va avea incasari totale de 1,97 de miliarde $.destul de foarte mult,insa merita,pentru ca este net superior titanicului....parerea mea
Cip pe 12 ianuarie 2010 00:50
cele mai tari filme in top pentru mine sunt in ordinea urmatoare : 1. Avatar ; 2. District 9 ; 3. Star Trek The Future Begins ; 4. G.I. Joe The Rise of Cobra , 5. 2012 ; 6. Knowing . care toate aceste 6 filme merita forte mult sa fie in colectia de filme moderne , zic ieu .
Alex pe 12 ianuarie 2010 02:02
Pe langa faptul ca vizual bate orice, chiar daca multora li s-a parut povestea puerila, tind sa intervin si sa spun ca nu e chiar atat de banala ptr ca descrie o realitate veche de cand lumea si anume lupta omului de a calca in picioare absolut orice cand vine vorba sa-si indeplineasca un scop. Putem filozofa o gramada, fiecare pana la urma are parerea lui, mie unul mi-a placut filmul si povestea pentru ca are radacini pamantene chiar daca personajele si-au schimbat culoarea pielii.
peterpanrmx pe 13 ianuarie 2010 01:11
ma...kdj,....tu chiar ai busit o rau... tare de tot....ai vrut tu sa te scoti in a doua parte...sa arati ca defapt stii tu ceva - ceva...:D....dar faza cu:....."sunt fan filme sf, dar nu ma impresioneaza cu nimic Avatar....".....:)))) le a intrecut pe toate....adevaratii fani s.f. .... cred ca le au tremurat "chiloteii"...cand au vazut Avatar la cinema... 3D....iar tu vb de " tzarani "...care viseaza Avatar?...:))))..mmm.....intr adevar.."The time travelers wife"...un film f bun (parerea mea)...dar e "muc cel mic "...pe langa Avatar...din toate punctele de vedere...la fel si celelalte doua...chit ca District 9 e unul din cele mai jmechere s.f. uri....;)(daca nu stiai)....asa ca ...fii batos... si nu te lasa impresionat asa usor de niste "chestii"...;)....eu zic ...ca mai bine bagi o maneluta....si visezi noaptea ceva din Avatar...ca doar esti fan s.f....nu?....
raLem pe 14 ianuarie 2010 22:49
ma duc sa-l vad de 10 ori numai sa depaseasca porcaria aia de Titanic. Imi pare rau pt LOTR, ca a stagnat pe 3, dar avatar merita sa depaseasca Titanicu', daca tot a depasit Return of the King.
Quick0Silver pe 25 ianuarie 2010 14:24
Merita fiecare banutz investit in aceasta capodopera...James Cameron ramane un adevart geniu al inovatiilor al cinematografiei dar si un scenarist desavarsit..pentru mine Avatar reprezinta o capodopera din absolut toate punctele de vedere...si daca nu sunteti deacord cu mine macar ramane un film "MUST SEE!"...
In total peste 40 de nominalizari si un total de aproape 20 de premii obtinute Avatar isi merita locul I!..

lilliam pe 12 iunie 2010 12:02
titanicul o poveste plictisitoare?? nu prea cred.pe mine personal m-a plictisit mai mult avatarul.are incasari mari ,bineinteles multi erau curiosi sa-l vada, unii chiar de 2,3 ori, iar Lord of the rings a fost un film bun mult mai interesant
lilliam pe 12 iunie 2010 12:08
titanicul o poveste plictisitoare?? nu prea cred.pe mine personal m-a plictisit mai mult avatarul.are incasari mari ,bineinteles multi erau curiosi sa-l vada, unii chiar de 2,3 ori, iar Lord of the rings a fost un film bun mult mai interesant
Andreea pe 12 iulie 2010 22:10
parerea mea este buna
lorena pe 12 iulie 2010 22:17
parere destul de buna
andytimofte94 pe 4 octombrie 2010 22:39
mmm...pe mine sincer nu m-a dat asa pe spate avatar...s-au facut filme si mai bune si n-au luat nici un premiu
legolas05 pe 17 ianuarie 2011 16:41
conform box office mojo The Lord of the Rings: The Return of the King are incasari de 1.119 miliarde de dolari nu de cat scrie aici 1,11

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells