Studiourile Amazon se pregătesc să intre în forță pe piața cinematografică, scrie TheHollywoodReporter.com, care citează și declarația mai marilor companiei.
„Suntem nerăbdători să ne extindem afacerea şi în domeniul producţiei de lungmetraje. Scopul nostru este să realizăm în jur de 12 filme pe an, iar lucrul la unele dintre proiecte va începe chiar spre finele acestui an”, a spus preşedintele studiourilor Amazon, Roy Price. Filmele vor fi disponibile utilizatorilor Amazon Prime la scurtă vreme după lansarea în cinematografe (după patru până la opt săptămâni). „Sperăm ca de această iniţiativă să beneficieze şi cineaştii, care au adesea greutăţi în aduce în faţa publicului îndrăzneţe şi proaspete poveşti care chiar merită împărtăşite”, a adăugat el.
Compania s-a remarcat deja în domeniul producţiilor TV originale, cu serialul Transparent, ce a fost recompensat anul acesta cu două premii Globul de Aur (pentru Cel mai bun serial de comedie şi Cel mai bun actor într-un serial de comedie, premiu oferit actorului Jeffrey Tambor). Amazon Studious vor produce, de asemenea, întâiul proiect TV al lui Woody Allen.
Şi cei de la Netflix au planuri de extindere în domeniul producţiei de filme şi seriale. Adam Sandler îşi va lansa patru filme prin intermediul acestei platforme.
Unul din lucrurile de care trebuie să ţină însă seama astfel de companii, ce distribuie filme, seriale şi emisiuni tv online prin streaming, este ca data de lansare online a lungmetrajelor să nu coincidă cu cea din cinematografe. Netflix a intrat astfel în conflict cu proprietarii sălilor IMAX în care urma să debuteze sequel-ul lui Crouching Tiger, Hidden Dragon, care se tem că o lansare simultană (online şi în cinematografe) va avea consecinţe asupra potenţialului la box office al filmului.
Părerea ta
Spune-ţi părerea