Timp de 3 luni, URSUS a încurajat românii de pretutindeni să îndrăznească a-şi povesti visele. Ursus i-a susţinut pe cei cărora nu le e frică de provocări şi care ştiu să se reînnoiască, să fie pozitivi.
Toţi cei care au intrat pe www.drumultau.ro şi au povestit cel mai arzător vis, şi-au putut vedea dorinţa proiectată pe mashul gigant de pe magazinul Unirea. Iar Ursus a fost inspirat de cum aceşti oameni încearcă să-şi urmeze visele, servind drept exemplu, arătând cum determinarea, modestia şi ambiţia pot fi recunoscute şi apreciate în România.
Poveştile împărtăşite de toţi cei care s-au înscris pe site-ul www.drumultau.ro au fost dintre cele mai diverse. Proiecţiile gigant şi dinamice au fost încă o dovadă că URSUS inovează constant şi că nimic nu este prea îndrăzneţ pentru Regele Berii din România.
Campania a strâns mai mult de 480 de fani pe facebook şi nu mai puţin de 110 poveşti cu peste 40,000 vizitatori unici.
Campania a fost susţinută de ambasadorii URSUS, personalităţi din industria filmului şi mass-media, Florin Şerban, Dragoş Bucur şi Andi Moisescu. Au fost alături de Ursus şi unii dintre cei mai cunoscuţi bloggeri: Arhi, manafu, kapra, Simona Tache, Cabral, Ionuţ Oprea, care au îmbrăţişat campania URSUS şi au promovat-o mai departe.
URSUS îţi spune că eşti pe drumul cel bun şi că va fi mereu alături de tine. Fii alături de URSUS şi la următoarea campanie!
